Szüksége van egy Help Scout alternatívára?

Fedezze fel, miért az LiveAgent a legjobb Help Scout alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Ha egy hatékony Help Scout alternatívát keres, a LiveAgent nagyszerű választás. Korlátlan számú postafiók és több mint 175 help desk szolgáltatás biztosítja a legjobb ügyfélszolgálati élményt.

Percek alatt áttérhet a Help Scoutról a LiveAgentre. Támogatott Help Scout migrációt biztosítunk, amely importálja az összes adatot a Help Scoutból a LiveAgentbe. Ingyenes, és mindössze 5 percet vesz igénybe.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Help Scout vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Help Scout
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Help Scout jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Help Scout élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Help Scout nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Help Scout önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Help Scout Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Help Scout nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Help Scout nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Help Scout nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Help Scout WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Help Scout tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Help Scout nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Help Scout automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Help Scout API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Help Scout nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Help Scout nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Help Scout korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Help Scout korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegő gombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegő gombot kínál.
A Help Scout korlátlan számú csevegő gombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Help Scout nem kínál korlátlan jegyeket/maileket.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Help Scout nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Help Scout nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
Személy döntése két megoldás között

Erőteljes Help Scout alternatíva

Segítse ügyfeleit e-mailben, élő csevegésben, telefonon, közösségi médiában, ügyfélportálon és kezelje az összes kérdést egy helyen. Korlátlan számú postafiók, automatizálás, szabályok, csevegőgombok és több mint 175 jegykezelő funkció áll az Ön rendelkezésére a LiveAgentben.

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között.

Többnyelvű támogatást tartalmaz

Okok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Növekvő elégedettség

A LiveAgent segít növelni az ügyfelek elégedettségét és javítani a konverziós arányokat.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést.

Funkcióban gazdag

A több mint 175 help desk funkciónak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.

A leggyorsabb élő chat a piacon

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Ha egy Help Scout alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegőmoduljával büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

A gyors chat widget a megfelelő út, ha egy webhelylátogatót hatékonyan szeretne vásárlóvá alakítani. Az eMarketer jelentése szerint 35%-kal többen vásároltak online az élő csevegést követően. Ennek az az oka, hogy az ügyfelek a vásárlás előtt azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.

Miért a LiveAgent?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver, ezért kiváló alternatívája a Help Scoutnak.

A hét minden napján, 24 órában elérhető ügyfélszolgálatunkkal és ingyenes fehér white glow beállításunkkal az új ügyfélszolgálat néhány percen belül készen áll. Kezdje el csökkenteni átlagos válaszidejét ügyfeleinek. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót, és hasonlítsa össze a LiveAgentet a Help Scouttal.

Készen áll a LiveAgentre váltásra

LiveAgent vs Help Scout összehasonlítás

Tekintse meg és hasonlítsa össze értékeléseinket a vásárlói vélemények alapján a G2-n

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

2019.12.18.-ai adat

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

Hasonlítson össze minket különböző szoftverekkel

Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezHelp Scout alternatíva
A LiveAgent előfizetések 9 USD/ügynök/hó áron kezdődnek, és tartalmazzák az e-mailes jegykezelést, az élő chat funkciót, a tudástárat és egyebeket. A teljes előfizetés 69 USD/ügynök/hó áron érhető el.

LiveAgent Árak

Fedezze fel a LiveAgent elérhető árazási csomagjait kis-, közép- és nagyvállalkozások számára, 14 napos ingyenes próbával!

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Ellenőrző listák

Fedezze fel részletes ellenőrzőlistáinkat, hogy hatékonyan szervezze meg üzleti folyamatait és érjen el sikereket könnyedén!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x