Ingyenes próba

Élő chat az ügynökségi vállalkozások számára

Az élő chat az egyik leggyorsabb és legmegbízhatóbb támogatási szolgáltatás, amelyet az ügynökségek fel tudnak ajánlani ügyfeleiknek. A mai technológiailag fejlett világban egyszerűen nem lehet ülni és várni, amíg az ügyfelek elérik. Jelenünk az önkutatás kora, és sok felhasználó részletesen elemzi az egyes webhelyeket a regisztráció előtt.

Azonban a legjártasabb műszaki felhasználóknak is időről időre segítségre van szükségük. Az elvárások szerint a vállalkozásoknak szükség esetén azonnal, lehetőleg valós időben kell segítséget nyújtaniuk. És az élő chat pontosan ezt képes biztosítani.

Valós idejű chat
Példa az élő chatre

Miért kellene az ügynökségének élő chatet kínálniuk?

Az ügynökségek és törekvéseik sokfélék – reklámozás, marketing, emberi erőforrások stb. Közös bennük az a dinamikus ügyfélkör, amelynek kétségbeesetten gyors és közvetlen válaszra van szüksége.

A modern felhasználók türelmetlenek. Egy felmérés azt állítja, hogy a kapcsolat lehetőségének ideje körülbelül 10 perc. Ez a 10 perces időkeret elegendő a potenciális ügyfelek elvesztéséhez. Itt jön képbe az élő chat.

Az élő chat használatának oka félreérthetetlen. Minden más kommunikációs csatornánál a legjobb megtérülést és a legmagasabb, 92% -os fogyasztói elégedettségi arányt biztosítja.

Az ügyfelek első számú kérése az a lehetőség, hogy online beszéljenek egy tényleges személlyel, miközben egyszerre böngésznek a webhelyen vagy elvégeznek egy feladatot.

A webhelyen való böngészés nyomasztó lehet. Az élő chat aktív és proaktív megoldásokban is segítséget nyújt. Proaktív meghívásokkal megkerülheti az ügyfél vonakodását, hogy beszéljen a támogatási csapattal. A telefon és az e-mail továbbra is értékes kommunikációs lehetőség, de az élő csevegéssel csökkenteni tudja használatuk szükségességét. Ennek eredményeként csökken a beérkező lekérdezések száma, mivel az ügynökök megoldhatják őket az aktív csevegés során. A LiveAgent univerzális postaládája hozzáférést biztosít minden kommunikációs kérdéshez és kéréshez, függetlenül attól, hogy melyik platformról küldték.

Élő chat az ügynökségi vállalkozások számára
Példa valós idejű élő csevegésre

Az élő chatet a múltban félreértelmezték, mint egy egyszerű widgetet valahol a weboldalon, amelyet az ügyfelek igény esetén használhatnak. Az utóbbi években azonban marketing és konverziós eszközként való funkcionalitását számos vállalkozás kezdte felismerni.

Hogyan lehet előnyösebb az élő csevegés a telefonhoz és az e-mailhez képest?

Az ügyfelek hatékony támogatásának számos kihívása van. Például egy telefonhívás esetében hosszú várakozási idő lehet a sorban. Az e-mail esetében fájdalom az írás, a küldés, majd végül a válaszra várás.

Min javít az élő chat?

  • Átlagos várakozási idő
  • Csökkentett e-mail mennyiség
  • Magasabb konverziós arány
  • Csökkent visszafordulási arány
  • Kényelmes kommunikáció
  • Fokozott elkötelezettség
  • Magasabb ügyfél-elégedettségi pontszám

Hogyan lehet megbizonyosodni arról, hogy az ügynökök felkészültek-e az élő chatre?

A támogató ügynök életciklusának három szakasza van:

  • Új kezdő
  • Tapasztalt dolgozó
  • Mester profi

Az ügyfélszolgálatban a támogatási ügynökök általában a telefonhívások felvételével kezdenek tapasztalatszerzés céljából. Kizárólag kiváló írástudással rendelkező ügynökök kezelhetik az élő chat kérdéseket. Az élő chat írásban jelentősen eltér az e-mailtől. E-mail írásakor az ügynököket általában nem korlátozza az idő. Másrészt pontosan ez különbözteti meg az élő csevegést az e-mailtől. Az írás közvetlenül történik. Ha lehetséges, mindig jó, ha rendelkezésre áll egy helyesírás ellenőrő.

Milyen funkciókat várhat el az élő csevegéstől?

Az elérhető szolgáltatások száma megközelíti a 200-as lenyűgöző határt.

Az ügynökségek és az ügyfelek közötti minden típusú levelet egy elsődleges, megosztott postaládában tároljuk jegyek formájában. A chat ügynök bármely korábbi beszélgetést néhány kattintással előhozhat egy hibrid jegyrendszerben. Minden ügyfél profilja és előzményei azonnal hozzáférhetőek.

Univerzális-Postaláda-funkció-LiveAgent
Példa az univerzális postaládára

Számos dizájn közül választhat a chat widget és a dokkolóablak kinézetéhez, készítsen, vagy válasszon egy előre elkészített sablont a galériából.

A LiveAgent folyamatban lévő élő csevegésének áttekintése, az élő csevegés gombbal és az élő csevegő eszközzel és ablakkal
Példa a chat gombra

Úgy tűnik, hogy az ügyfeleknek segítségre van szükségük, de túl félénkek ahhoz, hogy megkérdezzék? Nem kell megvárni, amíg elkezdik a csevegést. Az élő csevegés csökkenti a várakozási időt, és aktívan nyújt segítséget proaktív csevegés formájában.

Élő-chat-előnyök-Javított-CX-csevegési-meghívókkal
Példa a csevegési meghívóra

Előre beállított válaszok a gyakran feltett kérdésekre vagy promóciós kampány futtatása során.

Élő chat az ügynökségi vállalkozások számára
Példa sablon válaszra

Csevegés továbbítása a rendelkezésre álló ügynökökhöz vagy a csevegések automatikus továbbítása három előre meghatározott útválasztási lehetőség közül: véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság.

Chat-továbbítás-funkció-LiveAgent
Példa a chat továbbítására

A jelentések és a nyomon követés hozzájárul ahhoz, hogy világos képet alkossanak az ügyfelek alapvető viselkedéséről, igényeiről és követelményeiről, illetve arról, hogy mennyi időt töltenek az Ön webhelyének böngészésével.

Chat-áttekintés
Példa a csevegés figyelésére

Mivel a világ egyre kisebb a kommunikációs korlátozások terén, használhatja az élő chat többnyelvű opcióját. Jelenleg 45 nyelv támogatott, és további fordításokat rendszeresen hozzáadunk.

Nyelvhez-alkalmazkodó-widgetek
Példa a nyelvi opcióra

Lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül küldjenek üzeneteket munkaidőn kívül, vagy ha egy adott ügynök offline állapotban van.

Élő chat az ügynökségi vállalkozások számára
Példa offline űrlapra

Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzést, valamint a csevegés vagy az ügynök hatékonyságának rangsorolását.

Élő chat az ügynökségi vállalkozások számára
Példa a chat utáni visszajelzésre

Integráció és beállítás

Egyszerű és teljes mértékben támogatott natív integráció. A HTML-kód gyors másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókba, ami megjelenik az Ön, vagy az ügyfele webhelyén, és azonnal elkezdhet csevegni. További előny a harmadik féltől származó szoftverekkel vagy alkalmazásokkal való integráció.

Az élő chat szoftver előnyei bizonyos ügynökségek számára

Az ügynökségek hálózatai általában meglehetősen kiterjedtek, és a beérkező megkeresések gyakorisága jelentős. Az élő chat előnyei különböznek az egyes ügynökségeknél, de az eredmény mindig ugyanaz – boldog és elégedett ügyfelek.

Az ügyfélszolgálat önkéntes cselekedet, amely valódi vágyat mutat az ügyfelek kielégítésére, ha nem is örömére.

Steve Curtin – Ügyfélszolgálai specialista, a Marriott International alkalmazottja

Reklámügynökségek

Képzelje el a következő forgatókönyvet: Sok időt és forrást fordít egy kampányra, csak azért, hogy az emberek rákattintsanak egy webhelyre, majd távozzanak. Ennek különböző okai lehetnek. Talán nem találnak utasításokat a kedvezménykód alkalmazására, vagy a cselekvésre ösztönzés nincs pontosan meghatározva. Az élő csevegéssel proaktív módon segítő kezet tud nyújtani, ami magasabb konverziós arányt jelent.

A marketinget nem csak e-mail vagy telefonhívások támogatják. Az élő chat lehetőséget nyújt a hirdetőknek arra, hogy az első gombnyomással népszerűsítsék vagy tájékoztassák az ügyfeleket. A személyre szabottabb megközelítés érdekében képeket is csatolhat. A megfigyelési funkció lehetővé teszi, hogy megcélozza az egyes webhelylátogatókat és kapcsolatba lépjen velük viselkedésük vagy helyük alapján. A jelentések lehetővé teszik a csevegési konverziós jelentések megtekintését, hogy lássa, hány csevegés volt sikeres.

Digitális ügynökségek

A proaktív élő csevegőszoftverrel kombinálva a vezető generációs marketing értékes csatornák közötti marketing platformot eredményez. A digitális világban az ügyfelek arctalan és automatikus csevegőrobotokkal találkozhatnak. Ha egy ügynök képét a testreszabott chat gombjára helyezi, akkor biztosítja, hogy akivel az ügyfele beszélget, az igazi ember.

Promóciós ügynökségek

Az élő csevegés költséghatékony, ami ideális kommunikációs eszköz egy promóciós kampányhoz. Az ügynökök kedvezményes kuponokat kínálhatnak, új termékekkel örvendezethetik közönségüket, vagy csevegésük során beküldhetik a chat visszajelzésre vonatkozó részét. Ez a promóciós módszer rendkívül eredményes a kisvállalkozások számára, amikor bővítik névjegyzéküket.

Közösségi média ügynökségek

A közösségi média nemcsak szórakoztató tevékenységként, hanem értékes marketing eszközként is megjelent. Az élő chat közösségi oldalakon történő megvalósítása lehetővé teszi az ügynökség számára, hogy jobban kezelje ügyfelei online jelenlétét, valamint aktívan elérje és kapcsolatba lépjen a potenciális ügyfelekkel. A csevegésből e-mail címet szerezhet marketing célokra, így követői fizető előfizetővé válhatnak. A LiveAgent integrációt kínál az összes szokásos közösségi média platformmal, például a Facebookkal vagy a Twitterrel.

Fiókalapú marketing ügynökségek (ABM)

A fiókalapú marketing az adott fiókok vagy márkák, valamint a B2B marketing célzására összpontosít. Ezért a módosított élő csevegés proaktív meghívásaival ügynöksége elérheti a kulcsfontosságú fiókokat releváns üzenetküldéssel, és jelentősen megnövelheti a megtérülést. További előny, hogy az élő csevegést felhasználja a fiókalapú marketingstratégiájában, hogy szoros kapcsolatot alakítson ki az értékesítéssel a megcélzott fiókok azonosítása, valamint egy konkrétabb kilátások adatbázisának és lehetőségeinek felépítése érdekében.

Közkapcsolatok / PR-ügynökségek

Egy vállalkozás felépítése sok erőfeszítést igényel. Minden sikeres vállalkozás alapja a bizalom. A vállalat és ügyfelei közötti bizalom megszilárdítása érdekében a közkapcsolatok lépnek a képbe. A piaccal és felhasználóival való kommunikáció nem nyilvánvalóbb, mint a PR szektorban. A tájékoztatás átgondolt és erőteljes, a lehető legtöbb ügyfelet kívánja elérni. Az PR-ügynökséggel érintőlegesen élő csevegés fantasztikus eszköz az üzleti terjeszkedéshez.

Utazási és turisztikai ügynökségek

Irányítsa ügyfeleit stresszmentesen a világ bármely pontján. Utazzon az interneten és a világon az élő csevegés ügyfélszolgálatával. Megnyitott élő csevegősorok az utazás lebonyolításához megoldást kínálnak az ügyfelek tanácsadására az utazásukhoz szükséges összes információval kapcsolatban. Ha a kérdések hasonlóvá vagy azonosakká válnak, az élő csevegés lehetőséget nyújt előre definiált válaszok és sablon üzenetek beállítására.

Az élő chat többnyelvű szolgáltatása lehetővé teszi, hogy a világon bárkivel kapcsolatba léphessen az általuk választott nyelven, és a csevegőmodult az adott piaci nyelvhez igazítsa. A LiveAgent jelenleg 45 nyelvet támogat, és az új fordításokat rendszeresen hozzáadunk. Ha nem talál egy adott nyelvet, forduljon hozzánk javaslattal, és cserébe kredittel jutalmazzuk a LiveAgent fiókját.

Szabadúszók

Az elmúlt évtizedben jelentősen megnőtt a szabadúszók száma, mivel egyre gyakoribbá váltak a lehetőségek a távoli otthoni munkavégzésre. Akár önállóan dolgozik, akár ideiglenes ügynökség részeként, az élő csevegés segíthet a hálózat bővítésében. A kreatív területen tevékenykedő profi szabadúszók értékelni fogják a rendelkezésre álló magas szintű testreszabhatóságot.

Egyéb ügynökségek

Nem kell aggódnia, ha ügynöksége nem szerepel a listán. Az élő chat egy sokoldalú eszköz, amely az ügynökségek széles körének megfelel. Az elsődleges cél továbbra is fennáll – hogy kényelmesen kapcsolatba léphessen az ügyfelekkel, ha erre szükség van. Az univerzális postaláda funkciója lehetővé teszi a csevegéstámogatás kiszervezését, mivel minden ügyfele ugyanazon LiveAgent-fiókban található meg.

Hogyan kezelhetjük az ügynökségi ügyfeleket a LiveAgent segítségével?

A LiveAgent helpdesk szoftvere erőteljes támogatási rendszer, amelynek egyik legfontosabb jellemzője az élő csevegés. De milyen lehetőségeket kínálhatnak az ügynökségek az ügyfeleknek a fiókok LiveAgent segítségével történő kezelésében?

Egy fiók az osztályokon:

Hasznos egy olyan ügynökség számára, amely gondoskodik a webdesignról és a márkaépítésről, vagy gyakori kiszervezéseket bíz meg. Előfordulhat azonban, hogy az ügyfél nem járul hozzá ahhoz, hogy ismeretlen fiókkommunikáció szerepeljen a számláján, de ez mégis kényelmes lehetőséget jelent.

Több fiók egyéni domainnel:

Egy ügynökség egyedi tervezéssel készítheti el az ügyfelek egy vagy akár több domainjét az ő preferenciájuknak megfelelően. Ennek a beállításnak a hátránya lehet, hogy a formatervezési mintával kapcsolatos jogok az ügynökség tulajdonában vannak, nem pedig ügyfélében. Éppen ellenkezőleg, lehet, hogy ez egyfajta szolgáltatás, amely része az ügynökség ajánlatának.

Fiók beállítása ügyfél számára:

A fiók létrehozásának vagy fenntartásának esetleges díjáért az ügyfelek engedélyezhetik az ügynökségek hozzáférését a fiókhoz. Ez a lehetőség elsősorban az ügyfél számára előnyös, mint a vállalat számára, mivel az ügyfél eldöntheti, hogy ez egyszeri ügylet lehet-e. Semmi sem hátráltatja az ügyfeleket abban, hogy bármikor döntsenek kapcsolatuk megszakításáról egy ügynökséggel, vagy bármikor másik ügynökségre váltsanak.

Tudásbázis

Szeretne többet megtudni? Irány a tudásbázisunk.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

GYIK

Mi az élő chat?

Az élő chat egy kommunikációs eszköz, amely támogatja a valós idejű interakciókat a B2B vagy a B2C kommunikációban. A csevegés gomb, más néven csevegő widget, stratégiailag egy weboldalon helyezkedik el, hogy reagáljon és meghívja az ügyfeleket, hogy lépjenek kapcsolatba egy élő csevegő ügynökkel.

Miért fontos az élő chat az ügynökségek számára?

Magasabb megtérülést hoz, mint bármely más kommunikációs csatorna. Csökkenti az e-mail és telefonos szolgáltatás igényét. Növeli a konverzió esélyét, miközben egyidejűleg segít a webhelyen való eligazodásban.

Mely ügynökségek profitálhatnak az élő chat használatából?

Több ügynökség is profitálhat az élő csevegés használatából: 1. Reklámügynökségek, 2. Digitális ügynökségek, 3. Promóciós ügynökségek, 4. Közösségi média ügynökségek, 5. Fiókalapú marketing ügynökségek (ABM), 6. Közkapcsolatok (PR) ügynökségek, 7. Utazási és turisztikai ügynökségek, 8. Szabadúszók, 9. Egyéb ügynökségek.

Hogyan lehet integrálni az élő csevegést?

Teljes mértékben támogatott natív integráció. Csak másoljon be egy HTML-kódot, és azonnal cseveghet.

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..