Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Költözés Channelsről a LiveAgentre?
Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
LiveAgent kínál teljeskörű ügyfélszolgálati megoldást, 175 lehetőséget és 40 integrációt. Nyelv kiválasztása 43 fordítási opció közül. A LiveAgent támogatja a nyelvekhez igazodó widgeteket, és migrációra is készen áll a LiveHelpNowból. Az ügyfélszolgálat 24/7 támogatást nyújt, és a szoftver ingyenesen használható vagy választható 3 díjcsomag közül.
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver a legnépszerűbb help desk megoldás kis- és középvállalkozások számára, melynek már olyan nagyvállalatok is a felhasználói között vannak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem. Az árazása tükörfordítással is elérhető, és az ügyfelek ingyenes tesztidőszakot kapnak. A LiveAgent könnyen integrálható más alkalmazásokkal, és a választható csomagok mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
Emeljük fel együtt az ügyfélszolgálatát
A LiveAgent a Kayako alternatívája, de sokkal jobb hozzáadott értékkel. Ügyfélszolgálati csapatok elégedettek a gyors és segítőkész válaszokkal. Az ügyfélkérések kategorizálása és a vásárlói elégedettség növelése segít ügyfeleknek megfelelő támogatást nyújtani. Az ügyfelekkel való kommunikáció felgyorsul, és lehetőség van csevegésre. A LiveAgent jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújt. Használata emeli a válaszadási időt és a fizetői ügyfél átalakítási rátát. A professionális ügyfél megközelítés és a live chat megoldás messze a legjobb. Az eszköz növeli az e-kereskedelem weboldalak hatékonyságát és segít a hatékony támogatásnyújtásban. Az egyszerű használat és a remek funkciók a LiveAgentet a legjobb választássá teszik a gyors-tempójú online vállalkozások számára.
Közösségi média ügyfélszolgálati funkciók
A cikk a közösségi média fontosságát hangsúlyozza az ügyfélszolgálati stratégiákban. Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalkozások kezeljék az ügyfélszolgálatot a közösségi médián keresztül is. A LiveAgent segítségével könnyen lehet nyomon követni az ügyfélnél, melyik URL-címet használja és az ügyféladatok megtekinthetők az élő csevegés előtt. Az ingyenes próbaverzió lehetőséget nyújt az elégedettség javítására és az értékesítések növelésére kiskereskedők számára.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.