Mi az egyetlen belépés?
Az Egyetlen Belépés beállításával egyetlen hitelesítő adatot használhat két vagy több alkalmazás belépéséhez. Úgy működik mint a Google fiókja, ahol ugyanazzal a hitelesítő adattal hozzáférhet az emailjéhez, naptárához, drive-jához és a többi alkalmazáshoz.
Az Egyetlen Belépés egy hasznos elem, mert jobb felhasználói élményt és kényelmet hoz. A LiveAgent-ben az ügyfelek beállíthatják az SSO-t más PHP alapú web alkalmazásokkal, mint a WordPress vagy Magento.
Például a WordPress-ben, miután a WordPress adminisztrátora belép, hozzáférhet a LiveAgent Ügynöki panelhoz közvetlenül az admin menüből.
Expert’s note
Az Egyetlen Belépés egy kényelmes módszer a különböző alkalmazások belépéséhez ugyanazzal a hitelesítő adattal. Például a LiveAgent és a WordPress között.
Hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani?
Mi teszi a nagyszerűvé ügyfélszolgálati élményt? A legfontosabb, amit szem előtt kell tartani, hogy az ügyfélszolgálat az emberekkel kezdődik és végződik.
Ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrzőlista
Arra törekszik, hogy az ügyfélszolgálat minősége a legmagasabb szinten maradjon? Ha igen, ügyfélszolgálati minőségbiztosítási ellenőrző listánk segíthet ebben!
Ügyfélszolgálati szabványok ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati visszajelzések és az e-mail utókövetések fontosak az ügyfelek elégedettségének növelése és a márkajavításban. Az ügyfélszolgálati szoftverek, mint a LiveAgent, gamifikációval motiválják a dolgozókat és segítenek az ügyfélkapcsolatok szervezésében. Nicereply és LiveAgent kombinálása lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltásokban. Az ügyfél elégedettségének méréséhez három mutató áll rendelkezésre: NPS, CSAT és CES. A visszajelzések megosztása a csapatokkal segít a fejlesztésben és az ügyfelek elégedettségének növelésében.