Hogyan vásároljunk funkcionális call centert?
A call center megvásárlásához meg kell értenie az összes olyan tényezőt, amely befolyásolja egy ilyen szervezet árát, és szilárd befektetést kell végrehajtania. Lehetséges kapcsolattartó központ vásárlása, de sok cég kerüli ezt.
Azon vállalkozások számára, amelyek más alapvető felelősségi körrel rendelkeznek, általában jobb, ha kiszervezik a call center szolgáltatásokat. De ha telefonközpontot szeretne működtetni, és így pénzt keresni, megteheti.
Az első fontos tudnivaló, hogy választhat call center franchise-ok vagy független szervezetek közül.
Call center franchise
Manapság sok call center üzleti franchiseként működik. Egy nagyobb szervezet részei, de helyben franchise menedzserek irányítják őket. Ez az opció alacsonyabb kezdeti befektetést igényel, és a szükséges digitális megoldásokat a fő cégtől kapja meg. Ön azonban felelős a hely, a hely, az alkalmazottak megtalálásáért és a műveletek felállításáért.
Független call centerek
A független telefonközpont lényege, hogy mindent a semmiből csináljon. A franchise-szolgáltató nem nyújt segítséget, és mindenért Ön a felelős. Ez a megközelítés több munkát és jelentősebb befektetést igényel, de nagyobb profitpotenciált kínál.
Telefonközpont vásárlásának folyamata
- annak megállapítása, hogy miért ez a megfelelő befektetés
- információszerzés az operatív és stratégiai döntéshozatalhoz
- üzleti igényeinek megértése
- a költségvetés beállítása
- potenciális vásárlás megtalálása (hirdetések, hirdetések, szájhagyomány, üzleti ügynökök)
- a szervezet összes szempontjának értékelése
- árat alkudni
- végigmegy a vásárláson
Mennyire jövedelmező egy call center üzlet?
Üzleti szakértők szerint a call centerek kétféle módon kereshetnek pénzt:
- hívásonkénti töltés
- óránkénti töltés
Ha állandó hívási idővel kell szembenéznie, a hívásonkénti díj lehet a megfelelő út. Ugyanakkor az Ön által nyújtott szolgáltatástól függően a hívások hosszabbak vagy rövidebbek lehetnek. Általánosságban elmondható, hogy a rövidebb átlagos hívási idővel rendelkező ügyfélszolgálati központok többet kereshetnek, ha hívásonként díjat számítanak fel.
Össze kell adnia az alkalmazottak bérét, és meg kell szoroznia néggyel. Általános szabály, hogy ez az az összeg, amely az összes folyó kiadás fedezéséhez szükséges. Minden ezen felül tiszta profitnak tekinthető.
A nyereség növekedéséhez azonban méretezhető üzleti modellt kell elfogadnia. Más szavakkal, olyan internetszolgáltatókkal, felhőmegoldásokkal és szoftvercégekkel kell olyan üzleteket találnia, amelyek exponenciálisan csökkentik az alkalmazottankénti árat a vállalat növekedésével.
Hol találok eladó call centert?
A legjobb megoldás az, ha keres olyan listákat, amelyekben eladó vállalkozások találhatók. Ezek a webhelyek lehetővé teszik, hogy az Ön igényei szerint szűrje a keresést, és értékes részleteket kapjon az egyes hirdetésekről. Ugyanakkor könnyen megkeresheti a vállalkozás tulajdonosát, ha talált egy olyan lehetőséget, amelyik tetszik.
A listák áthaladásakor ügyeljen a következőkre:
- elhelyezkedés
- méret
- fagyasztott tulajdonságok
- ár
- entitás típusa
- alkalmazottak száma
- működési állapot
- szolgáltatások kínálása
- bármilyen speciális kifejezések
Ne feledje, hogy bár Ön lesz a vállalkozás tulajdonosa, a legtöbb call centert a menedzsmenttel együtt értékesítik.
Hogyan válasszuk ki a megfelelő call centert eladásra?
A call center kiválasztásakor számos különböző tényezőt kell figyelembe venni. Vállalkozási igényeinek megértésével megtalálhatja a költségvetésén belül a legjobb megoldást az ügyfélelégedettség, a hatékonyság és a működési költségek minimalizálása érdekében.
Hol tervezi a működtetést?
Call center üzlete egy adott országra, angolul beszélő országokra vagy a világ különböző országaira összpontosíthat. Éppen ezért elengedhetetlen egy olyan csapat megtalálása, amely beszéli a szükséges nyelvet, és hozzáfér a technológiához, hogy fogadjon/indítson hívásokat egy megcélzott területre.
Ugyanakkor a tartózkodási helye az időzóna miatt is fontos, ha különböző időzónákból vár nemzetközi hívásokat. Más szóval, a szokásos munkaidőt a nap legforgalmasabb időszakához kell igazítania.
Csapat mérete
A szükséges csapatlétszám közvetlenül függ a célpiactól és a költségvetéstől. Egyes iparágakban például olyan ügyfélszolgálati csapatokra van szükség, amelyek részletes technikai támogatást nyújtanak. Ugyanakkor kisebb ügyfélkör is előfordulhat, ami azt jelenti, hogy kisebb csapatra van szükség a felesleges költségek elkerülése érdekében.
A tudás és a tapasztalat szintje
A különböző iparágak eltérő tudást igényelnek a call center ügynökeitől. Például, ha egy vállalat hangszerekkel kapcsolatos ügyfélszolgálatot igényel, a képviselőknek értékes tudással és tapasztalattal kell rendelkezniük, hogy segítsenek kérdéseikben.
Rendelkezésre álló technológiák
A kivételes ügyfélszolgálat a technológiától függ. Az elavult megoldások hátráltathatják vállalkozása sikerét. Íme néhány technológia, amelyet a modern call centerek használnak:
- CRM rendszerek
- kampánymenedzsment rendszer
- intelligens visszahívás
- intelligens hívásirányítás
- all-in-one help desk szoftver
- híváselosztó rendszer
- élő chat
- TTY/TTD
- tudásmenedzsment rendszer
- munkaerő menedzsment rendszer
- univerzális sorban állás
Irodai berendezések
A digitális technológiákon kívül egy call centeres vállalkozásnak szüksége van a működéséhez szükséges infrastruktúrára. Ez magában foglalja a fejhallgatók, számítógépek, asztalok, társalgók, konferenciatermek, telefon/internet vonalak stb. költségeit.
Mennyibe kerül egy call center vásárlása/tulajdonlása?
Nehéz lehet előre tudni az eladási árat. Minden az Ön igényeitől, a keresett telefonközponttól és annak elhelyezkedésétől függ.
- A cégadatokat tartalmazó webhelyeken 100 000 USD és 2 000 000 USD feletti árak találhatók.
A Glassdoor szerint egy call center ügynök átlagos bázisa az Egyesült Államokban Államokban 30 000 dollár.
- Egy átlagos hívás átlagos alkalmazotti költsége központ évente körülbelül 260 000 dollár.
- A berendezések és a digitális infrastruktúra felállításának költségei alkalmazottonként 2500 és 10 000 dollár között mozognak.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
How to buy a functional call center?
Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.
Is call center business profitable?
There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.
Where can I find a call center for sale?
Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.
How to choose the right call center for sale for my business?
A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.
How much does it cost to own a call center?
The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.
Call center minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálatban fontos a köszönetnyilvánítás, ami segít az elégedettség és a lojalitás kialakításában. Az ügynökök lehetnek személyesebbek is, ha az ügyfelek nevén szólítják őket. Az elégedettség megerősítéséhez érdemes megkérdezni a vásárlót, hogy elégedett volt-e és mit lehetett volna jobban csinálni. Egy kérdőíves követő üzenet pedig hatékonyabb lehet, mint egyszerűen telefonon kérdezni.
A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, integrációval. Kiemelik az ügyfélkapcsolatok kezelésének fontosságát és az alkalmazás funkcióit, mint e-mail kampányok, jegykezelés, VoIP telefonrendszer. A call center szoftver segít az ügyfelek elégedettségének növelésében és az üzleti eredmények javításában.