Élő chat ügynökök

Kik az élő chat ügynökök?

Az élő chat ügynökök olyan alkalmazottak, akik élő csevegés útján válaszolnak az ügyfelek kérdéseire és megkereséseire. Az élő csevegés a help desk szoftver funkciója. Sok vállalkozásnál  használják, valós idejű válaszokat adnak az ügyfelek megkereséseire.

Ha szeretne többet megtudni arról, hogyan javíthatja ügyfélszolgálatát és ügyfelei elégedettségét, olvassa el a LiveAgent – Help desk szoftvert. 

Milyen készségekkel kell rendelkezniük?

Az ügynököknek hatékonyan kell tudniuk dolgozni a számítógépekkel, gyorsan kell reagálniuk és ismerniük kell a vállalkozás által használt számítógépes szoftvereket, valamint a vállalat termékeit vagy szolgáltatásait. Az ügynököknek arra kell törekedniük, hogy hasznosak legyenek, szakmailag kommunikáljanak, és udvariasan zárják az élő csevegéseket az ügyfelekkel.

Az összes fent említett képesség mellett az ügynököknek képeseknek kell lenniük a több feladat elvégzésére is. Az ügyfél kérdéseinek élő csevegés útján történő megválaszolásához az ügyfelek képviselői azonnal válaszolnak az ügyfélre, miközben további információkat keresnek az ügyfélről. Ezért gyorsan megvizsgálhatják az ügyfél kérdését, majd időben megoldást nyújthatnak nekik.

Milyen gyorsan kell reagálnia az élő chat ügynököknek az ügyfelekre?

Az ügynökök várhatóan három percen belül válaszolnak az ügyfelek kérdéseire. A várható válaszidő azonban iparonként változik. Ezért fontos, hogy megkeresse az iparági referenciaértékeket, amikor meghatározza az ügynökök reakcióidő-elvárásait. A válaszidőt beállíthatja az ügyfélszolgálati szoftverekben, például a LiveAgentben.

Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent- ügyfélszolgálati szoftvert.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.