Eladó call center

Hogyan vásároljunk funkcionális call centert?

A call center megvásárlásához meg kell értenie az összes olyan tényezőt, amely befolyásolja egy ilyen szervezet árát, és szilárd befektetést kell végrehajtania. Lehetséges kapcsolattartó központ vásárlása, de sok cég kerüli ezt.

Azon vállalkozások számára, amelyek más alapvető felelősségi körrel rendelkeznek, általában jobb, ha kiszervezik a call center szolgáltatásokat. De ha telefonközpontot szeretne működtetni, és így pénzt keresni, megteheti.

Az első fontos tudnivaló, hogy választhat call center franchise-ok vagy független szervezetek közül.

Call center franchise

Manapság sok call center üzleti franchiseként működik. Egy nagyobb szervezet részei, de helyben franchise menedzserek irányítják őket. Ez az opció alacsonyabb kezdeti befektetést igényel, és a szükséges digitális megoldásokat a fő cégtől kapja meg. Ön azonban felelős a hely, a hely, az alkalmazottak megtalálásáért és a műveletek felállításáért.

Független call centerek

A független telefonközpont lényege, hogy mindent a semmiből csináljon. A franchise-szolgáltató nem nyújt segítséget, és mindenért Ön a felelős. Ez a megközelítés több munkát és jelentősebb befektetést igényel, de nagyobb profitpotenciált kínál.

A LivAgent call center funkciói

Telefonközpont vásárlásának folyamata

  • annak megállapítása, hogy miért ez a megfelelő befektetés
  • információszerzés az operatív és stratégiai döntéshozatalhoz
  • üzleti igényeinek megértése
  • a költségvetés beállítása
  • potenciális vásárlás megtalálása (hirdetések, szájhagyomány, üzleti ügynökök)
  • a szervezet összes szempontjának értékelése
  • árat alkudni
  • végigmegy a vásárláson

Mennyire jövedelmező egy call center üzlet?

Üzleti szakértők szerint a call centerek kétféle módon kereshetnek pénzt:

  • hívásonkénti terhelés
  • óránkénti terhelés

Ha állandó hívási idővel kell szembenéznie, a hívásonkénti díj lehet a megfelelő út. Ugyanakkor az Ön által nyújtott szolgáltatástól függően a hívások hosszabbak vagy rövidebbek lehetnek. Általánosságban elmondható, hogy a rövidebb átlagos hívási idővel rendelkező ügyfélszolgálati központok többet kereshetnek, ha hívásonként díjat számítanak fel.

Össze kell adnia az alkalmazottak bérét, és meg kell szoroznia néggyel. Általános szabály, hogy ez az az összeg, amely az összes folyó kiadás fedezéséhez szükséges. Minden ezen felül tiszta profitnak tekinthető.

A nyereség növekedéséhez azonban méretezhető üzleti modellt kell elfogadnia. Más szavakkal, olyan internetszolgáltatókkal, felhőmegoldásokkal és szoftvercégekkel kell olyan üzleteket találnia, amelyek exponenciálisan csökkentik az alkalmazottankénti árat a vállalat növekedésével.

Hol találok eladó call centert?

A legjobb megoldás az, ha keres olyan listákat, amelyekben eladó vállalkozások találhatók. Ezek a webhelyek lehetővé teszik, hogy az Ön igényei szerint szűrje a keresést, és értékes részleteket kapjon az egyes hirdetésekről. Ugyanakkor könnyen megkeresheti a vállalkozás tulajdonosát, ha talált egy olyan lehetőséget, amelyik tetszik.

A listák áthaladásakor ügyeljen a következőkre:

  • elhelyezkedés
  • méret
  • frozen properties
  • ár
  • entitás típusa
  • alkalmazottak száma
  • működési állapot
  • kínált szolgáltatások
  • bármilyen speciális feltételek

Ne feledje, hogy bár Ön lesz a vállalkozás tulajdonosa, a legtöbb call centert a menedzsmenttel együtt értékesítik.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő call centert eladásra?

A call center kiválasztásakor számos különböző tényezőt kell figyelembe venni. Vállalkozási igényeinek megértésével megtalálhatja a költségvetésén belül a legjobb megoldást az ügyfélelégedettség, a hatékonyság és a működési költségek minimalizálása érdekében.

boldog ügyfél-illusztráció

Hol tervezi a működtetést?

Call center üzlete egy adott országra, angolul beszélő országokra vagy a világ különböző országaira összpontosíthat. Éppen ezért elengedhetetlen egy olyan csapat megtalálása, amely beszéli a szükséges nyelvet, és hozzáfér a technológiához, hogy fogadjon/indítson hívásokat egy megcélzott területre.

Ugyanakkor a tartózkodási helye az időzóna miatt is fontos, ha különböző időzónákból vár nemzetközi hívásokat. Más szóval, a szokásos munkaidőt a nap legforgalmasabb időszakához kell igazítania.

Csapat mérete

A szükséges csapatlétszám közvetlenül függ a célpiactól és a költségvetéstől. Egyes iparágakban például olyan ügyfélszolgálati csapatokra van szükség, amelyek részletes technikai támogatást nyújtanak. Ugyanakkor kisebb ügyfélkör is előfordulhat, ami azt jelenti, hogy kisebb csapatra van szükség a felesleges költségek elkerülése érdekében.

A tudás és a tapasztalat szintje

A különböző iparágak eltérő tudást igényelnek a call center ügynökeitől. Például, ha egy vállalat hangszerekkel kapcsolatos ügyfélszolgálatot igényel, a képviselőknek értékes tudással és tapasztalattal kell rendelkezniük, hogy segítsenek kérdéseikben.

Rugalmas munkavállalói illusztráció

Rendelkezésre álló technológiák

A kivételes ügyfélszolgálat a technológiától függ. Az elavult megoldások hátráltathatják vállalkozása sikerét. Íme néhány technológia, amelyet a modern call centerek használnak:

  • CRM rendszerek

  • kampánymenedzsment rendszer
  • intelligens visszahívás
  • intelligens hívásirányítás
  • all-in-one help desk szoftver

  • híváselosztó rendszer
  • élő chat
  • TTY/TTD
  • tudásmenedzsment rendszer
  • munkaerő-menedzsment rendszer
  • univerzális sorban állás
Hívásirányító funkció a LiveAgent call center szoftverében

Irodai berendezések

A digitális technológiákon kívül egy call centeres vállalkozásnak szüksége van a működéséhez szükséges infrastruktúrára. Ez magában foglalja a fejhallgatók, számítógépek, asztalok, társalgók, konferenciatermek, telefon/internet vonalak stb. költségeit.

Mennyibe kerül egy call center vásárlása/tulajdonlása?

Nehéz lehet előre tudni az eladási árat. Minden az Ön igényeitől, a keresett telefonközponttól és annak elhelyezkedésétől függ.

  • A cégadatokat tartalmazó webhelyeken 100 000 dollártól 2 000 000 dollár feletti árakat találhat.
  • A Glassdoor szerint egy call center ügynök átlagos bázisa az Egyesült Államokban 30 000 dollár.

  • Egy átlagos call center éves alkalmazotti költsége körülbelül 260 000 dollár.

  • A berendezések és a digitális infrastruktúra felállításának költségei alkalmazottonként 2500 és 10 000 dollár között mozognak.

Choose only the best for your call center

LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?

Frequently asked questions

Hogyan vásároljunk funkcionális call centert?

Telefonközpont vásárlása olyan, mint bármely más üzlet megvásárlása. Már az elején össze kell gyűjtenie a lényeges információkat, és nagy befektetést kell végrehajtania. A folyamat kiterjedt, és magában foglalja az üzlet kulcsfontosságú szempontjainak értékelését, beleértve a technológiákat, az eszközöket, az ingatlanokat, az alkalmazottakat, a cash flow-t, a versenyt és még sok minden mást.

Jövedelmező-e a call center üzlet?

Számos különböző call center üzleti modell létezik. Fontos, hogy a megfelelőt válasszuk ki és megfelelően hajtsuk végre, ha azt szeretnénk, hogy vállalkozása nyereséges legyen. Minden modellnek megvannak a maga előnyei és hátrányai; Önnek kell kiválasztania azokat a hátrányokat, amelyekkel együtt tud élni, és minimalizálja azok hatását.

Hol találok eladó call centert?

A call centereket általában online értékesítik a cégadatokat tartalmazó webhelyeken, outsourcing tanácsadókon keresztül vagy hirdetéseken keresztül. Bárhogyan is talál egy eladó call centert, elengedhetetlen a szervezet alapos elemzése vásárlás előtt.

Hogyan válasszam ki a vállalkozásom számára megfelelő eladó call centert?

A sikeres call centernek sok jó oldala van. Segítene, ha figyelembe venné az olyan tényezőket, mint a jelenlegi nemzetközi elérés, a call center mérete, a terjeszkedés lehetősége, a tőke, a technológiák, az üzemeltetési költségek, az alkalmazottak stb.

Mennyibe kerül egy telefonos ügyfélszolgálat?

A telefonközpont megvásárlásának ára sok tényezőtől függően változhat. Minden a call center típusától, az alkalmazottak számától, a helytől, a nyújtott szolgáltatás típusától, az infrastruktúrától és még sok minden mástól függ. Az alsó ár körülbelül 100 000 dollár felett van, és meghaladhatja a 2 000 000 dollárt.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.