Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

A közösségi média megőrjíti?

Dőljön hátra & pihenjen, miközben a LiveAgent minden értesítést jegyekké alakít.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Social
Social media support software

Közösségi média támogatás az ügyfélszolgálaton belül

A LiveAgent egy minden csatornára kiterjedő help desk szoftver, amely az összes ügyfél-interakciót összegyűjti több közösségi hálózatból, és logikusan egy helyre rendezi őket. A LiveAgent használata az ügyfélszolgálathoz lehetővé teszi, hogy a legfontosabb üzleti feladatokra koncentráljon, miközben az ügyfelek elégedettsége magas szinten marad.

A LiveAgent közösségi média támogatása gyors, hatékony és költséghatékony. Próbálja ki még ma!

Hagyja, hogy a LiveAgent kezelje a közösségi média üzeneteit

Gyakran eltereli figyelmét a közösségi média üzenetei a potenciális ügyfelekről? Ennek vége. Csatlakoztassa az összes közösségi média csatornát a LiveAgenthez, és élvezze a fejlett automatizálás előnyeit. Korlátlan előzményekkel és egységes üzenetekkel teljes képet kaphat minden olyan személyről, akivel valaha is beszélt.

Mit tartalmaz?

Facebook

A Facebook integrációnk eltörli a több eszköz, vagy fiók megfigyelését és a bejelentkezési adatok megosztásának szükségét. Minden ügynök válaszolhat a jegyekre az univerzális postaládáján keresztül, így nincs szükség egy Facebook oldal adminjától függeni.

A Facebook integráció beállítása könnyű. Egyszerűen csatlakoztassa Facebook biznisz oldalát (vagy oldalait!) a LiveAgent irányítópultjához és kész is. Bármilyen komment a posztjain vagy a megemlítések oldalán automatikusan át lesznek konvertálva jegyekké, amire válaszolhat, majd archiválhat.

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

A LiveAgent Facebook Messenger integrációja lehetővé teszi, hogy valós időben chateljen vásárlóival. Ha a Facebook oldala kap egy közvetlen üzenetet, azonnal át lesz konvertálva jeggyé és a LiveAgent irányítópultjába lesz tolva. Könnyedén válaszolhat, csatolmányokat küldhet, vagy meg is nyomhatja a “Tetszik” gombot.

Twitter

A LiveAgent Twitter integrációja lehetővé teszi, hogy megfigyeljen minden @említést oldalán vagy bármilyen #hashtaget választásától függően.

Egyszerűen csatlakoztassa Twitter fiókját a LiveAgent irányítópultjával és válassza ki, hogy melyik hashtaget vagy említést szeretné megfigyelni. Minden megfigyelt hashtag és említés automatikusan át lesz konvertálva jegyekké és automatikusan hozzá lehet rendelni bármilyen részleghez, amit választ. A LiveAgent automatikusan elhozza minden Tweetjét a megfigyelt kulcsszavakkal és elkezdhet válaszolni rájuk irányítópultján keresztül.

Instagram

A LiveAgent Instagram integrációja lehetővé teszi, hogy megnézze és válaszoljon a posztokra, amikben meg lett jelölve, illetve válaszolhat bármilyen kommentre posztjainál. A LiveAgent univerzális postaládájával minden jegye egy tető alatt lesz, így nem szükséges több eszközt vagy fiókot megfigyelni. A LiveAgent spórol ügynökei idején, válaszidejükön és növeli az ügynökök produktivitást egyidőben. Próbálja ki még ma.

Viber

A LiveAgent Viber integrációja lehetővé teszi a Viber üzenetek fogadását és megválaszolását egyetemes postaládájában. Nézze meg, hogyan működik a bemutató videónkban!

Hasznos funkciók, amik által felgyorsíthatja közösségi média támogatását

Nem szükséges órákat töltenie a közösségi médián, hogy megválaszolja a vásárlói kérdéseket időhatékonyan.

Minden üzenet a közösségi média csatornákon, mint az email, chatek és hívások egy helyre fognak beérkezni.

Válasszon több száz trigger és feltétel közül a munkafolyamat és a processzek automatizálásához.

Használjon speciális címkéket vagy külön osztályokat a közösségi média támogatási csatornáinak kezeléséhez.

Növelje produktivitását előre megírt üzenetekkel, csatolmányok hozzáadásával és jegyzetek beillesztésével.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, a jegyrendszert és az automatizációt, ami lehetővé teszi a kivételes támogatás nyújtását vásárlóink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kedvező árú szoftver

Más megközelítést választottunk, mint a piacon lévő többi szoftver. Bizonyos csatornákat kiegészítőként kínálunk, ami pénzt takarít meg, különösen, ha magas számú ügynöke van. Csak azért fizessen, amit használt, átlátható árainkkal.

Add-on

Add-on

Csak akkor fizessen a közösségi média csatornáért, ha szüksége van rájuk.

$39/hó
Add-on

All-Inclusive

Minden egyes LiveAgent funkció, beleértve a közösségi média támogatását is.

$39/hó

Legyen versenyelőnye

A közösségi ügyfélszolgálata egyszerűsítésével egy ügyfélszolgálati szoftverré válik és előnyre tesz szert versenytársaival szemben. A vásárlók könnyedén szeretnének önnel kapcsolatba lépni, anélkül, hogy ki kellene találniuk, hogy melyik csatorna a leggyorsabb és hogy melyiken fognak választ kapni legvalószínűbben.

Tartsa észben, hogy a jó öreg emailek fokozatosan helyettesítve lesznek a valós idejű élő chattel, hívásközpont szoftverrel és a közösségi média üzenetekkel. A LiveAgenttel azonnali választ biztosíthat. Egy ügyfélszolgálati szoftver befektetés segít gyors, kényelmes és zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosítani.

Have a competitive advantage

Nem tévedhet több, mint 30.000 vállalat

Nézze meg sikersztorijainkat és ajánlásainkat, hogy megtudja hogyan tudja a LiveAgent felturbózni ügyfélszolgálatát és növelni biznisz partnerei boldogságát.

Használjon minket úgy, ahogyan csak szeretné

A LiveAgent alkalmazkodik a vállalata méretéhez és iparához. Minden típusú és méretű vállalatnak segítettünk már. Nézze meg, hogy mit mondanak szoftverünk használatáról.

Business pages

Biznisz Megoldások

Start-upok és Cégek

Vállalat

Kormány

Edu és NGO

Industry Solutions

Iparági Megoldások

E-kereskedelem és Szolgáltatások

Utazás és Szállás

Marketing és Telco

Szórakoztatás

Indokok, ami miatt egy
közösségi ügyfélszolgálati szoftvert kellene használnia

Gondolkodott már azon, hogy miért kezdtek el kommunikálni a vállalatok vásárlóival közösségi ügyfélszolgálati szoftveren keresztül ahelyett, hogy közvetlenül a közösségi médián tennék? Mert belefáradtak a különböző eszközök figyelésébe, a belépési adatok megosztásába és a fülek váltogatásába! Magára ismer az alábbiakból?

Smiley face icon

Hiányzik az összkép

Nem tudja mi volt az előző beszélgetése egy ügyfelével, mert másik csatornán történt? A LiveAgent ezt nyomonköveti.

Clock icon

Értékes időt veszt

Túl gyakran váltogat különböző szoftverek és hardverek között? Hagyja, hogy a LiveAgent megcsinálja a munkát Ön helyett.

Web icon

Nehéz kezelni

Több profilt kezel különböző közösségi hálózatokon? A LiveAgenttel egyetlen irányítópulton keresztül kezelheti mindet.

Mi az a közösségi média ügyfélszolgálat?

A közösségi média ügyfélszolgálata viszonylag új rést jelent a szoftverek számára. Fő feladata, hogy minden üzenetet és megemlítést összegyűjtsön vállalatáról a különböző közösségi hálózatokról és egyetlen rendszerbe küldje őket, ahol kommunikálhat közönségével.

A fő előnye az összcsatornás ügyfélszolgálat rendszerbe való tartozásnak,  hogy egy helyen láthatja vásárlói interakcióit a többi csatornáról. Ezen felül minden üzenet az univerzális postaládába lesz gyűjtve, majd át lesz transzformálva egyesített jegyekké a hibrid jegyfolyammal.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Hogyan válasszunk közösségi támogató rendszert?

Ha úgy döntött, hogy elkezdi támogatni közösségi média közönségét az adott hálózatokon kívül, érdemes felírnia a rendszerre vonatkozó összes követelményt. Első körben le kell ellenőriznie, hogy email kommunikációit egy helyen szeretné-e tudni, ahol meg fogja kapni a közösségi médiás üzeneteket.

Ezután fontolóra kell vennie, hogy szeretne-e kínálni élő chat támogatást, hozzá szeretne-e adni bejövő hívásközpontot vagy önkiszolgáló támogatást biztosítani tudásbázis által. Végül, de nem utolsó sorban talán szeretne egy platformot, például egy ügyfélportált, ahol a felhasználók minden kérelmüket megtalálják, kérdéseket tehetnek fel egy fórumra vagy fejlesztéseket ajánlhatnak és visszajelzést biztosíthatnak.

Ne hezitáljon, próbálja ki a LiveAgentet még ma!

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Ez indokolt. Világklasszis ügyfélszolgálati szoftvert biztosítunk, ami zökkenőmentes élményt biztosít csapatának és vásárlóinak egyaránt. Próbálja ki a LiveAgentet ma a 14-napos ingyenes próbaidőszakunkkal vagy a LiveAgent ingyenes verzióját. Örülünk, hogy itt van.

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Közösségi média támogatás összehasonlítása

Ha a legjobb ügyfélszolgálati rendszert keresi közösségi médiás támogatással, a különböző alternatívák összehasonlítása kötelező. A többcsatornás ügyfélszolgálat sokkal többet tartalmaz, mint a közösségi média csatlakozókat. Ha még nincs is szüksége minden funkcióra, annak az opciónak a megléte, hogy egy bizonyos csatornát hozzáadjon, miközben vállalata növekszik, szükségszerű.

Mit mondanak a számok a közösségi média támogatásáról?

ticketing email ticketing

Közösségi Média Támogatás

65%-a a 18 és 34 év közötti embereknek úgy hiszi, hogy a közösségi média egy hatékony ügyfélszolgálati csatorna. Microsoft

Speed o meter

Válaszidő

48%-a a fogyasztóknak 24 órán belül elvárja a közösségi médiás kérdésére és panaszára a választ. Statista

Connect favourite VoIP provider and contacts

Zökkenőmentes Élmény

Több, mint 50%-a a vállalatoknak azt vallja, hogy a legkritikusabb ügyfélélmény-probléma a “zökkenőmentes élmény biztosítása több csatornán keresztül.” Incite Group​

call center cloud based call center software

Digitális vs Hang

57%-a a vásárlóknak inkább digitális médián keresztül lépne kapcsolatba a vállalatokkal, például emailen, közösségi médián keresztül, mintsem hang alapú ügyfélszolgálattal. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

A márkalojalitás a jó szolgáltatásból gyökerezik

A vásárlói 73%-ának a barátságos munkatársak vagy ügyfélszolgálati képviselők azok, akik emlékezetes élményt nyújtanak, ami által a fogyasztók a vállalatnál maradnak.

Ezt az élményt egyszerű biztosítani, ha tudja mivel jár. Shep Hyken, egy ügyfélszolgálati szakértő szerint az ügyfélszolgálati képviselőknek időben kellene válaszolniuk, testre szabott módon és soha nem szabadna elfelejteniük feltenni extra kérdéseket. Például ha egy vásárló megkér arra, hogy oldja meg a problémáját gyorsan, kérdezze meg mennyire gyorsan, így az elvárásokat be lehet tartani, vagy lehet őket csökkenteni.

Emlékezzen, a lojális vásárlók növelik a ROI-t, mert hajlandóak többet vásárolni.

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent közösségi média ügyfélszolgálati szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Mi a közösségi média ügyfélszolgálat?

A közösségi média ügyfélszolgálat támogatást nyújt vásárlóinak vagy jövőbeli ügyfeleinek közösségi média platformokon keresztül, mint például a Facebook, Instagram vagy Twitter. A közösségi média ügyfélszolgálat tartalmazza a közvetlen üzenetek, kommentek és említések megválaszolását 24 órán belül.

Hogyan használja a közösségi médiát ügyfélszolgálati eszközként?

A legjobb módja a közösségi média ügyfélszolgálati eszközként való használatához az, hogy úgy kezelje közösségi média csatornáit, mintha egy vásárlói jeggyel tenné. Biztosítson gyors, őszinte, kedves és tudatos választ bármilyen üzenetre, kommentre vagy megemlítésre.

Miért fontos a közösségi média az ügyfélszolgálat számára?

A közösségi média azért fontos az ügyfélszolgálat számára, mert lehetővé teszi a vállalatnak, hogy interakcióba lépjen közönségével. A vállalatok könnyedén tudathatják ügyfeleivel a közelgő eseményeket, akciókat vagy változásokat. Ezzel egyidőben a vásárlók kapcsolatba léphetnek a vállalattal a kérdések, kommentek vagy aggodalmak miatt. Ha egy vásárlói kérdés nem lesz megválaszolva, az ügyfelek nem fognak hezitálni, hogy céget váltsanak.

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót