Ki az ügyfél?
Az ügyfél az a személy vagy vállalkozás, aki termékeket vagy szolgáltatásokat vásárol másik vállalkozástól.
Vállalkozást üzemeltetni nem csak arról szól, hogy eladjon valamit. A cégeknek gondoskodnia kell az ügyfelekről és lehetőséget kell biztosítani számukra egy jó támogatási szolgáltatást is. A vásárlóknak sokszor rengeteg kérdése van többet szeretnének tudni a termékekről és szolgáltatásokról. Ők kommunikálhatnak az ügynökökkel csatornákon keresztül például email, Facebook üzenetek vagy élő chat segítségével. De nekik nincsen semmilyen hozzáférésük a LiveAgent lehetőségeihez. Létrehozhatnak néhány fórum bejegyzést vagy értékelést írhatnak az ügyféloldalon.

Szakértői megjegyzés
Az ügyfélnek kulcsszerepe van minden vállalkozásban, így fontos biztosítani számukra megfelelő támogatást és kommunikációt.

A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. Az ügyfélszolgálat és az ügyfél élmény kulcsfontosságú az elégedettséghez. Az ügyfél támogatás és az SLA jelentések fontosak a hatékony ügyfélszolgálati támogatáshoz, melynek része az élő chat és az önkiszolgáló portálok. A szünet funkció megelőzi az ügynökök kiégését és stresszét, javítja a teljesítményüket és az elégedettséget. Az ügyfélszolgálati jelentések fontosak az ügyfelek elvárásainak teljesítéséhez, és az SLA megfelelőségét lehetővé teszik.
A cikk az ügyfél elégedettséggel és az ügyfélszolgálati szoftverekkel foglalkozik. Bemutatja a LiveAgent szoftvert, amelynek segítségével az elégedettség mérése és az eszkaláció kezelése könnyebbé válik. Emellett segédpult incidens sablonokat, közösségi média panasz válasz sablonokat és egy értékelés-visszajelzés táblát is felvonultat. A cikk a márkák számára is kiemeli az elégedettség fontosságát és az alkalmazottak előnyeit. Ingyenes próba is elérhető a LiveAgent használatához.
Az IT ügyfélszolgálat számos technikai segítséget nyújt számítástechnikai kérdésekben, és fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének biztosításában. A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely demóval, árazással, funkciókkal és vásárlói véleményekkel rendelkezik. A jegykezelő rendszerek segítenek az elégedett ügyfelek megszerzésében, új ügyfelek vonzásában, és a márkahűség növelésében. A LiveAgent ingyenes próbaverzióval is elérhető.