A végső call center ellenőrzőlistában megtalálhatóak a legfontosabb lépések a call center beindításához és hatékony működtetéséhez. Tartalmazza a célkitűzések megfogalmazását, a költségvetés számítását, az eszközök tesztelését, az ügynökök képzését és a teljesítményük nyomon követését. Hasznos lehet azoknak, akik call center létrehozását tervezik, vagy már üzemeltetik a sajátjukat.
A call centernek számos különféle összetevője van, amelyeket figyelni és kezelni kell. Ha új az iparágban, nehéz lehet kitalálni, hogy minek kell történnie.
Az indulás megkönnyítése érdekében elkészítettük ezt a listát azokról a lényeges dolgokról, amelyeknek mindig szerepelniük kell a call center beállítási ellenőrzőlistáján. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni.
Ez egy olyan dokumentum, amely felvázolja a call center kezeléséhez szükséges lépéseket és eljárásokat. Ez magában foglalhat mindent a telefonvonalak és számítógépek beállításától az új alkalmazottak képzéséig és az ügyfelek panaszainak kezeléséig.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a call center minden aspektusa zökkenőmentesen működjön. Ezenkívül megelőzheti a problémákat, és azonosíthatja a lehetséges problémákat, mielőtt azok súlyosbodnának.
Az ellenőrzőlista útmutatóként használható annak ellenőrzésére, hogy minden feladatot elvégeztek. Ez is segít az új alkalmazottaknak, hogy felgyorsuljanak.
Értékes eszköz lehet mind az új, mind a tapasztalt csapattagok számára. Az új alkalmazottak számára alapvető áttekintést nyújthat azokról a lépésekről, amelyeket kötelességeik teljesítéséhez meg kell tenniük. A tapasztalt csapattagok referenciaként használhatják, hogy biztosítsák minden feladatuk elvégzését.
A call center ellenőrzőlista vázlata hasznos azoknak a kisvállalkozás-tulajdonosoknak, akik saját tevékenységet szeretnének létrehozni, de nem kívánnak házon belüli telefonközpontba fektetni. Felvázolja az összes szükséges feladatot, és biztosítja, hogy egyetlen lépés se maradjon ki.
Ha Ön a felelős egy kihelyezett csapat irányításáért, akkor nem szeretne azon stresszelni, hogy minden feladatot elvégeztek-e. A lépések átfogó listája jelentősen megkönnyíti munkáját.
Ez az az idő, amely alatt az ügynöknek megoldást kell adnia az ügyfél kérdésére. Ez magában foglalja a kérdés megértéséhez, a megoldás megtalálásához és az ügyfélnek történő bemutatásához szükséges időt.
A kezelési időt számos tényező befolyásolhatja, beleértve a lekérdezés típusát, a megoldás összetettségét és azt, hogy az ügynök mennyire ismeri a kérdéses terméket vagy szolgáltatást.
A legtöbb vállalat arra törekszik, hogy az ügyintézési időt a lehető legrövidebbre tartsa, hogy az ügyfelek ne várakozzanak.
Előfordulhat, hogy az ügynököknek más részlegekkel vagy ügyfelekkel is fel kell venniük a kapcsolatot, hogy segítséget kapjanak a kérdés megoldásához. Ez növelheti az általános kezelési időt.
Az ügyfél-elégedettségi pontszám (CSAT) egy szabványos mérőszám, amellyel mérhető, hogy a támogatás mennyire elégíti ki ügyfeleik igényeit.
A pontszámot általában százalékban fejezik ki.
A CSAT felmérést általában az ügyfelek a szervezet ügyfélszolgálatával vagy támogatási csapatával való kapcsolatfelvétel után kapják meg.
Ez egy fontos mérendő statisztika, mert azon hívások számát mutatja, amelyekre a szolgáltatás nem válaszolt, és ezért a kapcsolat megszakadt.
Ez például akkor fordulhat elő, amikor az ügynökök szünetet tartanak, nem a nekik kijelölt munkaterületen, vagy egyszerűen nem válaszolnak a bejövő telefonhívásokra.
A blokkolt hívások nagy száma rosszul tükrözi a vállalatot, mivel általában minden bejövő hívásra igyekeznek válaszolni.
Az átlagos várakozási idő az az idő, amelyet az ügyfél vár, mielőtt csatlakozik az ügyfélszolgálati ügynökhöz.
Ez a statisztika azt méri, hogy az ügynökök milyen hatékonyan kezelik az ügyfelek megkereséseit, és hogy a kapcsolattartó központja milyen személyzettel rendelkezik.
Az ügyfelek nem értékelik a hosszú várakozási időt, ezért létfontosságú, hogy ezt az időt a lehető legrövidebbre tartsák.
Ezt úgy teheti meg, hogy elegendő ügyfélszolgálati ügynökkel rendelkezik, és olyan technológiát használ, amely csökkenti az átlagos sorban állási időt. Tartalmaz interaktív hangválasz (IVR) rendszereket, sorkezelő szoftvert vagy automatikus híváselosztókat (ACDs).
Azt jelzi, hogy mennyi időbe telik az ügyintézőnek, hogy válaszoljon az ügyfél hívására. Ebbe beletartozik az az idő, ami alatt a telefon csörög, az ügyfél kapcsolatba kerül egy ügynökkel, és az ügyintéző megoldja az ügyfél kérdését.
Ez a statisztika kulcsfontosságú, mert azt tükrözi, hogy a kapcsolattartó központ milyen hatékonyan tudja kezelni a bejövő hívásokat.
Az alacsony átlagos válaszsebesség azt jelenti, hogy ügynökei sok időt töltenek az ügyfelek megkereséseinek megválaszolásával, ahelyett, hogy gyorsan megválaszolnák és másik ügyfélhez fordulnának.
A call center fő teljesítménymutatói:
It varies depending on the service a company provides. It should, however, aim to keep the average waiting time under five minutes. The on-hold time can significantly affect the customer's perception of the company. If the customer is waiting too long, they may become frustrated and leave.
A cloud-based contact center is a service that lets organizations use the public telecommunication infrastructure, such as the Internet, to provide voice and other forms of communication with their customers. An on-premise contact center has all of the hardware and software needed to deliver customer contact services and resides within your company's facilities. The benefits of moving to a cloud-based contact center are many. They include: scalability (the ability to add or subtract agents as needed); reduced capital expenditure (no need to purchase or maintain hardware); enhanced security; easy access to customer data for reporting and analysis.
Usually, it takes between 60 and 90 seconds. However, some call centers have a much faster response time, while others may be slower. It depends on the type of company and the services they offer. It varies greatly depending on the volume of calls and the number of customer service reps available. Typically, the higher the volume of calls, the longer the wait time.
The formula for calculating average talk time is as follows: (Talk time for call A + Talk time for call B +...+ Talk time for call N)/Total number of calls completed
Usually during periods of intense activity or anticipation of an event, such as the holiday season approaching. It occurs when call volume increases while staffing decreases. It can lead to long wait times for customers.
Make customers aware of your typical off-peak hours. Ask them to get all of their account information and questions ready when they call. Further, make sure they are prepared to describe the problem in detail. Finally, keep conversations calm and polite.
This is the amount of time it takes for a call center to get up and running. The average setup time in a call center depends on the solution that you choose. Setting up an on-premises call center will take longer than setting up a cloud-based solution.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
A LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely időt takarít meg az üzleti vállalkozásoknak. Az alkalmazás különböző funkciókat kínál az ügyfélkapcsolatok kezeléséhez, például e-mail kampányok, jegykezelés, VoIP telefonrendszer és panaszkezelés. A LiveAgent személyre szabható jegy mezők létrehozását is lehetővé teszi, hogy további információkat gyűjthessen ügyfelei től. A szöveg emellett kiemeli a LiveAgent népszerűségét ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldásként, valamint az eszközök és rendszerek integrációját. A szöveg arra ösztönzi az olvasókat, hogy foglaljanak le egy LiveAgent demót, vagy iratkozzanak fel a hírlevélre a frissítések és kedvezmények érdekében.
Az ügynököknek funkcionális és hatékony eszközre van szükségük a több értékesítési lehetőség teremtéséhez és a kapcsolattartáshoz az ügyfelekkel. A magyar LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform, amely egyszerű kezelést és átfogó ügyfélbetekintést biztosít. Keresse a legjobb bejövő call center szoftvert kritikus funkciók alapján, és válassza a fix havidíjas magyar LiveAgentet. Próbálja ki most, nincsenek kötöttségek!
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk