Mi az a súgóközpont?
A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.
Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.
Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.
LiveAgent is a customer service platform that helps companies improve their customer service with faster service and seamless communication. It offers various features such as email templates, contact management, and private notes for effective communication. The platform has gained the trust and satisfaction of over 30,000 businesses and offers a partner program for VOIP and self-service software. Customers can start a free account and the company has received high ratings from users.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, ami lehetővé teszi az élő chat integrálását a CRM rendszerrel, hogy a csapat kényelmesebben dolgozhasson. Az oldalon számos információ található a demó, árazás, funkciók, integrációk, partnerprogram, és támogatás témakörökről. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről a hírlevélre való feliratkozással lehet értesülni. A szoftver támogatja a VoIP telefonrendszereket, az önkielégítő szoftvereket, a bejövő híváskezelőket, a panaszkezelési rendszereket és az ügyfélportálok kezelését.
A LiveAgent célja dicsérni, motiválni, szórakoztatni, növelni a hatékonyságot és elősegíteni a csapatmunkát. Az élő chat jelentős mértékben növeli az eladásokat és a konverziós arányt, valamint a pozitív visszajelzések javítják a termék vagy szolgáltatás minőségét és hatékony marketing eszközöknek számítanak. Az ügyfél elégedettségi felméréseket testre szabni kell a vállalat igényei szerint, mivel a vásárlók elégedettsége fontos az üzletmenet szempontjából.