Mi az a korlátozott súgó?
A korlátozott súgó korlátozza az ügyfelek bejelentkezését a jegyek benyújtása vagy megválaszolása érdekében. A súgó korlátozásával elkerülheti a spam vagy a jegyek másolatát, és növelheti a teljesítményt és a hatékonyságot. Másrészt, ha nem korlátozza a súgót, akkor az abban segít, hogy „közelebb” maradjon és nyitottabb legyen ügyfelei felé.
A hívási idő fontosságára és méréseire koncentrál a szöveg, amely az ügyfélélmény javítására és a hatékonyabb ügyfélszolgálatra összpontosít. Az átlagos hívási idő számítására és annak jelentőségére is kitér. Az ügynökök képzésére és az ügyféladatokhoz való azonnali hozzáférésre is hangsúlyt fektet a szöveg.
Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.