Mondjon búcsút a lassú, átlagon aluli szoftvernek

Váltson a LiveAgent-re és ingyenesen migráljuk adatát a Channels-ről.

  • ✓ Nincs beállítási költség
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat
  • ✓ Nem szükséges bankkártya
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

Támogatási szakembereink segítségével átköltözhet a LiveAgent programba. Minden adata átkerül a LiveAgenthez – ingyenesen! Kezdje meg az adatok migrálását még ma. Hívjon minket, és beszélje meg a lehetőségeket csapatunkkal.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Channels vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya.
Channels
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Channels nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Channels nem kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál Hívásközpontot $10/ügynök/hó áron.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgálót.
A Channels nem kínál Önkiszolgálót.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Channels nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Channels nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Channels nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Channels nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Channels nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Channels nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál automatizációt és szabályokat $10/ügynök/hó áron.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent Jegy tervben kínál API funkciókat $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál API funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent All-inclusive tervben kínál IVR funkciókat $39/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál IVR funkciókat $10/ügynök/hó áron.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Channels nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Channels nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Channels nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Channels nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Channels nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Channels nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron.
A Channels tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $10/ügynök/hó áron.
Data migration from one solution to another

Ingyenes adatátvitel

Keresse fel támogatási szakembereinket, és beszélje meg az adatátvitelt. Szünetet tarthat, amíg biztonságosan átvisszük az összes adatot az új LiveAgent-fiókjába.

Szeretné a migrációt ön intézni?

Jelenleg egy Channels migrációs plugin kidolgozásán dolgozunk a LiveAgent számára. Tartson velünk további információkért.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milyen adatokat tudok áthozni a Channelsről?

Emberek

Könnyedén migrálhatja az ügynököket, az adminisztrátorokat, a végfelhasználókat és az ügyfeleket.

Címkék

Migrálja az összes osztályt és jegycímkét.

Jegyek

Migrálja a jegyeket, mellékleteket, felhasználói mezőket és a jegyekmezőket.

Készen áll a Channelsről a LiveAgentre való áttérésre?

Vessen egy pillantást néhány juttatásra, amelyet a LiveAgentre váltáskor kap

Customer providing review for service on mobile phone

Kiemelkedő ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll. Bármikor ott vagyunk, amikor szüksége van ránk.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás

Hasznos eszközök, több, mint 175 szolgáltatás és több, mint 40 integráció. Mindent biztosítunk, amire szüksége van.

Person collecting papers into the net

Növelje megtakarításait és a ROI-t

Használja a LiveAgentet örökre ingyenesen, vagy válasszon a három előfizetésünk közül.

Woman overflowing with ideas

Válasszon egyet a 43 különböző fordítás közül. A LiveAgent támogatja a nyelvhez alkalmazkodó widgeteket is.

Migrálja adatát a Channels-ről ma

A LiveAgent a legtöbbet és legjobban értékelt segédpult szoftver a Kis- és Középvállalatok számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan társaságokhoz, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem, hogy világklasszis támogatást nyújthasson ügyfelei számára.

Package Name

All-Inclusive

Alkalmas ki üzletek, ügynökségek és még nagy vállalatok számára is

$39 /hó

Migrálás egy másik call center szoftverről?

Migrálja adatát a bármelyik lent listázott szoftver megoldás biztosító által ingyenesen. Váltson ma. Fedezzük önt.

Kapcsolódó cikkek ehhezChannels migráció
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Channels Migracio

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei és a Yamaha a kiváló ügyfélszolgálat nyújtásában.

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

LiveAgent kínál teljeskörű ügyfélszolgálati megoldást, 175 lehetőséget és 40 integrációt. Nyelv kiválasztása 43 fordítási opció közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez igazodó widgeteket, és migrációra is készen áll a LiveHelpNowból. Az ügyfélszolgálat 24/7 támogatást nyújt, és a szoftver ingyenesen használható vagy választható 3 díjcsomag közül.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver a legnépszerűbb help desk megoldás kis- és középvállalkozások számára, melynek már olyan nagyvállalatok is a felhasználói között vannak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem. Az árazása tükörfordítással is elérhető, és az ügyfelek ingyenes tesztidőszakot kapnak. A LiveAgent könnyen integrálható más alkalmazásokkal, és a választható csomagok mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Készítsen lenyűgöző ügyfélportálokat, tudásbázisokat, és összetett IVR fákat. Szűrje jegyeit jelölésük, besorolásuk, esedékességük vagy kommunikációs csatornáik alapján. Kijelöli és automatikusan átruházza a jegyekre vonatkozó felelősségeket az ügynököknek vagy az osztályoknak. Szervezze, továbbítsa és oldja meg az ügyféllekérdezéseket egy központi irányítópultról. Mindezt a LiveAgent segítségével.

Emeljük fel együtt az ügyfélszolgálatát

A LiveAgent a Kayako alternatívája, de sokkal jobb hozzáadott értékkel. Ügyfélszolgálati csapatok elégedettek a gyors és segítőkész válaszokkal. Az ügyfélkérések kategorizálása és a vásárlói elégedettség növelése segít ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtani. Az ügyfelekkel való kommunikáció felgyorsul, és lehetőség van csevegésre. A LiveAgent jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújt. Használata emeli a válaszadási időt és a fizetői ügyfél átalakítási rátát. A professionális ügyfél megközelítés és a live chat megoldás messze a legjobb. Az eszköz növeli az e-kereskedelem weboldalak hatékonyságát és segít a hatékony támogatásnyújtásban. Az egyszerű használat és a remek funkciók a LiveAgentet a legjobb választássá teszik a gyors-tempójú online vállalkozások számára.

A LiveAgent közösségi média integrációkat biztosít az Instagram, a Facebook, a Twitter és a Viberrel.

Közösségi média ügyfélszolgálati funkciók

A cikk a közösségi média fontosságát hangsúlyozza az ügyfélszolgálati stratégiákban. Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalkozások kezeljék az ügyfélszolgálatot a közösségi médián keresztül is. A LiveAgent segítségével könnyen lehet nyomon követni az ügyfélnél, melyik URL-címet használja és az ügyféladatok megtekinthetők az élő csevegés előtt. Az ingyenes próbaverzió lehetőséget nyújt az elégedettség javítására és az értékesítések növelésére kiskereskedők számára.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x