3CX call center szoftver áttekintése

Reamaze egy jó ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer számos integrációval és korlátlan e-mail postafiókkal, élő csevegéssel és közösségi média csatornákkal. Azonban, a funkciók kissé elavultnak tűnnek az elmúlt évekhez képest. Az ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftverek hatékonysága elengedhetetlen az üzleti sikerhez, és a call center viszonyítási alapok segíthetnek megérteni, hogy az ügyfél álláspontja milyen fontos az ipar jövőjéhez.
3CX call center szoftver áttekintése
Compare 3CX call center szoftver áttekintése with other in: How 3CX call center szoftver áttekintése is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
1112 reviews

A 3CX call center szoftver az ügyfelekkel való kommunikáció javítására tervezett funkciókat kínál. Ez az áttekintés közelebbről megvizsgálja a teljesítményét.

Pricing
Starting from:
  havonta
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.7
Felhasználói élmény
3
Ár
4.5
Implementálás
3.5

Key takeaways

Pros

  • Kényelmes tárcsázás
  • Kisvállalkozások számára elérhető

Cons

  • Nem túl felhasználóbarát felhasználói felület
  • A kimenő hívás nem működött
  • Alacsony hívásminőség

A 3CX call center funkció használatának első lépései

A 3CX ingyenes fiókjának regisztrálásához regisztrálnia kell a webhelyükön. Miután megadta az olyan információkat, mint a neve, a cége, az ország, amelyben tartózkodik, és az előnyben részesített nyelv, válasszon egyet a három árazási lehetőség közül.

3CX telefon rendszer

Szerencsére az első ingyenes volt, így azt választottam, és folytattam a regisztrációs folyamatot. A fiókomat e-mailben ivisszagazoltam, és közvetlenül ezután elküldték a hitelesítő adataimat, például a bővítményt, a PIN-kódot és a webes kliens bejelentkezési adatait.

Így hát lelkesen bejelentkeztem az újonnan létrehozott 3CX fiókomba. Rögtön azzal a lehetőséggel fogadtam, hogy letöltöm a 3CX mobilalkalmazását.

Telepítse a 3CX alkalmazást

Egyelőre kihagytam ezt a lépést. Azonban kellemesen meglepődtem, hogy a kezdetektől fogva ennyire hozzáférhető volt.

Körülnéztem egy kicsit, és beállítottam a fiókomat hívások kezdeményezésére és fogadására, majd készen álltam a tesztelésre. A felhasználói felület jobb felső sarkában található egy tárcsázó, egy QR-kód az alkalmazás letöltéséhez, valamint a 3CX tudásbázisa. Gyorsan megnéztem a támogatási dokumentációt, hogy megbizonyosodjak arról, hogy ez a tárcsázó a megfelelő a kimenő hívásokhoz, csak mert túl egyszerűnek tűnt. A tudáscikk megerősítette, hogy ez volt a helyes módja a hívások kezdeményezésének, így hozzáfogtam.

3CX call center tárcsázó

Lám, semmi! Még csak el sem kezdett tárcsázni. Azt hittem, biztosan hibáztam, próbálkoztam még néhányszor, de csak néhány sikertelen hívást kaptam a hívásnaplómban. Ahogyan az első osztályban tanítottak, úgy döntöttem, hogy kipróbálom a többi lehetőséget, és későbbre hagyom a problémás területet.

Meglepetésemre a belső hívások kezdeményezése vagy a bejövő hívások fogadása egyáltalán nem jelentett problémát. A hívás minősége nem volt a legjobb, de nem volt annyira rossz sem ahhoz, hogy túl sokat panaszkodjunk. Így egy rövid csúcs után újra elgondolkoztam, hogy miért nem működik nekem a kimenő hívás. Még néhányszor próbálkoztam, mielőtt újra elkezdtem böngészni a támogatási dokumentációt. Úgy tűnik azonban, hogy semmilyen hibaelhárítás nem azonosította, vagy javította a problémámat. Így továbbmentem a Google-hoz, hogy konzultáljak 3CX-felhasználótársaimmal. Hamar rájöttem, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki tapasztalja ezt a problémát. Bár kipróbáltam néhány javaslatot a fórumon, nem oldották meg a problémámat.

Még egy utolsó próbát tettem azzal, hogy letöltöttem az asztali alkalmazást. Néhányan azt állították, hogy segített nekik, akkor miért ne?

3CX - telepítse az asztali alkalmazást

Telepítettem az alkalmazást, átkattintottam a konfigurációs varázslót, és csatlakoztattam a szoftver webes kliens verziójához.

3CX asztali alkalmazás

A felhasználói felület ugyanolyan csupasz volt, mint a böngésző alapú alkalmazásé, ami nem volt meglepő. Gyorsan ellenőriztem a konfigurációt, és még egyszer megpróbáltam a kimenő hívást. Ez az erőfeszítés csak egy újabb nem fogadott híváshoz vezetett, még tárcsázás nélkül. Miután még böngésztem az internetet, elismertem a vereséget.

A 3CX Call Center szolgáltatásai és megvalósítása

Ahogy már említettem, a 3CX meglehetősen elérhető megoldás, mert kínál mobilalkalmazást iOS és Android rendszeren, böngésző alapú alkalmazást és asztali alkalmazást. Mindegyik letöltése egyszerű élmény, így nagyon gyorsan üzembe helyezheti őket.

A nyilvánvaló bejövő és kimenő hívások mellett a 3CX lehetővé teszi az élő chat widget beállítását, a WhatsApp és a Facebook integrálását, a belső üzenetküldés beállítását, valamint e-mailek küldését munkatársainak és ügyfeleinek.

3CX - hang- és csevegési lehetőségek

Videohívásokat is beállíthat a Meet funkcióval.

3CX - Meet funkció

Miközben akár egy csapattaggal, akár egy ügyféllel telefonál, tarthat, némíthat, átvihet, rögzíthet, videót használhat, új hívást kezdeményezhet vagy konferenciát hozhat létre. Ezek a funkciók igen hasznosak lehetnek a call centerekben. És az a tény, hogy közvetlenül a „hívási ablakban” elérhetők, könnyen használhatóvá teszi őket egy olyan gyors környezetben, amelyhez a call center ügynökei gyakran hozzászoktak.

3CX - tárcsázó képernyő

A hívásnaplóban rákattinthat az egyes interakciókra, megvizsgálhatja annak részleteit, hozzáadhatja a partnert a névjegyzékhez, új hívást kezdeményezhet, és archiválhatja az interakciót.

3CX hívásnapló

Teljesítmény és hasznosság

A 3CX egy azonnali szoftver. A rendszer elsősorban telefonhívásokon keresztül könnyíti meg az ügyfelekkel való kommunikációt, de néhány további, a folyamatot leegyszerűsítő funkciót is tartalmaz. Elavult felhasználói felülettel rendelkezik, amely nagyon csupasz. A navigáció során bár nem volt szörnyű, nem ez volt a kedvenc élményem.

A hívás minősége sem volt a legjobb, így ha olyan megoldást keres, amellyel ügynökei elmagyarázhatják a bonyolult részleteket, műszaki utasításokat és támogatást adhatnak, akkor a 3CX talán nem a legjobb megoldás. Másrészt a hívásablakban található szolgáltatások száma nagyon hasznos lehet, ha az ügynököknek egyszerre több feladatot kell megoldaniuk.

Lehet, hogy nem vagyok teljesen hibás abban, amiért nem tudtam rájönni, hogy miért nem sikerült a kimenő hívás indítása. Mivel nem én voltam az egyetlen, akinek problémái voltak a működésbe hozásával, és természetesen nem is az egyetlen, akinek ez a problémája volt, talán ez az általános tapasztalatokról szól.

3CX árak

A 3CX két külön árkategóriával rendelkezik. Az egyik a hosztolt megoldás, a másik pedig a saját kezelésű opció. A fő különbség az, hogy ha a hosztolt megoldást választja, a 3CX kezeli Ön helyett a rendszert. Ha a saját kezelésű opció mellett dönt, a rendszer egészéért Ön felel. Az összes szint mellett az ár emelkedik a szoftvert használó ügynökök számával. A 10 ügynökre érvényes árakat megbeszélem, így ha nagyobb csapatot tervez, akkor valószínűleg többet fog fizetni.

Hosted

  • Startup Free

Az ingyenes árazási szint 1 csengetési csoportot, 1 automatikus kezelőt, akár 25 résztvevős videokonferenciát, élő csevegést, csapatüzeneteket és WhatsApp-integrációt tartalmaz. Ezt az árcsomagot legfeljebb 20 felhasználó számára használhatja.

  • Startup Pro

A Startup PRO csomag mindent tartalmaz az INGYENES szinttől kezdve, plusz többszintű IVR-t, ünnepnapi és munkaidő továbbítást, hívás- és csevegésjelentést, hangposta-szövegbe küldést és még sok mást. Ez a szint legfeljebb 20 ügynökre korlátozódik, és ügynökönként havi 175 euróba kerül.

  • Dedicated Pro

Ez az árképzési szint ügynökenként havonta 295 euróba fog kerülni 4 SIM-hívásért. Funkciói között megtalálható egy dedikált hosztolt példány, CRM-integráció, SMS és MMS, videokonferencia akár 100 résztvevővel, Microsoft 365 integráció és még sok más.

  • Dedicated Enterprise

Ügynökönként havi 330 euróért 4 SIM-hívásért a Dedicated Enterprise szint lehetővé teszi a Dedicated Pro csomagból származó összes használatát, valamint néhány további funkciót, például készségalapú továbbítást, videokonferenciát akár 250 résztvevővel, hívások indítási/leállítási jogait és még sok mást.

Öngazdálkodó

  • Dedicated Pro

Havi 145 euróért ügynökönként 4 SIM-hívásért, ez az opció magában foglalja az Amazon, az Azure és a Google privát felhőjében való üzemeltetést, a CRM-integrációt, a hívássorokat, a hot deskinget, a hívásfolyam-tervezőt, a WhatsApp-integrációt, a behallgatást, a suttogást és funkcionalitás, akár 100 résztvevős videokonferenciát és még sok mást.

  • Dedicated Enterprise

A drágább saját kezelésű szint ügynökönként havonta 180 euróba kerül 4 SIM-hívásért. Ezzel a csomaggal élvezheti az előző szint összes funkcióját, valamint a készségalapú továbbítást, akár 250 résztvevős videokonferenciát, egyéni IP-telefon logót és még sok mást.

Következtetés

A 3CX call center szoftverével kapcsolatos általános tapasztalatom, hogy kissé nehézkes volt. Egyes funkciók kényelme ellenére azon tűnődöm, hogy ezt a gondolkodásmódot miért nem valósították meg az egész felhasználói felületen.

Természetesen meg kell említenem a kimenő hívásokkal kapcsolatos sajnálatos tapasztalatomat. Az áttekintés írása közben visszamentem, és újra és újra megpróbáltam kitalálni. Nem volt szerencsém, ezért arra a következtetésre kell jutnom, hogy a 3CX kimenő hívási funkciója minimálisan hibás. A hívások minőségéről sem volt érdemes írni, de ha csak egy gyors beszédet szeretne mondani az ügyfeleknek, akkor azt hiszem, ez tökéletesen működhet.

És ennyiben hagyom ezt az értékelést. Míg a 3CX call centere bizonyos szempontból rendben van, más szempontból hiányos.

Gyakori problémák

Kapcsolódási problémáim vannak.

A kapcsolattal kapcsolatos problémákat hálózati problémák vagy helytelen tűzfalbeállítások okozhatják. A probléma megoldásához ellenőrizze a hálózati kapcsolatot, és győződjön meg arról, hogy a tűzfal beállításai lehetővé teszik a 3CX call center zökkenőmentes működését.

Rossz hívásminőséget tapasztalok.

Ezt a problémát az alacsony sávszélesség, a hálózati torlódás vagy az elavult hardver okozhatja. A probléma megoldásához ellenőrizze internetkapcsolatát és a sávszélesség elérhetőségét. Ezen felül győződjön meg arról, hogy a legújabb hardver- és szoftververziókat használja.

Product reviews

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Az ipar jelenlegi állapota

Customers generally expect personalized, hassle-free, and fast service. They prefer personalized service where representatives recognize their name and needs. Customers also want multiple channels for support, including self-service portals. Providing quick responses to inquiries is crucial, with many expecting a response within four hours or less. Help desk software can improve first contact resolution, reduce response times, and lower support costs. It allows for 24/7 support and helps ensure that no questions go unanswered. Failing to provide the right tools and support can harm customer satisfaction and loyalty.

Egy hatékony ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver használata elengedhetetlen, ha üzleti sikereket szeretne elérni. Ismerje meg az előnyeit és a bevált módszereket.

Ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver

Egy hatékony ingyenes ügyfélkapcsolat-menedzsment szoftver használata elengedhetetlen, ha üzleti sikereket szeretne elérni. Ismerje meg az előnyeit és a bevált módszereket.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Call center viszonyítási alap

A cikkben bemutatásra kerül a hívások eszkalációs rátája, amely átlagosan 10%. Emellett a hívásonkénti költségek is szóba kerülnek, hiszen a telefon, élő chat és e-mail átlagosan 8,01 dollárt kerül kapcsolatonként. Az önkiszolgáló csatornák kb. 0,10 dollárba kerülnek kapcsolatonként. A LiveAgent rendszere sok funkcióval és integrációs lehetőséggel rendelkezik, amely segíti az ügyfélkezelést és a hatékonyabb működést.

Reviews - Kozossegi Media Ugyfelszolgalati Szoftverek Attekintese - Reamaze

Reviews - Kozossegi Media Ugyfelszolgalati Szoftverek Attekintese - Reamaze

A Re:amaze egy ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, melynek atizálási funkciói közé tartoznak a válaszsablonok, munkafolyamatok, ügyfél szolgáltatások és robotok. A közösségi média funkciói elég jók és megbízhatóak számos integrációval. Az árazási csomagok között van egy alap ajánlat, amely korlátlan e-mail postafiókot, élő csevegést és közösségi média csatornákat tartalmaz. Azonban a funkcionalitás az elmúlt évekhez képest kissé elavultnak tűnik.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót