Mi az érték?
Üzleti szempontból az érték az a pénz, amelyet az ember hajlandó fizetni egy vállalat által nyújtott termékért vagy szolgáltatásért. Más szóval, megéri megvenni ügyfeleinek Öntől valamit.
Amikor az ügyfelek elégedettek az Ön szolgáltatásával és termékeinek minőségével, készek lesznek többet fizetni azért, hogy megszerezzék termékét és szolgáltatásait. Többet fizetne egy iPhone-ért, mivel ismert hírnevük van, és az ügyfélszolgálatuk jó. Pontosabban: ha egy vállalat az ügyfelének elégedettségén dolgozik, akkor építi értékét.
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
The main stages of outbound sales are lead identification, generation, qualification, sales pitch and post-sales follow-up communication. The most important outbound sales metrics can be categorized into channel metrics and commitment metrics, depending on business processes and marketing and sales efforts. To create an effective outbound sales team, a workflow should be established to determine the stages of the sales process and what representatives should cover in each step. Outbound sales is a part of the business sales process where companies initiate contact with potential customers to send sales proposals. Effective customer service support is crucial for customer satisfaction and achieving high customer effort scores.