LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.
The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
A LiveAgent vállalat a különböző ügyfélszolgálati szoftverek fejlesztője. Az oldalukon találhatóak az adatmigrációhoz szükséges eszközök, valamint a vállalattal történő együttműködés lehetőségei. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesítik az ügyfeleiket.
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a voIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek használatát. A cégek feliratkozhatnak a LiveAgentre, és a szoftver megteremti a vállalatukhoz illeszkedő platformot. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, amelyhez az ügyfelek kapnak belépési adatokat. A LiveAgent küld üzenetet az ügyfelek e-mail címére a belépéshez szükséges információkkal.
Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.
A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk