Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amely üzleti üzenetküldési platformot biztosít. Az Intercom chatbotokat és élő chateket használ, és méretezhető. Ha azonban Intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.
Fedezze fel elegáns univerzális postafiókunkat, amely több mint 179 help desk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. A LiveAgent segítségével látni fogja, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat jár.
Percek alatt migrálhat az Intercomról a LiveAgentre. Segített Intercom migrációt kínálunk, amely importálja az összes adatot az Intercom szolgáltatásból a LiveAgentbe. Ingyenes, és mindössze 5 percet vesz igénybe.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Intercom
|
---|---|---|
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Az Intercom jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
Az Intercom élő csevegést kínál.
|
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Az Intercom önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
Az Intercom Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
Az Intercom Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Az Intercom nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Az Intercom nem kínál Viber integrációt.
|
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
Az Intercom WhatsApp integrációt kínál.
|
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
Az Intercom tudástárat kínál.
|
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Az Intercom ügyfélfórumot kínál.
|
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
Az Intercom API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az Intercom nem kínál IVR-funkciókat.
|
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az Intercom nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Az Intercom korlátlan számú webhelyet kínál.
|
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
|
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Az Intercom korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Az Intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
Az Intercom korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Az Intercom három különböző alapcsomagot és további kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomagot kínál, valamint olyan kiegészítő funkciókat, mint a közösségi média integráció. Ha teljes funkcionalitású intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Van hibrid jegyfolyamunk, egységes többcsatornás postafiókunk, jelentéskészítési és elemzési funkciók, automatizálás, gamification és még sok más!
Tekintse meg a használatot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket, és tanuljon az ügyfél-elégedettségi értékelésekből.
Ha Intercom alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet – mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva az Intercom helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.
Nézze meg, hogyan teljesítünk az Intercomhoz képest a Capterrán lévő vásárlói vélemények alapján.
Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftver piacokon, mint például a Capterra, a Trustpilot, a GetApp, a G2, és a Software Advice.
Érdeki, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!
Szeretné elhagyni az Intercomot?
Ingyenes, gyors és biztonságos adatátvitel Intercomról LiveAgentre. Próbálja ki 30 napos ingyenes verziónkat hitelkártya nélkül!
Alternatívákat keres élő csevegésre?
Fedezze fel a legjobb élő chat alternatívát! Próbálja ki a LiveAgent-et 30 napig ingyen, hitelkártya nélkül. 24/7 támogatás!
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveCall alternatíva: 175+ funkció, 24/7 ügyfélszolgálat, megfizethető árak. Próbálja ki ingyen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.