Mit nevezünk hívás maszkolásnak?
A hívásmaszkolás, más néven számmaszkolás egy voice over internet protocol (VoIP) funkció, amely telefonhívások közben elrejti a személyazonosságot.
Ha ezt a megoldást használja, egy ideiglenes telefonszám jön létre az egyik vagy mindkét fél számára. Lehetővé teszi privát telefonszámának vagy virtuális telefonszámának használatát anélkül, hogy félne a személyazonossági adatvédelemtől. A maszkolt telefonszám használatával elrejtheti tényleges telefonszámát, és egy lélegzettel biztonságos hívásélményt nyújthat ügynökeinek és ügyfeleinek egyaránt.
A hívásmaszkolás megvitatása során a fokozott felhasználói adatvédelem áll a középpontban. Ezt a funkciót a telefonközpontban használhatja a hívó személyazonosságának anonimitása és az ügyfelek adatainak védelme érdekében.
Vessen egy pillantást a hívásmaszkolás előnyeire, amelyeket a vállalkozása számára hozhat.
- Increased call responsiveness – Many people have a distrust of suspicious caller IDs. With the call masking feature, customers receive incoming calls with local numbers which they are more familiar with. This puts them at ease and increases the chance of them picking up and hearing what your representatives have to say.
- Enhanced customer privacy – Both clients and businesses are justifiably aware of data leaks. Call masking helps keep your private communication secure and protected. This can not only put your and the client’s minds at ease but also ensures adherence to identity privacy policies your company has in place.
- Increased customer engagement – Many customers don’t feel comfortable sharing their personal contact details. By using the masked number feature you can gain customers’ trust so they not only give you their personal phone number but are also likely to further interact with your brand.
- Lower communication costs – It’s way cheaper to use call masking than purchasing local phone numbers or setting up whole new contact centers.
- Better call management – While keeping most of your business numbers private, you can give out your unmasked phone number to certain people. This can help you better manage your calls and make sure that you can be reached only by the individuals you’ve selected.
- Centralized business communication – Call masking ensures that all the secure communication between the business and its customers is handled on one platform.
- Data analysis – Call masking feature offers real-time insights into many aspects of a call center like agent performance, quality of interactions, and customer insights. You can then study this data and optimize your processes to provide the best customer experience.

Would you like to make better calls?
Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent
Frequently asked questions
Milyen előnyei vannak a telefonszámmaszkolásnak?
Az anonim kommunikáció a hívásmaszkoláson keresztül számos előnyt kínál, beleértve a személyes telefonszám védelmét üzleti hívások és üzenetküldési szolgáltatások során, az ügyfelek fokozottabb reagálási képességét és elkötelezettségét, jobban összpontosít az ügyfelek adataira, költségmegtakarítást, jobb híváskezelést és általánosságban az egyéni felhasználók jobb védelmét.
Hogyan állítsuk be a hívásmaszkolást?
Ez a call center szoftverétől és a telefonszolgáltatótól függ, amellyel dolgozik. A különböző üzleti telefonszolgáltatók eltérő beállítási eljárásokat alkalmaznak. A legtöbb esetben azonban be kell tudnia állítani és konfigurálni a szabványos beállítások panelen. A VoIP funkció konfigurálása a call center megoldástól és a használt VoIP szolgáltatótól függ.
Ki használja a hívásmaszkolást?
A hívásmaszkolást számos olyan globális vállalkozás alkalmazza, amelyek több országban is jelen vannak. Más iparágak, amelyek értékesnek tartják a telefonmaszkolást, azok, amelyek nagy mennyiségű ügyféladatokkal dolgoznak, mint például a pénzügyek, az egészségügyi szakemberek, az utazási és szállítási szolgáltatások, de a kapcsolattartó központok, az online piacterek és az e-kereskedelmi platformok is.
Expert note
A hívásmaszkolás olyan funkció, amely az ügyfelek személyazonosságát anonim módon védi. Segíti a növekvő ügyfél-elégedettséget és a bizalmi kapcsolat kialakítását ügyfelekkel.

A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.
A LiveAgent VoIP hívásrögzítő szolgáltatása mellett számos más VoIP telefon- és szoftverszolgáltatás is található, mint a mobil VoIP, VoIP tárcsázó vagy Nem rögzített VoIP. A LiveAgent kínálja a legjobb alternatívát a bejövő hívások, ügyfélszolgálati rendszerek, panaszkezelés és e-mailkezelés számára. A vállalatral kapcsolatos információk megtalálhatók a weboldalukon.
A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.