A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, ami minden vásárlói interakciót összegyűjt több közösségi médiából és egyetlen helyre szervezi őket logikusan. A LiveAgent ügyfélszolgálatának használata lehetővé teszi, hogy a legfontosabb vállalati feladatára fókuszáljon, miközben vásárlói elégedettségét magasan tartja.
A közösségi média támogatás a LiveAgent által gyors, hatékony és költséghatékony. Próbálja ki még ma.
Gyakran eltereli figyelmét a közösségi média üzenetei a potenciális ügyfelekről? Ennek vége. Csatlakoztassa az összes közösségi média csatornát a LiveAgenthez, és élvezze a fejlett automatizálás előnyeit. Korlátlan előzményekkel és egységes üzenetekkel teljes képet kaphat minden olyan személyről, akivel valaha is beszélt.
A Facebook integrációnk eltörli a több eszköz, vagy fiók megfigyelését és a bejelentkezési adatok megosztásának szükségét. Minden ügynök válaszolhat a jegyekre az univerzális postaládáján keresztül, így nincs szükség egy Facebook oldal adminjától függeni.
A Facebook integráció beállítása könnyű. Egyszerűen csatlakoztassa Facebook biznisz oldalát (vagy oldalait!) a LiveAgent irányítópultjához és kezdje el. Bármilyen komment a posztjain vagy a megemlítések oldalán automatikusan át lesznek konvertálva jegyekké, amire válaszolhat, majd archiválhat.
A LiveAgent Facebook Messenger integrációja lehetővé teszi, hogy valós időben chateljen vásárlóival. Ha a Facebook oldala kap egy közvetlen üzenetet, azonnal át lesz konvertálva jeggyé és a LiveAgent irányítópultjába lesz tolva. Könnyedén válaszolhat, csatolmányokat küldhet, vagy meg is nyomhatja a “Tetszik” gombot.
A LiveAgent Twitter integrációja lehetővé teszi, hogy megfigyeljen minden @említést oldalán vagy bármilyen #hashtaget választásától függően.
Egyszerűen csatlakoztassa Twitter fiókját a LiveAgent irányítópultjával és válassza ki, hogy melyik hashtaget vagy említést szeretné megfigyelni. Minden megfigyelt hashtag és említés automatikusan át lesz konvertálva jegyekké és automatikusan hozzá lehet rendelni bármilyen részleghez, amit választ. A LiveAgent automatikusan elhozza minden Tweetjét a megfigyelt kulcsszavakkal és elkezdhet válaszolni rájuk irányítópultján keresztül.
A LiveAgent Instagram integrációja lehetővé teszi, hogy megnézze és válaszoljon a posztokra, amikben meg lett jelölve, illetve válaszolhat bármilyen kommentre posztjainál. A LiveAgent univerzális postaládájával minden jegye egy tető alatt lesz, így nem szükséges több eszközt vagy fiókot megfigyelni. A LiveAgent spórol ügynökei idején, válaszidejükön és növeli az ügynökök produktivitást egyidőben. Próbálja ki még ma.
A LiveAgent Viber integrációja hamarosan érkezik. Lehetővé fogja tenni a Viber üzenetek fogadását és megválaszolását az univerzális postaládájában, valamint közvetítheti üzeneteit a kapcsolataihoz, akik “követik”. Az üzenetek közvetítése egy nagyszerű eszköz azon vállalatoknak, akik vásárlóikat csoportokba akarják szegmentálni és nekik célzott üzeneteket küldeni.
Nem szükséges órákat töltenie a közösségi médián, hogy megválaszolja a vásárlói kérdéseket időhatékonyan.
Minden üzenet a közösségi média csatornákon, mint az email, chatek és hívások egy helyre fognak beérkezni.
Válasszon több száz trigger és feltétel közül a munkafolyamat és a processzek automatizálásához.
Használjon speciális címkéket vagy külön osztályokat a közösségi média támogatási csatornáinak kezeléséhez.
Növelje produktivitását előre megírt üzenetekkel, csatolmányok hozzáadásával és jegyzetek beillesztésével.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.
A többi szoftvertől eltérően a piacon, mi egy másik megközelítést választottunk. Bizonyos csatornákat kiegészítésként kínálunk, ami pénzt takarít meg Önnek, különösen, ha magas számú ügynökökkel rendelkezik. Fizessen kizárólag azért, amit használ az átlátható árazásunkkal.
Csak akkor fizessen a közösségi média csatornákért, ha szüksége van rájuk.
Minden egyes LiveAgent funkció a közösségi média támogatást beleértve.
A közösségi ügyfélszolgálata egyszerűsítésével egy ügyfélszolgálati szoftverré válik és előnyre tesz szert versenytársaival szemben. A vásárlók könnyedén szeretnének önnel kapcsolatba lépni, anélkül, hogy ki kellene találniuk, hogy melyik csatorna a leggyorsabb és hogy melyiken fognak választ kapni legvalószínűbben.
Tartsa észben, hogy a jó öreg emailek fokozatosan helyettesítve lesznek a valós idejű élő chattel, hívásközpont szoftverrel és a közösségi média üzenetekkel. A LiveAgenttel azonnali választ biztosíthat. Egy ügyfélszolgálati szoftver befektetés segít gyors, kényelmes és zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosítani.
Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.
A LiveAgent alkalmazkodik a vállalata méretéhez és iparához. Minden típusú és méretű vállalatnak segítettünk már. Nézze meg, hogy mit mondanak szoftverünk használatáról.
E-kereskedelem és Szolgáltatások
Utazás és Szállás
Marketing és Telco
Szórakoztatás
Gondolkodott már azon, hogy miért kezdtek el kommunikálni a vállalatok vásárlóival közösségi ügyfélszolgálati szoftveren keresztül ahelyett, hogy közvetlenül a közösségi médián tennék? Mert belefáradtak a különböző eszközök figyelésébe, a belépési adatok megosztásába és a fülek váltogatásába! Magára ismer az alábbiakból?
Nem tudja mi volt az előző beszélgetése egy ügyfelével, mert másik csatornán történt? A LiveAgent ezt nyomonköveti.
Túl gyakran váltogat különböző szoftverek és hardverek között? Hagyja, hogy a LiveAgent megcsinálja a munkát Ön helyett.
Az értesítésekre támaszkodik, hogy megtudja mikor lépnek kapcsolatba önnel vásárlói a közösségi médián? A LiveAgent azonnal jelez.
Több profilt kezel különböző közösségi hálózatokon? A LiveAgenttel egyetlen irányítópulton keresztül kezelheti mindet.
A közösségi média ügyfélszolgálata viszonylag új rést jelent a szoftverek számára. Fő feladata, hogy minden üzenetet és megemlítést összegyűjtsön vállalatáról a különböző közösségi hálózatokról és egyetlen rendszerbe küldje őket, ahol kommunikálhat közönségével.
A fő előnye az összcsatornás ügyfélszolgálat rendszerbe való tartozásnak, hogy egy helyen láthatja vásárlói interakcióit a többi csatornáról. Ezen felül minden üzenet az univerzális postaládába lesz gyűjtve, majd át lesz transzformálva egyesített jegyekké a hibrid jegyfolyammal.
Ha úgy döntött, hogy elkezdi támogatni közösségi média közönségét az adott hálózatokon kívül, érdemes felírnia a rendszerre vonatkozó összes követelményt. Első körben le kell ellenőriznie, hogy email kommunikációit egy helyen szeretné-e tudni, ahol meg fogja kapni a közösségi médiás üzeneteket.
Ezután fontolóra kell vennie, hogy szeretne-e kínálni élő chat támogatást, hozzá szeretne-e adni bejövő hívásközpontot vagy önkiszolgáló támogatást biztosítani tudásbázis által. Végül, de nem utolsó sorban talán szeretne egy platformot, például egy ügyfélportált, ahol a felhasználók minden kérelmüket megtalálják, kérdéseket tehetnek fel egy fórumra vagy fejlesztéseket ajánlhatnak és visszajelzést biztosíthatnak.
A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Ez indokolt. Világklasszis ügyfélszolgálati szoftvert biztosítunk, ami zökkenőmentes élményt biztosít csapatának és vásárlóinak egyaránt. Próbálja ki a LiveAgentet ma a 14-napos ingyenes próbaidőszakunkkal vagy a LiveAgent ingyenes verzióját. Örülünk, hogy itt van.
Ha a legjobb ügyfélszolgálati rendszert keresi közösségi médiás támogatással, a különböző alternatívák összehasonlítása kötelező. A többcsatornás ügyfélszolgálat sokkal többet tartalmaz, mint a közösségi média csatlakozókat. Ha még nincs is szüksége minden funkcióra, annak az opciónak a megléte, hogy egy bizonyos csatornát hozzáadjon, miközben vállalata növekszik, szükségszerű.
65%-a a 18 és 34 év közötti embereknek úgy hiszi, hogy a közösségi média egy hatékony ügyfélszolgálati csatorna. Microsoft
48%-a a fogyasztóknak 24 órán belül elvárja a közösségi médiás kérdésére és panaszára a választ. Statista
Több, mint 50%-a a vállalatoknak azt vallja, hogy a legkritikusabb ügyfélélmény-probléma a “zökkenőmentes élmény biztosítása több csatornán keresztül.” Incite Group
57%-a a vásárlóknak inkább digitális médián keresztül lépne kapcsolatba a vállalatokkal, például emailen, közösségi médián keresztül, mintsem hang alapú ügyfélszolgálattal. Ameyo
A vásárlói 73%-ának a barátságos munkatársak vagy ügyfélszolgálati képviselők azok, akik emlékezetes élményt nyújtanak, ami által a fogyasztók a vállalatnál maradnak.
Ezt az élményt egyszerű biztosítani, ha tudja mivel jár. Shep Hyken, egy ügyfélszolgálati szakértő szerint az ügyfélszolgálati képviselőknek időben kellene válaszolniuk, testre szabott módon és soha nem szabadna elfelejteniük feltenni extra kérdéseket. Például ha egy vásárló megkér arra, hogy oldja meg a problémáját gyorsan, kérdezze meg mennyire gyorsan, így az elvárásokat be lehet tartani, vagy lehet őket csökkenteni.
Emlékezzen, a lojális vásárlók növelik a ROI-t, mert hajlandóak többet vásárolni.
A LiveAgent közösségi média ügyfélszolgálati szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.
A közösségi média ügyfélszolgálat támogatást nyújt vásárlóinak vagy jövőbeli ügyfeleinek közösségi média platformokon keresztül, mint például a Facebook, Instagram vagy Twitter. A közösségi média ügyfélszolgálat tartalmazza a közvetlen üzenetek, kommentek és említések megválaszolását 24 órán belül.
A legjobb módja a közösségi média ügyfélszolgálati eszközként való használatához az, hogy úgy kezelje közösségi média csatornáit, mintha egy vásárlói jeggyel tenné. Biztosítson gyors, őszinte, kedves és tudatos választ bármilyen üzenetre, kommentre vagy megemlítésre.
A közösségi média azért fontos az ügyfélszolgálat számára, mert lehetővé teszi a vállalatnak, hogy interakcióba lépjen közönségével. A vállalatok könnyedén tudathatják ügyfeleivel a közelgő eseményeket, akciókat vagy változásokat. Ezzel egyidőben a vásárlók kapcsolatba léphetnek a vállalattal a kérdések, kommentek vagy aggodalmak miatt. Ha egy vásárlói kérdés nem lesz megválaszolva, az ügyfelek nem fognak hezitálni, hogy céget váltsanak.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában és az O2-ben? Eltalálta… a LiveAgent!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..