Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIP hívásrögzítés

Mi a VoIP hívásrögzítés?

Egyszerűen fogalmazva, a VoIP hívásrögzítés a VoIP telefonhívások felvételét jelenti. A felvételeket olyan formátumokban lehet elmenteni, mint az MP3 audió. Ezután használhat olyan szolgáltatásokat, mint a Rev.com, hogy a VoIP hívást szöveggé alakítsa.

Két módja van a VoIP hívásrögzítés megközelítésének a VoIP (Internet Protokollon felüli Hang) technológiájától és a társaság politikájától függően.

Manuális VoIP hívásrögzítés

A manuális megközelítés azt jelenti, hogy egy alkalmazott dönti el, hogy rögzítsen-e vagy sem a VoIP hívásait a felvétel gomb megnyomásával. Ez az opció egy jó megközelítés, ha minden hívás előtt engedélyt szeretne kérni a VoIP hívásrögzítés bekapcsolása előtt.

Automatikus hívásrögzítés

Néhány társaság úgy dönt, hogy minden VoIP telefonhívást rögzít (mind a bejövő, mind a kimenő hívásokat). Ahhoz, hogy értesítse az ügyfeleket, a telefonrendszer általában elmondja az ügyfeleknek, hogy a bejövő hívásokat rögzíteni fogja “képzési célok” érdekében. A menedzserek néha használják az automatikus rögzítést az ügyfél viták megoldására is.

Hogyan állítsuk be a VoIP hívásrögzítést

A VoIP hívásrögzítés beállításának folyamata a bizonyos technológiától függ, amelyet használ. Használja a következő lépéseket, hogy elkezdhesse.

  • Határozza meg a VoIP hívásrögzítés szükségleteit

A hívások rögzítése digitális tárhelyet használ és néhány ügyfél talán nem egyez bele a telefonos hívásrögzítésbe. Ezáltal körültekintően kell a társasági útmutatókat elkészíteni, hogy mikor és hogyan lesznek a hívások rögzítve.

  • Nézze meg a rögzítési funkciókat a VoIP platformokon

A következő lépése az, hogy megnézze a specifikus rögzítési funkciókat az elérhető VoIP platformokon. Például ha nagy számú VoIP hívásokat tervez rögzíteni, nézze meg, hogy a VoIP platform támogatja-e a magas számú rögzítéseket, és hogy mennyit kell fizetnie a hívásrögzítésekért.

  • Bizonyosodjon meg a laptop kompatibilitásról

A legtöbb VoIP biztosító kínál rögzítési megoldást a laptop eszközön lévő VoIP felhasználóknak.

  • Nézze meg, hogy támogatott-e az eszköze

Lépjen kapcsolatba a VoIP biztosítójával, hogy megtudja, támogatják-e a mobileszközöket. Például ha az alkalmazottai szeretnek Androidos telefonokat használni, nézze meg az Android VoIP támogatást. A VoIP megoldás minőségének ellenőrzésére nézze meg, hogy mit mondanak az ügyfelek a rögzítés megoldás használatáról. Például nézze meg a VoIP szolgáltatót a TrustPilot-on vagy a Capterra-n és nézze meg, hogy mit mondanak az emberek a VoIP alkalmazásaikról.

  • A VoIP hívásrögzítés beállítása

Ebben a fázisban ellenőriznie kell a rögzítés megoldás hangminőségét. Ahhoz, hogy ellenőrizhesse a hang minőségét, futtasson minőségi vezérlés tesztek sorozatát, ahol egy alkalmazott szimulálja az ügyfél hívásokat az értékesítési csapatának (bejövő hívások). Illetve tesztelje le, hogy a kimenő hívások megfelelően vannak-e rögzítve.

No limit on the number of recordings

LiveAgent offers unlimited call recordings that can be safely stored in your account.

Learn more

Rögzítheti a hívást egy társasággal?

Mielőtt egy rögzítő megoldást használ hívásain, van egy pár szabály, amit észben kell tartania.

  • Minden Fél Hívásrögzítés Hozzájárulás

A HubSpot szerint tizenhárom US állam, beleértve California-t, Connecticut-ot,Delaware-t, Florida-t és Montana-t igényli, hogy minden fél hozzájáruljon a hívásrögzítéshez. Ha főleg ezekben az államokban hív embereket, bizonyosodjon meg róla, hogy engedélyt kér a hívások rögzítése előtt. Az Egyesült Államokon kívül számos más ország is igényli a mindenki hozzájárulását. Ha Kanadában, Németországban és Európában rögzíti a hívásokat, bizonyosodjon meg az engedélyről.

  • Egy Fél Hozzájárulás

Néhány US állam, mint Alabama, Alaska és Colorado engedélyezi a hívásrögzítést, ha egyetlen fél járul hozzá a hívásrögzítéshez.

Általános szabályként az a legjobb, ha engedélyt kér a telefonbeszélgetés rögzítése előtt. Ha nem szerez engedélyt, a társasága hírnevét vesztheti a kiváló ügyfélszolgálatának.

El kell mondania az ügyfeleknek, hogy a hívások rögzítve vannak?

Minden társaságnak más megközelítése van a hívásrögzítésről szóló ügyfél elvárások beállításához. Általánosságban kétféle megközelítés van.

Ahogyan a bejövő hívások beérkeznek, egy rögzítés, amely az IVR menüben van tárolva, elmondja az ügyfeleknek, hogy a hívások rögzítve vannak képzési célok érdekében. Ha minden hívásban értesítést biztosít, beállítja az ügyfél elvárásokat minden szituációban.

  • Hívás Előtti Értesítés

Az alternatív megoldás, hogy megkérje az alkalmazottait, beleértve az értékesítés képviselőket és az ügyfélszolgálati csapatait, hogy kérjenek engedélyt minden hívás rögzítése előtt.

  • Engedély Kérelmezése

A hozzáférési vezérlés fontossá válik, ha többféle cél érdekében rögzíti a hívásokat (pl. képzési célok, ipari betekintések biztosítása a marketing csapatnak). Az ügyfél hívások gyakran szenzitív információkat tartalmaznak, mint az ügyfelek neve, címe, telefonszáma, bankkártya adata. Bizonyosodjon meg arról, hogy megvédi a VoIP rögzítőjét jelszavakkal és más biztonsági intézkedésekkel.

A VoIP hívásrögzítés előnyei a üzletek számára

Több előnyre is szert tehet a VoIP rögzítő használatával. Ebben a szekcióban átmegyünk a leggyakoribbakon.

Képzési célok

Azáltal, hogy az ügyfél vitákat rögzíti hívásban, valós ügyfélszolgálati tréninget biztosíthat az alkalmazottak számára. Egy ügyfélszolgálati ügynök általi rögzítés értékes betekintést tárhat fel abban, hogy hogyan oldjunk meg problémákat. Értékes betekintéseket nyerhet az értékesítési képviselő képzés érdekében is.

Értékesítés betekintések

Minden hívás a társasága értékesítési képviselőivel tele lehet ügyfél történetekkel és cselekvőképes betekintésekkel. Például észreveheti a hivatkozó specifikus részleteket az előző beszélgetésekben, amelyek segíthetnek pozitív benyomást készíteni az ügyfélről. Használja az ügyfél kapcsolat menedzsmentet (CRM) a cselekvőképes betekintésekre, történet áttekintésre, és más releváns lehetőségekre, jelenlegi státusz részletekre minden értékesítési hívás után.

Marketing betekintések

A marketing csapat nem gyakran találkozik tényleges ügyfelekkel. Ezáltal hasznos a marketing csapatnak hozzáférést biztosítani a hívásrögzítésekhez annak érdekében, hogy megalapozza a marketingjüket az ügyfelektől származó pontos betekintésre.

A hívásrögzítések használata a folyamatos képzési és coaching programjában egy kiváló menedzsment eszköz. Egy pár hívásrögzítés áttekintése kulcsfontosságú, ha egy menedzser leül értékelni az ügyfélszolgálati ügynök teljesítményt. Ha jelentős problémák vannak, rendezhet további tréningeket, például megkérni az ügynököt, hogy töltsön le magasan értékelt ügyfélhívási felvételeket.

Choose a VoIP partner

LiveAgent currently hosts over 50 integrations with leading VoIP providers.

Learn more

Hogyan előzhetem meg azt, hogy valaki rögzítse a telefonhívásaim?

Egy VoIP rögzítő használata előnyöket hoz, de nem minden ügyfél szeretné, hogy rögzítsék a hívását. Ezért fontos a VoIP rögzítő megoldásban a rugalmasság. Mielőtt megvásárol egy VoIP rögzítő egységet társaságának, nézze meg a következő képességeket.

Automatikus hívásrögzítés kikapcsolása

Néhány VoIP árus megadja a lehetőséget, hogy kikapcsolhassa az automatikus hívásrögzítést. Míg a felvett VoIP hívások értékesek, a kiváló ügyfélszolgálat fenntartása még fontosabb. Ha az ügyfél megkéri arra, hogy állítsa le a rögzítést, törekedjen a kérelme teljesítésére.

Ajánljon alternatívát

Ha egy ügyfél kényelmetlen a hívásrögzítéssel kapcsolatosan, kínáljon fel alternatívákat. Például egy üzlettulajdonos átirányíthatja az értékesítési képviselőit, hogy hivatkozzanak ügyfeleiknek egy online chat szolgáltatásra vagy egy email küldésére.

Aktív VoIP rögzítés rugalmasság

Az aktív VoIP rögzítés tartalmazza a telefonos beszélgetés audió másolatának máshol tárolását. Nézze meg, hogy a VoIP szolgáltatója hagyja-e, hogy kikapcsolhassa ezt a funkciót.

Összegezve elutasíthat egy telefonos beszélgetésben való részvételt, ha nem rögzíti a hívást. A legtöbb társaság motiválva van, hogy egy magas szintű ügyfél élményt tartson fent. Ha a hívásrögzítés ötlete kényelmetlenné teszi, nézze meg, hogy segít-e a társaság egy másik módon, például emailen keresztül.

All-in-one customer software

Sign up for a free 14-day trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Let's go

GYIK

Mi a VoIP hívásrögzítés?

A VoIP hívásrögzítés az üzleti telefonhívások rögzítésének gyakorlata, beleértve a konferenciahívásokat néhány esetben annak érdekében, hogy növelje a társaság teljesítményét. Használhatja a hívásrögzítéseket az ügyfél viták megoldására, az ügyfélszolgálati képviselők teljesítményének növelésére és más hívásokra.

Hogyan állítsuk be a VoIP hívásrögzítést?

A specifikus lépések, hogy beállítsa a VoIP hívásrögzítést, a VoIP hívásrögzítő megoldástól függ, amellyel rendelkezik. Például manuálisan rögzíthet bizonyos hívásokat vagy automatikusan rögzíthet minden üzleti telefonhívást társasága számára.

Rögzítheti a hívást egy társasággal?

A legtöbb amerikai állam és ország a világ körül lehetővé teszi, hogy rögzítsék a hívásokat a VoIP hívásrögzítő szoftverrel. Viszont bizonyosodjon meg arról, hogy engedélyt kér, mielőtt rögzíti az üzleti telefonhívásokat.

El kell mondania az ügyfeleknek, hogy a hívást rögzíti?

Általánosságban ajánlott tájékoztatni az ügyfeleket arról, hogy minden üzleti telefonhívását rögzíti. A jogi tanácsért ebben a témában konzultáljon egy minősített jogi szakértővel.

Melyek a VoIP hívásrögzítés előnyei az üzletek számára?

Többféle előnye van a VoIP hívások rögzítésének. Például a hívásrögzítéseket használhatja az ügyfél történetek kivonására. Ezek az ügyfél történetek használhatók az értékesítési képviselők képzésére és a marketing kampányokra. Továbbá a rögzített üzleti telefonhívások értékesek az ügyfélszolgálati képzés támogatására.

Hogyan állítok meg valakit a hívásaim rögzítésében?

Kezdje azzal, hogy megkéri a társaságot, hogy fejezzék be a hívása rögzítését. Ha a társaság ragaszkodik hozzá, hogy rögzítsék a hívásokat, gondolja át a hívás felfüggesztését. Ebben a szituációban a társaság személyes vagy email formájában való kapcsolatba lépése talán jobb megoldás lenne.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.