Mi az érték?
Üzleti szempontból az érték az a pénz, amelyet az ember hajlandó fizetni egy vállalat által nyújtott termékért vagy szolgáltatásért. Más szóval, megéri megvenni ügyfeleinek Öntől valamit.
Amikor az ügyfelek elégedettek az Ön szolgáltatásával és termékeinek minőségével, készek lesznek többet fizetni azért, hogy megszerezzék termékét és szolgáltatásait. Többet fizetne egy iPhone-ért, mivel ismert hírnevük van, és az ügyfélszolgálatuk jó. Pontosabban: ha egy vállalat az ügyfelének elégedettségén dolgozik, akkor építi értékét.
Expert note
Az ügyfelek elégedettsége az érték meghatározója az üzletben. Ha elégedettek a szolgáltatással és minőséggel, hajlandóak többet fizetni.

Mi teszi az ügyfélszolgálatot kiemelkedővé?
Az ügyfélközpontú szolgáltatás kiemelten fontos, hiszen az ügyfélszolgálati élmények és a megtartásuk a fogyasztói elvárások legfontosabb tényezőivé váltak. A jó szolgáltatás jó vállalat, és egy jól ellátott ügyfél többet érhet, mint a hirdetési költségek. Minél jobban szolgálja az ügyfelet egy vállalkozás, annál nagyobb esély van arra, hogy visszatérjenek a befektetésre. Az ár és termék előnyei könnyen másolhatóak, viszont egy erős ügyfélszolgálat kultúrát nem lehet lemásolni. Az ügyfelek sokkal hosszabb ideig emlékeznek a szolgáltatásra, mint az árra. A vállalatoknak az ügyfélközpontú megközelítésre kell törekedniük, beleértve az új technológiák alkalmazását is.
Az ügyfélszolgálaton belül az ügyfélképviselők kulcsfontosságú szerepet játszanak, hiszen ők a vállalat hangja és kommunikációs képességeik létfontosságúak. Az ügyfélszolgálat és az ügyfélkapcsolat azonban kulcsfontosságúak a kapcsolatok és a márkaimázs építésében. Az automatizálás és az ügyfélszolgálati szoftverek segítenek jobban kapcsolatot teremteni az ügyfelekkel. Az ügyfélközpontú marketing stratégia fontos az ügyfelek elvárásainak kielégítéséhez. A LiveAgent lehetővé teszi a kivételes támogatást az ingyenes próbaidőszaka során. Az email és a telefon széles körben használt ügyfélszolgálati csatornák között. Az ügyfélportál / önálló megoldások alkalmazása, mint például a LiveAgent, fontos. Az online jelenlét és a közösségi média használata fontos az ügyfélszolgálat és a visszajelzések hatékonyabb kezelése érdekében.
Az ügyfélszolgálati tapasztalatok teljes történetét összegző beszélgetések megkönnyítik az ügynökök dolgát, akik az összes korábbi beszélgetést láthatják. Az időalapú események idősebályok, amelyeket időesemény aktivál. A szünet funkció fontos a kiégés és stressz megelőzése érdekében. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az összes igényről és tevékenységről. A LiveAgent demó és támogatási portál adatmigrációval, eltérő opciókkal és árazással rendelkezik.