Mi az a súgóközpont?
A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.
Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.
Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.
Az e-mail sablonok előre formázott e-mail struktúrákat jelentenek, amelyeket a felhasználók szövegekkel, képekkel és videókkal testre szabhatnak. Az előbbiek sokkal kreatívabbak, mivel támogatják a különféle elrendezéseket és médiákat. A LiveAgent lehetőséget biztosít az ügynökök jegyekhez történő rendelésére, és bizalmat épít a vásárlói lojalitás javítása érdekében. Az elismerő e-mailek alkalmasak az ünnepek, születésnapok, hűséges ügyfelek, mérföldkövek, vásárlási visszajelzések és regisztrációk megköszönésére. A köszönet e-mailt személyre szabottnak és barátságosnak kell lennie, de professzionális. Az e-mail sablonok előnyösek a vállalkozások számára, mivel időt és pénzt takarítanak meg. A LiveAgent ingyenes 14 napos próbát kínál a használathoz fizetés nélkül.