Nyílt forráskódú ügyfélszolgálat?
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat egy szoftver, ami jegykezelő rendszerrel rendelkezik. Előre beállított verziót kínál és teljesen személyre szabható. Vannak ingyenes változatai és van, aminek a letöltéséért fizetni kell.
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás. Feltérképezi a vevők problémáit és kérdéseit az általuk küldött e-maileken, kapcsolatfelvételi nyomtatványokon vagy élő csevegésen keresztül. Ezen kívül nagyon sok ügyfélszolgálati funkciót kínál, a gyors válaszadás érdekében.
Expert’s note
A nyílt forráskódú ügyfélszolgálat célja az ügyféltámogatás, és többek között chaten és e-mailben keresztül kommunikál. Könnyen testre szabható, és ingyenes változata is rendelkezésre áll.
Az e-mail marketing a leghatékonyabb csatorna, de az omnichannel megközelítés elengedhetetlen a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati élmény javításához AI és chatbotok használata ajánlott. Az ügyfelekkel való hatékony kommunikációhoz a WhatsApp és az online tárcsázók használata javasolt. Az ügyfélbeilleszkedési programok és az érzelmi kapcsolatok kiépítése is fontos a sikeres üzletvezetéshez.
Az ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása
Az ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása fontos az ügyfelek elégedettsége és a márka hírnevének szempontjából. Az első benyomás meghatározó, ahhoz kommunikációs készségek és testbeszéd szükséges. A LiveAgent szoftver különböző kommunikációs csatornákat kínál, és ingyenes próbaverziót is biztosít.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.