CloudTalk IVR értékelés

Compare CloudTalk IVR értékelés with other in: How CloudTalk IVR értékelés is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
954 reviews

A CloudTalk egy viszonylag fiatal alkalmazás, amely figyelembe veszi a dinamikus és rugalmas kapcsolattartó központok igényeit. Megfizethető áron ez a szoftver megbízható és meglepően robusztus IVR-funkciókat kínál. Az IVR menüjét olyan egyszerűvé vagy bonyolulttá teheti, amennyire csak szeretné, miközben könnyen navigálhat és…

Pricing
Starting from:
$ 30   havonta
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.7
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
5
Implementálás
4.5

Key takeaways

Pros

  • Könnyen beállítható és használható
  • Megfizethető ár
  • Testreszabható

Cons

  • Hiányzó oktatóanyag
  • Időnként kissé hibás lehet

A felhasználóbarát kezelőfelület számos lehetőséget kínál a hívási fiókok konfigurálására anélkül, hogy túlterhelné az új felhasználókat. Átirányíthatja a hívásokat, lejátszhatja az előre rögzített üzeneteket, vagy akár konfigurálhatja a HTTP-kéréseket. Azon a kis kényelmetlenségen kívül, hogy az elején kihagyott egy bemutatót, a CloudTalk IVR szoftvere nem hagy kívánnivalót maga után. És ha olyan megbízható szoftvert keres, amely lehetővé teszi az IVR menüvel való játékot, ez egy nagyszerű lehetőség az Ön számára.

A CloudTalk IVR funkció használatának megkezdése

A próbafiók létrehozása a CloudTalk szolgáltatással pofon egyszerű. Miután kitöltötte adatait, automatikusan kap egy telefonszámot és 5 € jóváírást. Miután bejelentkezett fiókjába, egy letisztult és felhasználóbarát felületet fog látni műszerfallal és bal oldali menüvel. Az irányítópulton egy egyszerű áttekintést láthat a hívásairól és a kapcsolattartó központ tevékenységeiről. Ez nagyon hasznos lehet a kisebb csapatok számára, akik azonnal elemezhetik hívási tevékenységüket.

CloudTalk IVR szoftver - Irányítópult

Az IVR funkció konfigurálásának megkezdéséhez lépjen a Számok fülre a menüben. Ezután folytassa a Szerkesztés gombra kattintva a telefonszám mellett, amellyel dolgozni szeretne.

CloudTalk - Számok beállításai

Ezt követően megkezdheti a hívási ágak létrehozását és testreszabását.

CloudTalk - Hívás fiókok testreszabása

Ami tetszett a CloudTalk IVR szoftverben, az az, hogy mennyire testreszabható, miközben felhasználóbarát marad. Konfigurálhatja az ág minden részét, és még bonyolultabb, többszintű IVR-menüket is létrehozhat.

CloudTalk IVR menü opciók

Nagyon egyszerűen átirányíthatja a hívásokat, és a nem fogadott hívásokat más ügynökökhöz, csoportokhoz vagy részlegekhez rendelheti. Számos lehetőség közül választhat, és még speciálisabb műveleteket is konfigurálhat. Mindazonáltal továbbra is kifinomult és könnyen kezelhető, így még a kevésbé technológiás felhasználók is mindent megkaphatnak, amire szükségük van, és nem fognak túlterhelődni.

A menüben az IVR csempére kattintva üzenetet adhat a hívási fiókjához. Itt beállíthat egy szöveget felolvasó üzenetet vagy hangfelvételt. Feltölthet hangfájlt a számítógépéről, vagy felveheti közvetlenül a CloudTalk szolgáltatásban.

CloudTalk IVR menü - Új hang hozzáadása

Valamit nagyra értékelek ebben a szoftverben, hogy hangpostaüzenetet küldhetek az ügynök e-mail-címére. Beállíthatja az IVR-t úgy, hogy rögzítse az ügyfél hangüzenetét, és ne csak értesítse erről ügynökét, hanem e-mail mellékletként is elküldje. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy egyszerűsítse a kommunikációt a kapcsolattartó központjában, és gondoskodjon arról, hogy az ügyfelek minden megkeresését megkapják.

CloudTalk - A hangposta-műveletek beállításai

Egy gyors oktatóanyag hozzáadása lenne az egyik javaslatom a CloudTalk IVR funkcióinak javítására. Annak ellenére, hogy a szoftver könnyen használható, még mindig ijesztő lehet néhány kevésbé tapasztalt felhasználó számára. Az alapvető beállításokat és beállítást bemutató gyors oktatóanyag segítségével az elfoglalt ügynökök és vezetők időt takaríthatnak meg a támogatási központ böngészésével. Ennek ellenére a CloudTalk video-oktatóanyagot kínál a webhelyen, így továbbra is találhat elérhető útmutatót, ha szüksége van rá.

Hogyan működik az IVR?

A CloudTalk IVR funkciója megbízható és pontosan úgy működik, ahogyan azt tervezték. Ki tudja elégíteni a kis contact centerek alapszintű telefonfiókkal, valamint a nagyobb cégek igényeit változatos konfigurációival, többcsatornás lehetőségeivel. Felhasználói felülete áttekinthető és tömör, így bárki számára könnyen használható, függetlenül a technikai tudás szintjétől. Bár hiányzik egy beállítási útmutató, a funkcionalitást nem nehéz kitalálni.

Árazás

A CloudTalk biztosítja az IVR funkciót a második árképzési szintjükben – az Essential csomagban. Egyéb funkciókkal kiegészítve ezt a csomagot felhasználónként havi 30 dollárért vásárolhatja meg.

Következtetés

Sok ember számára van valami eredendően megfélemlítő, amikor bármilyen automatizálásról van szó. A jó hír az, hogy a CloudTalk hihetetlenül egyszerűvé és elérhetővé teszi az IVR-menü konfigurálását és a hívásfolyamatok automatizálásának megkezdését. A könnyen navigálható kezelőfelületnek köszönhetően nem kell attól tartania, hogy hatalmas kódtömbök és változók árasztanak el, amelyeket nem ért. A CloudTalk IVR-szoftvere nagyon egyszerűvé teszi annak természetes kitalálását, hogy a felhasználónak milyen lépéseket kell tennie saját automatizált hívásfolyama konfigurálásához. A CloudTalk IVR funkciója sok vállalkozásnak segíthet a napi kapcsolattartó központ működésében, ésszerű költségek mellett, és a lehetőségek széles skáláját kínálja.

Gyakori problémák

Nem tudom, hogy a hívásom a sorban vagy az IVR-ben esett-e be

Ha nem biztos abban, hogy egy hívás megszakadt-e az IVR-ben, először ellenőrizze a folyamattervet. A Call Flow útvonalat használva megtekintheti, hogy a Nem fogadott hívások > csoportonkénti szűrés mikor csökkent volna. A Statisztikák részben megtekintheti a Híváselőzményeket is, hogy megtekinthesse a nem fogadott hívások statisztikáit.

Az IVR-em nem működik

Ügyeljen arra, hogy még egyszer ellenőrizze az IVR-folyamat tervezésében szereplő hibákat, és távolítsa el azokat. Ha továbbra is problémái vannak az IVR-rel, tekintse meg a CloudTalk súgóját, hogy megtudja, van-e megoldás a problémára, vagy forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Product reviews

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót