Professzionális hívásrögzítő szoftver

Élvezze a kristálytiszta hangokat és a korlátlan hívásrögzítést már mától.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Sürgősen szüksége van egy hívásrögzítő szoftverre?

Szeretné ellenőrizni a szolgáltatása minőségét, vagy az ügynökei képességét szeretné fejleszteni?

Használja a magyar hívásrögzítő szoftvert! Ez az eszköz tökéletes lesz, ha hívásait minőségellenőrzési, képzési, jogi célból szeretné használni, vagy épp a cége átláthatóságát szeretné növelni.

Ingyenes próbaidőszakunk keretében most 14 napig ingyen kipróbálhatja a szoftvert, és még a kártyaadatait sem kell megadnia! Próbálja ki a szoftverünket még ma!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az a hívásrögzítő szoftver?

A hívásrögzítő szoftver egy olyan eszköz, amely rögzíti a hívásait és tárolja a digitális fájlokat. A hívásrögzítő szoftver VoIP vagy PSTN vonalon keresztül működik.

A hívások rögzítése mellett ez a haladó technológiájú hívásrögzítő szoftver leköveti és listázza a hívásokat és a hívó feleket.

Miért használnak a vállalatok hívásrögzítő szoftvert?

Munkatársak képzése

A hívásrögzítést a munkatárs képzésére és betanítására is használhatja. Válassza ki a legjobb hívást, mutassa be a munkatársainak és tanítsa meg nekik a vállalata gyakorlatát.

Jogi védelem

A hívásrögzítéssel jogi ügyek esetén megvédheti a vállalatát. Rögzítse a bejövő és kimenő hívásait a LiveAgent végtelen tárhelyével.

Üzleti átláthatóság

Tegye átláthatóvá az ügyfélszolgálatát. Rögzítse a hívásait és könnyítse meg a jegykezelést. Ahol az egyik munkatársa abbahagyta, a másik ott folytathatja. Így minden információ megmarad.

Több mint egy hívásrögzítő szoftver

A LiveAgentben mindent megtalál, amire szüksége lehet a zökkenőmentes ügyfélszolgálat nyújtásához. Ez a kis- és középvállalkozások számára a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver amely jegykezelést, élő csevegést, ügyfél-tájékoztató szolgáltatást kínál.

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent a megfelelő részlegekhez irányítja a bejövő hívásokat. Emellett pedig azt is beállíthatja, hogy véletlenszerűen továbbítsa a hívásokat az ügynökökhöz, vagy egy bizonyos prioritási sorrendben.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz továbbítja a rendszer, akik online vannak és készen állnak a hívás fogadására.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR és visszahívás opciók

A LiveAgent által olyan egyéni IVR rendszert is felépíthet, amely támogatja a visszahívást.

A IVR üzeneteit egyenesen a LiveAgentben rögzítheti, vagy feltölthet előre elkészített IVR üdvözléseket és rendszer üzeneteket is.

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az ügynökök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegést is)! Minden hívás böngésző alapú és nem kell letölteni semmilyen külső, harmadik fél által biztosított applikációt.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Személyre szabott szolgáltatás videóhívások által

Személyesen szeretne beszélni az ügyfeleivel, de túl messze vannak? Indítson videohívást! A LiveAgent segítségével a böngészőből kezdeményezett hívásokat videohívásokká alakíthatja.

Nyújtson személyes szolgáltatást még ma!

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Ellenőrizze a bejövő és kimenő hívásait, tud jameg, hogy melyik ügynöke a legproduktívabb, milyen hosszúak a hívásai és ismerje meg azokat a mérőszámokat, amelyek segíthetnek az ügyfélszolgálata fejlesztésében.

percentage graph

Miért a LiveAgent magyar hívásrögzítő szolgáltatása a legjobb választás az Ön számára?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Könnyen használható felhőalapú technológia

A LiveAgent felhőalapú szoftverét könnyű beállítani és használni. Kezdje el az ügyfélszolgálati szoftverünk használatát anélkül, hogy az informatikai csapata segítségét kellene kikérnie!

liveagent tools

Többcsatornás platform

A hívásrögzítés csak egy része az általunk kínált komplex megoldásnak, amely segítségével könnyedén kezelheti a jegyeit, emailjeit, csevegéseit, hívásait és a közösségi média üzeneteit.

mitigate losses

Végtelen tárhely

Rögzítsen és tároljon végtelen számú hívást! Minden egyes LiveAgenten keresztül történő hívás rögzítésre kerül, amelyet egy jegyben rögzítünk, így bármikor elérheti, amikor szüksége van rá.

get inspired

Több mint 21000 vállalkozás megbízottja

A LiveAgent a lehető legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfeleinek már 2004 óta. Csatlakozzon a LiveAgent családhoz és tapasztalja meg Ön is azt a szolgáltatást, amiért a kis- és középvállalkozások számára mi vagyunk a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a piacon.

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

Már több mint 3000 ügyfelünk értékelt minket olyan oldalakon, mint a Capterra, G2, Trust PilotGetApp és a Software Advice.

Kapcsolódó cikkek ehhezHívásrögzítő szoftver
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média szoftver

A marketing text was provided for summarization, but the actual text content was not provided for summarization in Hungarian.

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A szövegben bemutatott új termék innovatív és hatékony megoldást kínál a fogyasztók számára, ami növelheti a vállalat versenyképességét."

A hét legforróbb AI híre! (2024. május)

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A szövegben bemutatott új termék innovatív és hatékony megoldást kínál a fogyasztók számára, ami növelheti a vállalat versenyképességét."

Fedezze fel a piacon elérhető legjobb help desk szoftverek válogatását. Válassza ki az ideális help desk szoftvert webhelyéhez, és emelje a magaslatba ügyfélszolgálatát.

Help desk szoftver

A Front ügyfelei különböző cégek nagy hatású csapatai használják a Frontot, beleértve az Instructure-t, a Culture Amp-et és a Morningside-ot. Az árak három opciót kínálnak, és regisztrálhat egy 7 napos ingyenes próbaverzióra. A HubSpot Service Hub a legjobb ügyfélszolgálati szoftver, több mint 120 országban működik, és több mint 100 000 elégedett ügyfelet szolgál ki. A LiveAgent vs. Front összehasonlítás részletesen elemzi a két szoftver funkcióit. A megfelelő ügyfélszolgálati szoftver kiválasztásához alapos tanulmányozásra és kritikus szemléletre van szükség. A jövőbeli tervek figyelembevétele fontos, valamint a próbaidő teljes kihasználása és az esetleges kedvezmények kihasználása. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver összehasonlításban kiemelkedőnek bizonyul, és számos előnyt kínál a vállalatok számára.

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Az ügyfélszolgálat játékosítása

A játékosítás motiválja az ügyfélszolgálati csapatot, hogy keményebben és jobban dolgozzanak. Engedje meg ügyfélszolgálati csapatának, hogy idővel kitűzőket nyerjenek és szinteket léphessenek.

Email Sablonok - Request Form

Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai

A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x