Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver

Dőljön hátra & pihenjen, miközben a LiveAgent minden értesítést jegyekké alakít.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Social
Social media support software

Közösségi média támogatás az ügyfélszolgálaton belül

A LiveAgent egy minden csatornára kiterjedő help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót összegyűjti több közösségi hálózatból, és logikusan egy helyre rendezi őket. A LiveAgent használata az ügyfélszolgálathoz lehetővé teszi, hogy a legfontosabb üzleti feladatokra koncentráljon, miközben az ügyfelek elégedettsége magas szinten marad.

A LiveAgent közösségi média támogatása gyors, hatékony és költséghatékony. Próbálja ki még ma!

Hagyja, hogy a LiveAgent kezelje a közösségi média üzeneteit

Gyakran eltereli figyelmét a közösségi média üzenetei a potenciális ügyfelekről? Ennek vége. Csatlakoztassa az összes közösségi média csatornát a LiveAgenthez, és élvezze a fejlett automatizálás előnyeit. Korlátlan előzményekkel és egységes üzenetekkel teljes képet kaphat minden olyan személyről, akivel valaha is beszélt.

Mit tartalmaz?

Facebook

A Facebook integrációnknak köszönhetően nincs szükség több eszköz, közösségi média fiók és a bejelentkezési adatok megosztására. Minden ügynök válaszolhat a jegyekre az univerzális postaládáján keresztül, így nincs szükség egy Facebook oldal adminjától függeni.

A Facebook integráció beállítása könnyű. Egyszerűen csatlakoztassa Facebook biznisz oldalát (vagy oldalait!) a LiveAgent irányítópultjához és kész is. Bármilyen komment a posztjain vagy a megemlítések oldalán automatikusan át lesznek konvertálva jegyekké, amire válaszolhat, majd archiválhat.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

A LiveAgent Facebook Messenger integrációja lehetővé teszi, hogy valós időben chateljen vásárlóival. Ha a Facebook oldala kap egy közvetlen üzenetet, azonnal át lesz konvertálva jeggyé és a LiveAgent irányítópultjába lesz tolva. Könnyedén válaszolhat, csatolmányokat küldhet, vagy meg is nyomhatja a “Tetszik” gombot.

Twitter

A LiveAgent Twitter integrációja lehetővé teszi, hogy megfigyeljen minden @említést oldalán vagy bármilyen #hashtaget választásától függően.

Egyszerűen csatlakoztassa Twitter fiókját a LiveAgent irányítópultjával és válassza ki, hogy melyik hashtaget vagy említést szeretné megfigyelni. Minden megfigyelt hashtag és említés automatikusan át lesz konvertálva jegyekké és automatikusan hozzá lehet rendelni bármilyen részleghez, amit választ. A LiveAgent automatikusan elhozza minden Tweetjét a megfigyelt kulcsszavakkal és elkezdhet válaszolni rájuk irányítópultján keresztül.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Instagram

A LiveAgent Instagram integrációja lehetővé teszi, hogy megnézze és válaszoljon a posztokra, amikben meg lett jelölve, illetve válaszolhat bármilyen kommentre posztjainál. Továbbá, a LiveAgent univerzális postaládájával minden jegye egy felület alatt lesz, így nem szükséges több eszközt vagy fiókot megfigyelnie. Ennek eredményeként a LiveAgent spórol ügynökei idején, válaszidejükön és növeli az ügynökök produktivitást. Próbálja ki még ma és azonnal hozzon létre erőteljes jelenlétet a közösségi médiában.

Viber

A LiveAgent Viber integrációja lehetővé teszi a Viber üzenetek fogadását és megválaszolását egyetemes postaládájában. Nézze meg, hogyan működik a bemutató videónkban!

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Hasznos funkciók, amik által felgyorsíthatja közösségi média támogatását

Nem szükséges órákat töltenie a közösségi médián, hogy megválaszolja a vásárlói kérdéseket időhatékonyan.

man meditating with-phone in hand

Minden üzenet a közösségi média csatornákon, mint az email, chatek és hívások egy helyre fognak beérkezni.

LiveAgent - Automation Rules

Válasszon több száz trigger és feltétel közül a munkafolyamat és a processzek automatizálásához.

Departments and Tags

Használjon speciális címkéket vagy külön osztályokat a közösségi média támogatási csatornáinak kezeléséhez.

LiveAgent - macros, attachments and tags

Növelje produktivitását előre megírt üzenetekkel, csatolmányok hozzáadásával és jegyzetek beillesztésével.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

black Slido logo

Kedvező árú szoftver

Más megközelítést választottunk, mint a piacon lévő többi szoftver. Bizonyos csatornákat kiegészítőként kínálunk, ami pénzt takarít meg, különösen, ha magas számú ügynöke van. Csak azért fizessen, amit használt, átlátható árainkkal.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Legyen versenyelőnye

Ha közösségi ügyfélszolgálatát a help desk szoftverré alakítja, előnyt szerez versenytársaival szemben. Az ügyfelek könnyedén fel akarják venni Önnel a kapcsolatot, anélkül, hogy rájönnének, melyik közösségi média csatorna a leggyorsabb, és ahol valószínűleg választ kapnak.

Ne feledje, hogy a jó öreg, normál e-maileket fokozatosan felváltja a valós idejű élő csevegés, a call center szoftver és a közösségi média üzenetei. A LiveAgent segítségével azonnal válaszolhat. Az ügyfélszolgálati szoftverekbe történő befektetés gyors, kényelmes és zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosít.

Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Növelje az ügyfelek megtartását

A vállalkozások különféle marketing stratégiákkal, például ajándékozással, felmérésekkel és kedvezményekkel javíthatják az ügyfelek megtartását.

A leggyakrabban elfelejtett közösségi média stratégia azonban a kivételes ügyfélszolgálat. Ennek nincs titka. A boldog vásárlók hajlamosak visszatérni.

A kiváló ügyfélszolgálat eléréséhez először fel kell szerelni az ügyfélszolgálati csapatot egy megfelelő közösségi média kezelő eszközzel.

A LiveAgent minden megemlítést és üzenetet egyetlen platformra gyűjt, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyabbak és eredményesebbek legyenek. Ennek eredményeként javítja az ügyfelek elkötelezettségét és következésképpen az ügyfelek megtartását is.

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Használjon minket úgy, ahogyan csak szeretné

A LiveAgent alkalmazkodik a vállalata méretéhez és iparához. Minden típusú és méretű vállalatnak segítettünk már. Nézze meg, hogy mit mondanak szoftverünk használatáról.

Felhasználási esetek
Business bag - icon

Biznisz Megoldások

Start-upok és Cégek

Vállalat

Kormány

Edu és NGO

Industry Solutions - icon

Iparági Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Szállás

Marketing és Telco

Szórakoztatás

Indokok, ami miatt egy
közösségi ügyfélszolgálati szoftvert kellene használnia

Gondolkodott már azon, hogy miért kezdtek el kommunikálni a vállalatok vásárlóival közösségi ügyfélszolgálati szoftveren keresztül ahelyett, hogy közvetlenül a közösségi médián tennék? Mert belefáradtak a különböző eszközök figyelésébe, a belépési adatok megosztásába és a fülek váltogatásába! Magára ismer az alábbiakból?

Smiley face icon

Hiányzik az összkép

Nem tudja mi volt az előző beszélgetése egy ügyfelével, mert másik csatornán történt? A LiveAgent ezt nyomonköveti.

Clock icon

Értékes időt veszt

Túl gyakran váltogat különböző szoftverek és hardverek között? Hagyja, hogy a LiveAgent megcsinálja a munkát Ön helyett.

Web icon

Nehéz kezelni

Több profilt kezel különböző közösségi hálózatokon? A LiveAgenttel egyetlen irányítópulton keresztül kezelheti mindet.

Mi az a közösségi média ügyfélszolgálat?

A közösségi média ügyfélszolgálata viszonylag új rést jelent a szoftverek számára. Fő feladata, hogy minden üzenetet és megemlítést összegyűjtsön vállalatáról a különböző közösségi hálózatokról és egyetlen rendszerbe küldje őket, ahol kommunikálhat közönségével.

A fő előnye az összcsatornás ügyfélszolgálat rendszerbe való tartozásnak, hogy egy helyen láthatja vásárlói interakcióit a többi csatornáról. Ezen felül minden üzenet az univerzális postaládába lesz gyűjtve, majd át lesz transzformálva egyesített jegyekké a hibrid jegyfolyammal.

Ügyfélszolgálati Szoftver
What is social media customer service
How to choose social support system

Hogyan válasszunk közösségi támogató rendszert?

Ha úgy döntött, hogy elkezdi támogatni közösségi média közönségét az adott hálózatokon kívül, érdemes felírnia a rendszerre vonatkozó összes követelményt. Első körben le kell ellenőriznie, hogy email kommunikációit egy helyen szeretné-e tudni, ahol meg fogja kapni a közösségi médiás üzeneteket.

Ezután fontolóra kell vennie, hogy szeretne-e kínálni élő chat támogatást, hozzá szeretne-e adni bejövő hívásközpontot vagy önkiszolgáló támogatást biztosítani tudásbázis által. Végül, de nem utolsó sorban talán szeretne egy platformot, például egy ügyfélportált, ahol a felhasználók minden kérelmüket megtalálják, kérdéseket tehetnek fel egy fórumra vagy fejlesztéseket ajánlhatnak és visszajelzést biztosíthatnak.

Ne hezitáljon, próbálja ki a LiveAgentet még ma!

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a KKV-knál 2020-ban. Ez indokolt. Világklasszis ügyfélszolgálati szoftvert biztosítunk, ami zökkenőmentes élményt biztosít csapatának és vásárlóinak egyaránt. Próbálja ki a LiveAgentet ma a 14-napos ingyenes próbaidőszakunkkal vagy a LiveAgent ingyenes verzióját. Örülünk, hogy itt van.

Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Közösségi média támogatás összehasonlítása

Ha a legjobb ügyfélszolgálati rendszert keresi közösségi médiás támogatással, a különböző alternatívák összehasonlítása kötelező. A többcsatornás ügyfélszolgálat sokkal többet tartalmaz, mint a közösségi média csatlakozókat. Ha még nincs is szüksége minden funkcióra, annak az opciónak a megléte, hogy egy bizonyos csatornát hozzáadjon, miközben vállalata növekszik, szükségszerű.

Mit mondanak a számok a közösségi média támogatásáról?

ticketing email ticketing - icon

Közösségi Média Támogatás

65%-a a 18 és 34 év közötti embereknek úgy hiszi, hogy a közösségi média egy hatékony ügyfélszolgálati csatorna. Microsoft

Speed o meter - icon

Válaszidő

48%-a a fogyasztóknak 24 órán belül elvárja a közösségi médiás kérdésére és panaszára a választ. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Zökkenőmentes Élmény

Több, mint 50%-a a vállalatoknak azt vallja, hogy a legkritikusabb ügyfélélmény-probléma a “zökkenőmentes élmény biztosítása több csatornán keresztül.” Incite Group​

call center cloud based call center software - icon

Digitális vs Hang

57%-a a vásárlóknak inkább digitális médián keresztül lépne kapcsolatba a vállalatokkal, például emailen, közösségi médián keresztül, mintsem hang alapú ügyfélszolgálattal. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

A márkalojalitás a jó szolgáltatásból gyökerezik

A vásárlói 73%-ának a barátságos munkatársak vagy ügyfélszolgálati képviselők azok, akik emlékezetes élményt nyújtanak, ami által a fogyasztók a vállalatnál maradnak.

Ezt az élményt egyszerű biztosítani, ha tudja mivel jár. Shep Hyken, egy ügyfélszolgálati szakértő szerint az ügyfélszolgálati képviselőknek időben kellene válaszolniuk, testre szabott módon és soha nem szabadna elfelejteniük feltenni extra kérdéseket. Például ha egy vásárló megkér arra, hogy oldja meg a problémáját gyorsan, kérdezze meg mennyire gyorsan, így az elvárásokat be lehet tartani, vagy lehet őket csökkenteni.

Emlékezzen, a lojális vásárlók növelik a ROI-t, mert hajlandóak többet vásárolni.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent közösségi média ügyfélszolgálati szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Mi a közösségi média ügyfélszolgálat?

A közösségi média ügyfélszolgálat támogatást nyújt vásárlóinak vagy jövőbeli ügyfeleinek közösségi média platformokon keresztül, mint például a Facebook, Instagram vagy Twitter. A közösségi média ügyfélszolgálat tartalmazza a közvetlen üzenetek, kommentek és említések megválaszolását 24 órán belül.

Hogyan használja a közösségi médiát ügyfélszolgálati eszközként?

A legjobb módja a közösségi média ügyfélszolgálati eszközként való használatához az, hogy úgy kezelje közösségi média csatornáit, mintha egy vásárlói jeggyel tenné. Biztosítson gyors, őszinte, kedves és tudatos választ bármilyen üzenetre, kommentre vagy megemlítésre.

Miért fontos a közösségi média az ügyfélszolgálat számára?

A közösségi média azért fontos az ügyfélszolgálat számára, mert lehetővé teszi a vállalatnak, hogy interakcióba lépjen közönségével. A vállalatok könnyedén tudathatják ügyfeleivel a közelgő eseményeket, akciókat vagy változásokat. Ezzel egyidőben a vásárlók kapcsolatba léphetnek a vállalattal a kérdések, kommentek vagy aggodalmak miatt. Ha egy vásárlói kérdés nem lesz megválaszolva, az ügyfelek nem fognak hezitálni, hogy céget váltsanak.

Kapcsolódó cikkek ehhezKözösségi média ügyfélszolgálati szoftver
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x