Mi az élettartam érték?
Üzleti értelemben az élettartamra vonatkozó érték (LTV) az a pénzbeli érték, amelyet megszerezhet az ügyfelektől a vállalatához fűződő viszony szempontjából.
Az Élettartam Érték nagyon erős emberi erőforrás és finanszírozási mutató. Bár nagymértékben támaszkodik a becslésekre, de világos képet nyújt az elkövetkező években elért ügyfelek számáról és arról, hogy mennyire előnyös számodra az ügyfelek megszerzése. Ezenkívül költség-haszon elemzést (CBA) nyújt arról, hogy szerezzen-e ügyfeleket, és az ügyfelek megszerzésének költségeiről.
Expert’s note
Az élettartam érték az ügyfelek hosszú távú pénzügyi értékének becslése a vállalathoz fűződő kapcsolatuk alapján, fontos mutató a sikeresség szempontjából.
Vásárlói elégedettség értékelés
Az adott szöveg alapján a cég egy új terméket kíván piacra vinni, ehhez pedig különböző marketing stratégiákat terveznek alkalmazni. A céljuk, hogy minél szélesebb körben elterjesszék a terméküket és növeljék a vásárlóik számát.
A Quality Unit Kft. által fejlesztett LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver változatos funkciókkal rendelkezik, például VoIP telefonrendszerekkel és panaszkezeléssel. Az oldalon található adatmigrációs portál és akadémia részleg segít az ügyfeleknek a szoftver használatában. Az oldalon további információk találhatók a cég partnerek, díjak és tanúsítványok és a partnerprogramjukról.
A cikk értékeléseket és az ügyfél képviselet stratégiáját tárgyalja. Az ügyfél elégedettségi felméréseit testre kell szabni a vállalat igényei szerint, és fontos helyet kell szentelni a felhasználói véleményeknek a weboldalon. A LiveAgent platform segít az ügyfélszolgálatban és számos funkciót kínál, mint például telefonrendszerek, önkiszolgáló szoftverek és panaszkezelési rendszerek. A pickwriters vagy hasonló fordítószolgáltatások használata segíti a többnyelvű vásárlói visszajelzések lokalizálását.