A hihetetlen help desk szoftverek megtalálása egyszerű. Rengeteg versenyző van a piacon, igaz? De talál egy megfizethető ot, amely minden… Tudjon meg többet!
A Twitter a közelmúltban frissítette bevételszerzési struktúráját az API v2-höz való hozzáférést, ami miatt az Enterprise variációk ára több mint… Tudjon meg többet!
Az elmúlt években egyre több ügyfél költözött az internetre, ami azt jelenti, hogy a vállalkozásoknak át kell alakítaniuk üzleti stratégiájukat,… Tudjon meg többet!
Az azonnali üzenetküldő alkalmazások nagyon népszerűek manapság. A WhatsApp különösen az ügyfélszolgálat és általában az ügyfélkommunikáció területén volt hihetetlenül népszerű.… Tudjon meg többet!
A WhatsApp használata az ügyfélszolgálathoz kiváló módja annak, hogy közvetlen kommunikációs csatornát hozzon létre Ön és ügyfelei között. Az olyan… Tudjon meg többet!
A LiveAgent 5.28 számos fontos javítást és frissítést tartalmaz a meglévő funkciókhoz. Tudjon meg többet!
A call center tárcsázókat kimenő tárcsázóknak, automatizált tárcsázóknak vagy értékesítési tárcsázóknak is nevezik. Az elmúlt években a tárcsázók a kimenő… Tudjon meg többet!
A közösségi média növekvő népszerűségének modern korszakában a vállalkozások nehezen tudnak relevánsak maradni a versenytársak között. Mivel minden nap új… Tudjon meg többet!
A VoIP telefonrendszerek olyan számítógépes távközlési szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy normál telefon helyett az interneten keresztül… Tudjon meg többet!
Nem számít, hogy milyen üzletet futtat, az ügyfeleknek szükséges támogatás biztosítása az egyik legfontosabb faktora a sikernek. Ahogyan üzlete nő,… Learn More
A legtöbbünk nem ismerné el, hogy a megszakítások és az incidensek gyakrabban történnek, mint szeretnénk, különösen munkakörnyezetben — sok esetben… Learn More
A LiveAgent 5.24 ismét új frissítéseket és új Salesforce-integrációt kínál Learn More
Ismerje meg a LiveAgent 5.25 új fejlesztéseit Learn More
Az internetes robbanás előtt az üzletek levélben vagy postán küldték a kérdőív űrlapokat, hogy nyomon kövessék az ügyfél elégedettséget és… Learn More
A következő útmutató segít az ügyfelek megtartásának és a márka ismertségének javításában. Learn More
Afórumok olyan régiek, mint maga az internet. Egy dolog azonban megváltozott. Nem kell többé a semmiből építeni őket. Ehelyett a… Learn More
Az e-mail támogatás az egyik legszélesebb körben használt és legfontosabb ügyfélszolgálati csatorna. Ez egy rugalmas és alapvető közeg, amelyet mind… Learn More
2021 van, és a digitális technológiák világában élünk. Soha nem volt ennél kritikusabb a vállalkozások számára, hogy személyre szabottabb, ügyfélközpontú… Learn More
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.