Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatát a Channels-ről.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

Támogatási szakembereink segítségével átköltözhet a LiveAgent programba. Minden adata átkerül a LiveAgenthez – ingyenesen! Kezdje meg az adatok migrálását még ma. Hívjon minket, és beszélje meg a lehetőségeket csapatunkkal.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Channels vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Channels
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Channels nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Channels nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál Hívásközpontot $10/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A Channels nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Channels nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Channels nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Channels nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Channels nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Channels nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Channels nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál automatizációt és szabályokat $10/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál API funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál IVR funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Channels nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Channels nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Channels nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Channels nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Channels nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Channels nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $10/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adatátvitel

Keresse fel támogatási szakembereinket, és beszélje meg az adatátvitelt. Szünetet tarthat, amíg biztonságosan átvisszük az összes adatot az új LiveAgent-fiókjába.

Szeretné a migrációt ön intézni?

Jelenleg egy Channels migrációs plugin kidolgozásán dolgozunk a LiveAgent számára. Tartson velünk további információkért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok áthozni a Channelsről?

Emberek

Könnyedén migrálhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Migrálja az összes osztályt és jegycímkét.

Jegyek

Migrálja a jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és a jegyekmezőket.

Készen áll a Channelsről a LiveAgentre való áttérésre?

Vessen egy pillantást néhány juttatásra, amelyet a LiveAgentre váltáskor kap

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll. Bármikor ott vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent biztosítunk, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje megtakarításait és a ROI-t

Használja a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válasszon a három előfizetésünk közül.

Woman overflowing with ideas

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatát a Channels-ről ma

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem, hogy világklasszis támogatást nyújthasson ügyfelei számára.

Package Name

All-Inclusive

Alkalmas ki üzletek, ügynökségek és még nagy vállalatok számára is

$39 /hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan migrálhat a Channels-ről a LiveAgent-re?

Ahhoz, hogy a Channels-ről a LiveAgent-re migrálhasson, nyugodtan lépjen kapcsolatba a támogatásunkkal segítségért vagy használjon egy ingyenes migrációs plugint.

Milyen adatokat migrálhat a Channels-ről a LiveAgent-re?

Az üzlete olyan adatokat migrálhat, mint a jegyek, adminok, ügynökök, ügyfél információk, címkék, csatolmányok és még sok mást a Channels-ről a LiveAgent-re.

Related Articles to Channels migráció
A tartalomkezelő rendszer a LiveAgent egyik funkciója. Különböző eszközökből áll, például a WYSIWYG szerkesztőből és az élő chat gombokból.

CMS

LiveAgent has an efficient toolset for managing content, including a WYSIWYG editor for editing articles, email templates, and more. The platform allows for the placement of live chat buttons on any supported CMS system, and offers integration with project management tools like WordPress, Squarespace, and Drupal. LiveAgent offers a 14-day free trial, with no credit card required, making it easy to integrate into your workflow. The platform also offers a helpful support portal, and is backed by numerous awards and certifications.

Lp - Elo Chat Szoftver

Lp - Elo Chat Szoftver

The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

A Voyced egy európai VoIP-szolgáltató, amely világszerte több mint 165 országban működik. Tudjon meg többet a Voyced LiveAgent-be történő integrálásáról.

Voyced

A LiveAgent vállalat a különböző ügyfélszolgálati szoftverek fejlesztője. Az oldalukon találhatóak az adatmigrációhoz szükséges eszközök, valamint a vállalattal történő együttműködés lehetőségei. Az oldal további szolgáltatásai közé tartozik a technikai támogatás és a részletes változási napló. A LiveAgent frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesítik az ügyfeleiket.

Ügynökökkel kapcsolatos jelentés készítése a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről. A LiveAgent tökéletes ügynökökkel kapcsolatos jelentést kínál Önnek. Olvasson tovább.

Ügynökökkel kapcsolatos jelentések

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi a voIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek használatát. A cégek feliratkozhatnak a LiveAgentre, és a szoftver megteremti a vállalatukhoz illeszkedő platformot. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, amelyhez az ügyfelek kapnak belépési adatokat. A LiveAgent küld üzenetet az ügyfelek e-mail címére a belépéshez szükséges információkkal.

A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

Legyen elérhető a kapcsolattartói szoftverrel.

A contact center rendszer egy hatékony megoldás ügyfelek és ügynökök közötti kommunikációra. Az összes ügyfélkommunikáció egyetlen felületen zajlik a lehető legjobb ügyfél-élmény létrehozásához. A többcsatornás contact center lehetővé teszi a csatornák integrálását egy központba, tartalmazza az ügyfelek adatait és jegyelőzményeit is. Célja, hogy hatékony és zökkenőmentes támogatást nyújtson az ügyfeleknek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót