Mik azok az értesítési sablonok?
Ha folyamatosan küldi hasonló tartalmú értesítéseket, akkor az értesítési sablonok éppen Önnek valóak. Lehetőséget nyújtanak arra, hogy előre elkészítsen sablonokat, és később használja azokat anélkül, hogy minden egyes alkalommal létre kellene hoznia ugyan azt. Ezzel a módszerrel Ön és a csapata időt és energiát spórolhat meg és koncentrálhatnak más feladatokra.
A vásárlói ajánlások nagyon fontosak a vállalkozások számára, mivel hatékony marketing eszközök. Az ajánlások olyan elégedett ügyfelek ajánlásai, amelyek megerősítik a termék vagy szolgáltatás minőségét, teljesítményét vagy értékét - önként vagy a vállalat kérésére adják meg. A tanulmányok szerint az ajánlások a legmagasabb hatékonysági besorolással rendelkeznek (89%). A LiveAgent vásárlók elégedettségét mutatja a Capterra-n. Bevált gyakorlatok közé tartozik az időzített és személyre szabott ajánláskérés, az ügyfélproblémák kezelése és a vásárlói tapasztalatok javítása.
A cikk az ügyfélszolgálat fontosságára és készségeire fókuszál. Az ügyfélszolgálati képviselőknek jól képzettnek kell lenniük, empatikusnak, türelmesnek és meggyőzőnek kell lenniük. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az Értékelés és Javaslat Táblával lehetőség van az ügyfelek véleményének felhasználására a termékfejlesztés során. A cikk további tippeket ad a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!