Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian megszoktuk az ingyenes tárhelyet, a küldés visszavonása gombot, valamint az olyan további hasznos funkciókat, mint a szundi, a címkék vagy a mappák. Egészen messzemenően azt mondanánk, hogy a Gmail a tökéletes e-mail megoldás az egyének számára. Mindent érintetlen és rendezett állapotban tart.
Ha azonban a Gmail üzleti célú használatáról van szó – kifejezetten az ügyfélszolgálathoz – van néhány korlátozás. Sajnos a Gmail nem támogatja a többcsatornás integrációval rendelkező univerzális beérkező leveleket vagy a több ügynököt tartalmazó irányítópult áttekintését. Mindkettő alapvető jellemzője az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát keres támogatási részlegének, a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.
Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet. A LiveAgent több mint 179 helpdesk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. Használja ki hatékony analitikai és jelentési funkcióinkat, gamifikációs funkcióinkat vagy beépített tudásbázisunkat.
Hagyja, hogy a LiveAgent végezze el a nehézségeket, így Ön az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására koncentrálhat.
Implementáljon egy univerzális postafiókot vállalkozásában, és élvezze az alábbi előnyöket:
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
Ügyfélszolgálati csapata egy helyen tudja kezelni a több csatornáról érkező összes ügyfélkérést.
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legtöbb népszerű help desk megoldásból.
Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie az osztályon dolgozó összes ügynök számára. Támogatnia kell a többcsatornás integrációt, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtania, mint például az automatizálás. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.
A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenlegi e-mail postafiók intelligensebb változata. Lehetővé teszi üzenetek küldését és fogadását több csatornáról, például e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról. Kiküszöböli a fiókmegosztás és az eszközfigyelés szükségességét. Minden új jegy automatikusan megjelenik a LiveAgent irányítópultján, és minden ügyintéző megtekintheti és megválaszolhatja.
Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, belső megjegyzések hozzáadását, jegyek automatizálását osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz és még sok mást. Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet.
Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet. A LiveAgent a hibrid jegyfolyamot használja, amely az ügyfélszolgálat alapvető funkciója, mivel növeli az ügynök termelékenységét. A hibrid jegyfolyam által minden jegy ugyanúgy néz ki, függetlenül attól, hogy melyik kommunikációs csatornáról érkezett. A jegyfolyam lehetővé teszi, hogy különböző csatornákon keresztül kövesse ügyfelei útját, de mindig ugyanabban a hibrid jegyben maradjon. Ily módon minden fontos információ kéznél van ügyfeleiről és problémáikról.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Az automatizálás az ügyfélszolgálat elengedhetetlen funkciója, mert sok időt takarít meg. Lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, munkafolyamatok vagy egyedi automatizálási szabályok létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.
Például az automatizálási szabályok automatikusan hozzárendelhetnek jegyeket (bármely szakaszban) az egyes ügynökökhöz vagy részlegekhez. Csak annyit kell tennie, hogy kiválaszt egy „triggert”, és a szabály végrehajtásra kerül. A LiveAgentben az automatizálási szabályok bármely jegyparaméteren, eseményen vagy időfeltételen alapulhatnak.
Döntse el, hogy a LiveAgent jó Gmail alternatíva-e vállalkozása számára az ingyenes 14 napos próbaidőszak segítségével. Bankkártya megadása nem szükséges.
A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt Help Desk szoftver a KKV-k számára. Ezért kiváló alternatívája a Gmailnek. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, a BMW, a Huawei és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú ügyfélszolgálatot biztosítsanak. A LiveAgent segítségével ez egyszerű. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges.
Az amerikaiak 12%-a a „gyorsaság hiányát” tartja az ügyfélszolgálattal kapcsolatos csalódottságának első számú forrását. Statista
A fogyasztók 72%-a rossz ügyfélszolgálatnak tartja, ha több embernek kell elmagyaráznia problémáját. Dimensional Research
A fogyasztók egyharmada azt mondja, hogy fontolóra venné a cégváltást egyetlen rossz ügyfélszolgálati eset után is. American Express
A fogyasztók 72%-a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, azt várják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és rálátása legyen korábbi beszélgetésekre.” Microsoft
Érdekli, hogy teljesítünk? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.