Mi az a súgóközpont?
A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.
Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.
Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.
- Ügyfélsiker-kezelő (Elmagyarázva) | LiveAgent
- Készség alapú továbbítás (Elmagyarázva)
- Szolgáltatási Pult (Explained)
- Tudásbázis - Kihívást jelentő kérdések megválaszolása - LiveAgent
- Termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása - LiveAgent
- Mi az a gamifikáció az ügyfélszolgálatban? | LiveAgent
- Bejövő értékesítési képviselő (Elmagyarázva)
- Közösség [Explained]