Az online műszaki segítségnyújtás online történik az ügyfelek részére. Műszaki problémák megoldásában ad segítséget a vevőknek, az elektronikus eszközeikkel vagy a szoftverrel kapcsolatban.
Az élő műszaki segítségnyújtás különböző csatornákon történhet. Pl: e-mail, telefonhívás, vagy online műszaki segítségnyújtás csevegés által. A kiváló műszaki segítségnyújtás nyújtása érdekében a legtöbb cég Ügyfélszolgálati szoftvert alkalmaz. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, modern eszközöket és korszerű kommunikációt alkalmaznak a műszaki segítségnyújtásban.
A cégek általában tengernyi e-mailt kapnak naponta. A LiveAgenttel az ön online ügyfélszolgálatosai egyenlően elosztott e-mail jegyeket kapnak. Sőt, személyre szabhatja az e-mail sablonjait, ahogy önnek a legjobban megfelel, amikor e-mail jegyről kap értesítést.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa az alábbi cikket LiveAgent – E-mail.
Egyre több ügyfél használja az Élő Csevegés lehetőségét, hogy gyorsabban kapjon választ a kérdésére. Számos csevegő gomb létezik, amelyek által személyre szabhatja a weboldalát. Hogy miért más a LiveAgent csevegés? Először is, már akkor láthatja, hogy mit ír az ügyfél, mielőtt ő még elküldené azt. Így ön előre felkészülhet. Az ügyfélnek speciális dokumentumra vagy útmutatóra van szüksége? Mellékelje a dokumentumokat és küldjön neki linkeket! Át kell kapcsolni az ügyfelet egy másik részlegbe? A LiveAgenttel könnyű!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Élő csevegés
A telefonján is és a számítógépén is hívják ügyfelei? A LiveAgent át tudja irányítani hívásait az ügynökök számítógépére. Nem kell az eszközökkel bajlódnia, egy felületről kezelheti hívásait.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el ezt! LiveAgent – Hívások
A közösségi médián (Facebook, Twitter, Viber) keresztül is kap kéréseket, kérdéseket az ügyfeleitől a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban? A LiveAgenttel ezeket beépítheti a SoMe platformokba, így mindig csúcsteljesítményt nyújthat, ha valami gond akad vagy kérdés érkezik. Az ügyfél iránti elkötelezettség ma fontosabb, mint valaha. Kövesse nyomon és kezelje ügyeit a LiveAgent SoMe-jével!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Közösségi Média
A fórum kiváló lehetőség az ügyfeleknek, hogy tapasztalatot cseréljenek. A LiveAgenttel nemcsak fórumot tud létrehozni, de értesítést kap arról is, ha az ügyfelei posztolnak valamit. Vagyis, e funkció által azonnal reagálhat azokra.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Fórum
Az ügyfélszolgálat rengeteg kéretlen levelet kap. Az egyik mód ennek az elkerülésére, ha az ügyfeleinek kapcsolatfelvételi űrlapot biztosít. Bár az ön ügyfélszolgálati / üzleti e-mail címe rejtett, ily módon számos fontos információt kap a vevőiről, pl. Név, E-mail, Telefonszám, ami által jobb szolgáltatást tud majd nyújtani.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlap.
Az online ügyfélszolgálat néha problémás lehet. A videóhívás lehetősége nagy segítség a cégeknek, mert ez által megmutathatnak valamit a vevőknek vagy utat mutathatnak nekik. Nem kell elmagyarázni műszaki problémákat, elég, ha megosztja a képernyőt velük és megoldja a problémát.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Videóhívások
A LiveAgent visszajelzési lehetőség opciója, kiváló arra, hogy megtudja az ügyfele mire kíváncsi vagy mi a véleménye. Ez segít önnek abban, hogy minden nappal egyre jobb legyen! Használja személyre szabottan a LiveAgentbeli vissszajelzés gombot és legyen egyre jobb!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az alábbi cikket LiveAgent – Visszajelzések
Érdekli Önt a LiveAgent? Próbálja ki a 14 napos ingyenes kipróbálási lehetőséget és nyújtson ügyfeleinek több csatornás támogatást!
Nem könnyű műszaki segítségnyújtó ügynöknek lenni, mert nagy tudás és türelem kell hozzá. Ezenkívül, gyakran monoton és nem kellemes, mert az ügyfelek sokszor durvák és követelőzők.
Egy műszaki támogatást nyújtó ügynöknek széleskörű tudással kell rendelkeznie a forgalmazott termékek műszaki jellemzőivel és a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban. Valamint türelmesnek, empatikusnak kell legyen. Meg kell értenie, mit akar az ügyfél és türelmesen elvezetni őt a probléma megoldásához.
Egy műszaki támogatást nyújtó ügynöknek ismernie kell a cég által forgalmazott termékeket, így egyszerű és összetett problémák esetén is a vevők segítségére lehet.
Ahogy fentebb is említettük az ügyfélszolgálatosnak értenie kell az emberekhez és jó hallgatóság kell legyen. Hasznos, ha a műszaki segítséget nyújtó ügynökök több nyelven is beszélnek Így több ügyfélnek tudnak, és nem csak egy nyelven segítséget nyújtani.
Végül, de nem utolsósorban, az ügynököknek gyorsan és hiba nélkül kell gépelniük. Ez biztosítja azt, hogy az ügyfelek gyorsan választ kapnak a kérdéseikre. Ez növeli az ügyfélelégedettséget és cserébe nő a nyereség és az ügyfélmegtartó erő.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
FREE TRIALLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..