Aircall IVR értékelés

Compare Aircall IVR értékelés with other in: How Aircall IVR értékelés is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1309 reviews

Az Interactive Voice Response (IVR) a call center-szoftverek népszerű funkciója, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök számára, hogy a hívásokat különféle feltételek szerint szervezzék. Az IVR segítségével "fák" hozhatók létre, amelyek a hívókat a megfelelő részleghez irányítják a hangon vagy a telefon…

Pricing
Starting from:
$ 30   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
5
Implementálás
5

Key takeaways

Pros

  • Az egyik legegyszerűbben beállítható IVR-szolgáltatás
  • Nagyszerű felület, amelyen könnyű navigálni
  • Olcsó, és az IVR benne van az alaptervben

Cons

  • Nehéz lehet bonyolult IVR fákat létrehozni

Az Aircall IVR-je tagadhatatlanul erős versenyző, nagyon kevés gyengeséggel. Hihetetlenül egyszerű megtervezni, létrehozni és megvalósítani az IVR-eket, és viszonylag olcsóbb, mint a legtöbb IVR szoftver. Az Aircall a szöveg-felolvasó testreszabási lehetőségeivel is meglepi felhasználóit. Egy apró probléma merül fel bonyolultabb IVR-ek készítésekor, és ezért az Aircall rugalmasságának gyengeségére utal. Ez azonban nem akadályozhatja meg a legtöbb felhasználót az Aircall hatékony használatában, mivel ez egy kisebb probléma egy egyébként csodálatos IVR szoftverben.

Ismerkedés az Aircall IVR funkcióval

Az Aircall indítása gyors és egyszerű. Amikor feliratkozik egy próbaverzióra, kiválaszthatja a kipróbálni kívánt csomagot. Az egész regisztrációs folyamat a várakozásoknak megfelelően meglehetősen gyors. Amint eléri az irányítópultot, egy kellemes megjelenésű felület fogadja, amelyen nagyon könnyű navigálni. A legjobb az egészben az, hogy az IVR beállítása közvetlenül az üdvözlő képernyőn érhető el, így nem kell keresgélnie az Aircall konfigurációban.

Aircall IVR értékelés

Az IVR létrehozása új szám létrehozásához kötődik. Miután rákattintott az Új szám létrehozása lehetőségre, kiválaszthatja, hogy klasszikus számot vagy IVR-számot szeretne-e. Az Aircall hihetetlenül egyszerű és intuitív beállítással rendelkezik, amely már a kezdetektől fogva könnyen érthető. A tervezést vizuálisan egy UI-dizájnszerű felület képviseli, ahol jól láthatóak az egyes szintek és a hozzájuk tartozó műveletek.

A dolgok azonban kissé bonyolulttá válnak, ha bonyolultabb, többszintű IVR-t szeretne létrehozni, mivel az első továbbítás kiválasztása után nincs lehetőség a hívások továbbirányítására. Míg a legtöbb vállalkozás valószínűleg egyszerűvé szeretné tenni IVR-jét, hogy biztosítsa a gyors kapcsolatot az ügyfelek és a képviselők között, bizonyos esetekben nincs más lehetőség, mint egy bonyolult IVR létrehozása.

Aircall IVR értékelés

Az IVR testreszabási lehetőségei egyszerűen nagyszerűek. Lehetősége van egyéni fájl hozzáadására, valamint számos szöveg-felolvasó hang közül választhat. Még több nyelvi lehetőség is létezik megfelelő ékezetekkel, köztük több angol ékezet közül is választhat. Megírhatja saját üzeneteit, és meghallgathatja őket, mielőtt kiválasztaná, melyik a legmegfelelőbb.

Aircall IVR értékelés

Hogyan működik az IVR?

Az Aircall IVR rendeltetésszerűen és akadozás nélkül működik. Az egyedi szövegfelolvasó hangrögzítés hozzáadásával az IVR professzionálisabbnak tűnik, míg a text-to-speech opciók segítenek megteremteni a nemzetközi call center hangulatát. Az egész beállítás hiba és probléma nélkül működött, akárcsak a legtöbb modern IVR esetében. Az Aircall teljesítménye egyszerűen nagyszerű, és ha az Ön tapasztalata hasonló az enyémhez, akkor nem szabadna komolyabb problémákba ütköznie.

Árazás

Az Aircall nagyon kedvező árat kínál, és szerencsére az IVR még a legalapvetőbb csomagban is elérhető. Mindegyik csomaghoz ingyenes próbaverzió is elérhető, így vásárlás előtt kipróbálhatja őket. Nézzük meg, mit kap az Aircall szolgáltatással.

Essentials

Az Essentials csomag havi 30 dollártól indul felhasználónként, legalább három felhasználóval. Az IVR mellett hozzáférést kap több mint 50 integrációhoz és API-hoz, SMS-funkciókhoz, alapvető telefonszolgáltatásokhoz, például hívásrögzítéshez és kattintásra tárcsázáshoz, korlátlan egyidejű kimenő hívásokhoz és még sok máshoz.

Professional

A professzionális csomag havi 50 dollártól indul felhasználónként, legalább három felhasználóval. Az előző csomagból mindent megkap, plusz a kötelező híváscímkézést, a fejlett elemzést és felügyeletet, a speciális támogatási funkciókat, a speciális értékesítési funkciókat és még sok mást.

Custom

Személyre szabhatja a légihívás csomagját és árát az egyéni előfizetési csomagjukkal. Minimum 10 felhasználóval rendelkezik. Mindent megkap az előző két csomagból, valamint olyan új funkciókat, mint az egyéni elemzés, az egyéni bevezetés, az API fejlesztői támogatáshoz való hozzáférés, az SLA-k és még sok más.

Következtetés

Az Aircall valószínűleg az egyik legjobb IVR-t kínálja méltányos áron. A beállítás hihetetlenül egyszerű; nagyszerű testreszabási lehetőségeket kínál, és szó szerint néhány perc alatt befejezhető. Az Aircall nagyon kevés dolgot csinál rosszul, és az IVR funkciója nagyon közel áll a tökéletességhez. Míg a bonyolult IVR-fákat építeni próbáló felhasználók kissé csalódottak lehetnek, aki nem igényli ezt a funkciót, az elégedett lesz az Aircall által kínált szolgáltatásokkal.

Gyakori problémák

Az IVR-em nem működik

Ügyeljen arra, hogy duplán ellenőrizze az IVR-folyamatot. Mindig hasznos, ha előre megtervezi az IVR-folyamatot, hogy elkerülje a félreértéseket az Aircall-ban való építés során. Ha különböző problémákat tapasztal az IVR-rel, olvassa el az Aircall hibaelhárítási útmutatóját, vagy forduljon a támogatási csapatához.

Nem tudok többszintű IVR-t létrehozni

Az Aircall közvetlenül nem támogatja a többszintű IVR-t, de megpróbálhat hasonló rendszert létrehozni úgy, hogy több kisebb IVR-t állít be minden egyes elérhető számhoz. Ha összekapcsolja ezeket az IVR-eket a továbbítási művelettel, szimulálhatja a többszintű IVR élményét.

Product reviews

Hogyan működik a Twilio IVR funkció, és mennyire könnyű használni? Erről a Twilio ismertetőnkből tájékozódhat.

Twilio IVR értékelés

A Twilio Interactive Voice Response rendszere rugalmas és könnyen használható. Az alapfunkciók között üzenet-küldés és adatátvitel található. Az árazás függ az országtól, és csak az elköltött időre kell fizetni. Az IVR tesztelése során nincs probléma, de a robot hangja javítható saját felvételek használatával. A Twilio díjszabása per perc alapú.

A Zendesk IVR népszerű választás az ügyfelek körében. A napi forgatókönyvek szerinti teljesítményének eredményei ebben az áttekintésben találhatók.

Zendesk IVR értékelés

Az oldal adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveket tartalmaz, felajánlva a felhasználóknak a LiveAgent használatát. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van, a felhasználóknak pedig e-mailben küldik meg a belépési adataikat. A weboldal sütiket használ, amit a felhasználók elfogadhatnak vagy elutasíthatnak. A felhasználók a LiveAgent-del kapcsolatba léphetnek chaten, live messengeren vagy telefonon keresztül.

A MessageBird népszerű megoldás az IVR szoftverek körében. Ebben az áttekintő cikkben tekintse meg, hogyan teljesít a mindennapi használat során.

MessageBird IVR értékelés

A MessageBird IVR szoftver egy könnyen navigálható áramlásépítő funkcióval rendelkezik. Az IVR menü konfigurálása intuitív és a kezdeti oktatóanyag segít az első lépésekben. Az árazás ingyenes, ha csak 1-2 helyre van szükség. A szövegfelolvasó funkció jó, bár nem lehet egyéni audio fájlokat használni. Összességében egy nagyszerű lehetőség kisebb kapcsolattartó központoknak.

Az ügyfélszolgálat visszahívási funkciója lehetőséget kínál ügyfeleinek, hogy visszahívást kérjenek ahelyett, hogy várakoznának, ha a vonal foglalt.

Visszahívás az ügyfélszolgálattól

Az eladó call centerek fontosak az ügyfélszolgálatban, és a LiveAgent szoftver biztosítja ezeket a szolgáltatásokat. A vállalat blogja és akadémiája is elérhető a weboldalukon, valamint támogatási portáljuk segítséget nyújt az ügyfeleknek. A LiveAgent szoftver integrálható más rendszerekbe, és a vásárlói vélemények és díjak pozitívak. A sales kontaktok elérhetők a LiveAgent weboldalán és demót is lehet kérni.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót