Súgóközpont

Mi az a súgóközpont?

A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.

Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.

Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.