A LiveAgent egy webalapú help desk megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményt nyújtson ügyfelei számára. Emelje új szintre ügyfélszolgálatát több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő chat-modullal, megbízható jegyrendszerrel, telefonközpont-szolgáltatásokkal és a tudásbázissal.
A LiveAgent emellett a Facebook, Twitter, és az Instagram közösségi média integrációját is biztosítja, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson a közösségi médiában.
Javítsa ügyfélkezelését, és már mától segítse ügyfeleit a LiveAgent segítségével. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni csevegő szoftverünkről, vagy elkezdheti az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek kötöttségek, és nincs szükség hitelkártyaadatokra sem.
| Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
|
Genesys
|
|---|---|---|
| Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
A Genesys jegykezelést kínál.
|
| Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
|
A LiveAgent élő csevegést kínál.
|
A Genesys élő csevegést kínál.
|
| Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
|
A LiveAgent Call Centert kínál.
|
A Genesys Call Centert kínál.
|
| Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
A Genesys önkiszolgáló portált kínál.
|
| Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
A Genesys Facebook integrációt kínál.
|
| Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A Genesys Twitter integrációt kínál.
|
| Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
|
| Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
|
| WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
|
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
|
A Genesys WhatsApp integrációt kínál.
|
| Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
|
A LiveAgent tudástárat kínál.
|
A Genesys tudástárat kínál.
|
| Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
|
| Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál.
|
| API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
A Genesys API funkciókat kínál.
|
| Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A Genesys IVR funkciókat kínál.
|
| Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A Genesys videohívásokat kínál.
|
| Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
A Genesys korlátlan előzményeket kínál.
|
| Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan számú webhelyet.
|
| Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
A Genesys korlátlan számú csevegőgombot kínál.
|
| Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
A Genesys korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
|
| Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
| Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
|
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
|
A Genesys nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
|
Szeretné gyorsabban elküldeni üzeneteit, és több webhely látogatónak segíteni? Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel a piac leggyorsabb élő csevegési widgetjének köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
Csevegőmodulunk olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldássá teszik. Használja ki a proaktív csevegési meghívókat vagy a valós idejű gépelési nézetet és segítse gyorsabban ügyfeleit.
A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatók megfigyelését az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhely hivatkozói vagy a földrajzi hely.
Az ügyfelekkel való napi munka nehéz feladat lehet megfelelő eszközök nélkül. Az élő chat az egyik legnagyszerűbb és leghasznosabb eszköz, de mi a helyzet az ügyfelekkel, akik a kommunikáció más formáit részesítik előnyben?
Egységes ügynöki munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyetlen egységes postafiókba gyűjti az összes kommunikációt.
Csatlakoztassa e-mail fiókjait, a Facebookot, a Twittert, az Instagramot,, Vibert, WhatsAppot, hozzon létre egy telefonközpontot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli a tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás kapcsolattartási lehetőségekből.
Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolati csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és elkötelezettségét a díjakkal, jelvényekkel, és gamifikációs funkciókkal.
Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más olyan alkalmazást amelyeket naponta használ ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe cége méretét, és válassza ki a megfelelő csomagot megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatókból elégedett ügyfelek váljanak.
A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent bizonyítja ezt. Menjen és tekintse meg az árakat. Válassza ki, hogy a LiveAgent tudástár szoftvert csevegési funkcióval, tökéletes telefonközpontot, vagy egyszerű jegykezelő rendszert kíván-e használni az e-mailes ügyfélszolgálathoz.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelel-e vállalkozásának. Tesztelje élő csevegésünket, jegykezelésünket, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak elindításához.
Nincs szükség bankkártya információra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!
Váltson a Genesys-ről a LiveAgent-re, és élvezze az egységes ügyfélszolgálati megoldást a piacon a leggyorsabb élő csevegő widgettel! Próbálja ki 14 napig ingyenesen, nincs szükség bankkártyára. Javítsa ügyfélélményét megfizethető jegykezeléssel, élő chattel, call centerrel és közösségi média integrációkkal. Fedezze fel, miért választják a LiveAgent-et márkák, mint a Forbes és a Nascar!
A megfelelő Genesys alternatívát keresi?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva! Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, gyors élő chatet, megbízható jegyrendszert és integrációkat Facebookkal, Twitterrel, Instagrammal és Viberrel. Próbálja ki ingyen 14 napig, bankkártya nélkül!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.



