Súgóközpont

Mi az a súgóközpont?

A súgóközpont (más néven tudásbázis vagy ügyfélportál) egy olyan weboldal, amelyet egy vállalat hozott létre, hogy segítse ügyfeleit a felmerülő problémák megoldásában.

Ha az ügyfélnek problémája van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, felkeresi a súgóközpontot, ahol a gyakran ismételt kérdések (GYIK) találhatóak. A legtöbb probléma, amellyel az ügyfelek szembesülnek, megoldódik itt, és választ kapnak arra, hogyan oldhatnak meg egy bizonyos problémát. Nyilvánvaló, hogy egyes ügyfeleknek olyan problémái lehetnek, amelyekre nem találnak választ a súgóközpontban. Ebben az esetben felhívják az ügyfélszolgálatot. A súgóközpontban találhatóak az elérhetőségek, cikkek a felmerült problémákkal kapcsolatban és a visszajelzési űrlapok is.

Tudjon meg többet a LiveAgent Ügyfélportáljáról.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot
Tudjon meg többet a call center technológiáról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Call center technológia

A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a munkaerőt pedig azonnali értesítésekkel és középső sorral lehet bevonni. A LiveAgent call center szoftver áttekintést nyújt a teljesítményről, a technológiai trendek pedig a felhő alapú megoldások, az omnichannel és az AI felhasználását tartalmazzák.

Tudjon meg többet a hívásmegoldásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati fogalmakat.

Hívásmegoldás

Az ügyfél-elégedettségre és az ügyfélszolgálati jelentések fontosságára hívja fel a figyelmet a szöveg. Az ügyfélszolgáltatás fontos része a vállalkozásoknak és az ügyfélek hűségét befolyásolja. A LiveAgent rendszere hasznos jelentéseket biztosít és a gamifikációval motiválja az ügyfélszolgálati csapatot. Az ügyfelek véleményét felhasználó termékek előállítására is lehetőség van az Értékelés és Javaslat Táblával. A cikk további tanácsokat tartalmaz a kivételes ügyfélszolgálat nyújtásához.

A vállalkozások ügyfélszolgálati szoftver segítségével különböző csatornákon keresztül nyújtanak támogatást ügyfeleiknek. Ilyen csatornák a call center, a weboldalak, az élő chat, a közösségi média vagy az e-mail.

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálati tevékenység fejlesztése megnöveli az értékesítést és a bevételeket, valamint javítja a képviselői produktivitást. Az ügyfélszolgálati rendszerek automatizálják a feladatokat és csökkentik a stresszt. Az ügyfélszolgálati szoftverek tárolják az összes fontos vásárlói információt, és gamifikációs funkciókat biztosítanak. Az elérhető adatok és jelentések áttekintést nyújtanak az ügyfélszolgálati tevékenységről és pénzt takaríthatnak meg.

A kapcsolati központ egy hely, ahol minden kommunikáció különböző platformokról jegyekké változik és egyetlen helyen lesz tárolva.

Kapcsolati központ szoftver

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely több funkcióval és integrációval rendelkezik. A vállalat az árazási, funkcionális és alternatív lehetőségeket prezentálja. A LiveAgent támogatása, adatmigrációja és rendszerállapota szintén fontos információ a potenciális vásárlók számára. A partnerprogramról és az ügyfélportálról is lehet információkat találni a weboldalon. A vállalat blogot is tart fenn, és lehetőség van demók és webináriumok igénylésére.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.