Business woman or judge consult having team meeting with client,

SaaS ügyfél beléptetés ellenőrzőlista

A SaaS ügyfélbevezetési ellenőrzőlista egy olyan eszköz, amelyet az ügyfelek sikerének menedzserei használnak, hogy nyomon követhessék azokat a kulcsfontosságú feladatokat, amelyeket az ügyfélnek egy új Szoftver szolgáltatásként (SaaS) alkalmazással való utazásának megkezdésekor el kell végezni. Ezek a lépések segítenek az ügyfélnek abban, hogy a legtöbbet hozza ki a SaaS-ból, és elkerülje az esetleges akadályokat, amelyek korai lemorzsolódáshoz vezethetnek.

A SaaS ügyfél belépési ellenőrzőlistájának fontossága

Az új SaaS alkalmazások sikeres bevezetése attól függ, hogy mennyire egyszerű a használata, és milyen gyorsan láthatja az ügyfél a szoftver használatának eredményeit. Ha az ügyfél belépési folyamata hosszú, bonyolult vagy nem tartalmaz kulcsfontosságú lépéseket, az valószínűleg elriasztja az új ügyfeleket a szoftver használatától, és lemorzsolódást okoz.

A SaaS ügyfélbevezetési ellenőrzőlista segíthet az ügyfelek sikerének menedzsereinek nyomon követni azokat a kulcsfontosságú feladatokat, amelyeket az ügyfél útja során el kell végezni, és mindegyiket megfelelően végre kell hajtani. Ezeknek a módszereknek a megvalósításával nagyszerű felhasználói élményt biztosíthat ügyfelei számára, amely elégedettséget biztosít a termékével.

Ki részesülhet a SaaS ügyfelek belépési ellenőrzőlistájából

  • Ügyfélsiker menedzserek

A SaaS ügyfélbevezetési ellenőrzőlista segíthet az ügyfelek sikerének menedzsereinek nyomon követni azokat a kulcsfontosságú feladatokat, amelyeket az ügyfél útja során el kell végezni. Ez lehetővé teszi számukra, hogy megfelelően hajtsák végre az egyes feladatokat, és ügyfeleik számára nagyszerű felhasználói élményt biztosítsanak.

  • Fiók menedzser

Ha Ön fiók menedzser, a SaaS-ügyfélbevezetési ellenőrzőlista segít nyomon követni az egyes ügyfeleknél elvégzendő feladatokat. Ily módon a lehető legjobb élményt nyújthatja számukra, és biztos lehet benne, hogy ügyfelei a legtöbbet hozzák ki a SaaS alkalmazásából.

  • Új SaaS ügyfelek

A SaaS ügyfélbevezetési ellenőrzőlista segítségével az új ügyfelek a legtöbbet hozhatják ki a szoftverből. Ha a vállalat követi az ilyen ellenőrző listán szereplő lépéseket, az ügyfelek gyorsan láthatják az eredményeket, és elégedettek maradnak a szolgáltatással.

Fedezze fel SaaS ügyfeleink belépési ellenőrzőlistáját

SaaS ügyfél beléptetés ellenőrzőlista

Amikor egy új ügyfél regisztrál az Ön SaaS szolgáltatására, küldjön neki egy aktivált üdvözlést.

Miért fontos automatikus üdvözlő üzenetet készíteni?

Ez az első interakció, amikor egy új ügyfél kapcsolatba lép az Ön cégével. Kulcsfontosságú, hogy ezt az üzenetet a lehető legbarátságosabbá tegyük, mivel ez megadja az alaphangot a jövőbeli interakciókhoz.

LiveAgent Welcome on board message

Hogyan készítsünk automatikus üdvözlő üzenetet?

Az üdvözlésnek tartalmaznia kell információkat arról, hogyan kezdje el a szoftvert, és mit várhat el az ügyfél belépési folyamatától. Az is jó ötlet, ha hasznos forrásokra mutató hivatkozásokat helyez el, például cége blogjára vagy GYIK rovatára.

Milyen eszközöket kell használni az automatikus üdvözlő üzenet elkészítéséhez?

  • Marketing automatizálási platform – aktivált üdvözlés beállításához
  • E-mail szolgáltató – az automatikus üdvözlő üzenet küldése
  • Vállalata blogja vagy GYIK rovata – hogy hasznos forrásokat biztosítson új ügyfelek számára

Miután üdvözölte az ügyfelet, ideje felvenni a kapcsolatot a hívás ütemezése érdekében.

Miért fontos hívást egyeztetni az ügyféllel?

A telefonhívás nagyszerű módja annak, hogy kapcsolatot építsen ki egy új ügyféllel. Ez egy lehetőség, hogy bemutatkozzon, jobban megismerje őket, többet megtudjon az igényeikről, és válaszoljon a felmerülő kérdésekre.

Schedule a demo with a stellar help desk software - LiveAgent

Hogyan ütemezzünk hívást az ügyféllel?

Küldjön az ügyfélnek egy e-mailt vagy naptári meghívót a hívás dátumával és időpontjával, valamint a találkozóra mutató hivatkozással. Feltétlenül adjon meg minden további információt, amelyre szükségük lehet, például napirendet vagy kérdések listáját a felhívásra való felkészüléshez.

Milyen eszközöket kell használni az ügyféllel való hívás ütemezéséhez?

  • Ütemezési eszköz – a hívás időpontjának egyeztetéséhez
  • Naptár szoftver – a dátum mentéséhez
  • E-mail szolgáltató – a meghívó elküldése

Ez az első dolog, amit az új ügyfelek látnak, amikor bejelentkeznek, így ez határozza meg a jövőbeli interakciók alaphangját.

Miért fontos az üdvözlőképernyő vagy a modális beépítése?

Ez nem csak a nagyszerű első benyomás keltésére, hanem arra is, hogy hasznos információkat nyújtson a szoftverről. Ez tájékoztatja ügyfeleit arról, hogy mire számíthatnak, és hogyan hozhatják ki a legtöbbet a SaaS-alkalmazásából.

LiveAgent installation status

Hogyan lehet beépíteni üdvözlőképernyőt vagy modált?

Hozzon létre egyet HTML, CSS és JavaScript használatával, vagy használjon egy olyan eszközt, mint az Appcues, hogy létrehozza és kezelje üdvözletét.

Milyen eszközöket kell használni üdvözlőképernyő vagy modális beillesztéséhez?

  • HTML, CSS, és JavaScript – üdvözlőképernyő vagy modális létrehozásához
  • Appcues – üdvözlések létrehozásához és kezeléséhez

Hívás vagy értekezlet során kérdezze meg, mit szeretne elérni az ügyfél az SaaS használatával.

Miért fontos az ügyfelek sikercéljait kitűzni?

Az ügyfél belépési céljának világos megértése azt jelenti, hogy képes lesz a bevezető folyamatot az ügyfél speciális igényeire szabni. Ez segít nekik gyorsabban látni az eredményeket, és növelni a siker esélyét a termék használatával.

Customer success representative

Hogyan tűzzünk ki sikercélokat az ügyfelek számára?

Működjön együtt az ügyféllel, hogy meghatározza a szoftver használatának konkrét céljait. Miután jól megértette, hogy mit szeretnének elérni, hozzon létre egy listát a bevezetési feladatokról, hogy a legjobban tudják használni a SaaS-alkalmazását e célok eléréséhez.

Milyen eszközöket kell használni az ügyfelek sikercéljainak meghatározásához?

  • Célmeghatározó munkalap – segít Önnek és az ügyfélnek a konkrét célok meghatározásában
  • Projektmenedzsment eszköz – terv létrehozása a célok elérésére

Ha az ügyfél céljait kitűzték, ideje kinevezni valakit, aki áttekinti az elérése felé tett előrehaladást.

Miért fontos ügyfélsiker-menedzsert kijelölni?

Egy jó ügyfélsiker menedzser útmutatást és támogatást nyújtva segít az ügyfélnek abban, hogy a legtöbbet hozza ki a szoftveréből. Ott lesznek, hogy válaszoljanak minden kérdésre, tanácsot adhassanak, és figyelemmel kísérjék, hogyan teljesít az ügyfél.

Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Hogyan rendeljünk hozzá ügyfélsiker menedzsert?

Válasszon valakit, aki ismeri a szoftverét, és jól tud emberekkel dolgozni. Ennek a személynek olyannak kell lennie, akivel az ügyfél kényelmesen kommunikálhat, és akiben megbízhat, hogy segítsen elérje céljait.

Milyen eszközöket kell használni az ügyfél sikermenedzsere kijelöléséhez?

  • Személyzeti címtár – olyan embert találhat, aki jól ismeri az Ön szoftverét és jól tud emberekkel dolgozni
  • Ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) rendszer – az ügyfél előrehaladásának és az ügyfélsiker-menedzserrel való interakciójának nyomon követésére

A választott típus vállalkozása és ügyfelei igényeitől függ.

Miért fontos a megfelelő bevezető modell kiválasztása?

A SaaS bevezetési folyamatát úgy kell megtervezni, hogy megfeleljen vállalkozása és ügyfelei speciális igényeinek. Ha túl hosszú vagy bonyolult, akkor azt kockáztatja, hogy elveszíti az ügyfeleket, még mielőtt elkezdenék.

LiveAgent-getting-started-guide

Hogyan válasszunk bevezető modellt?

Az önkiszolgáló bevezetés azt jelenti, hogy az ügyfelek az Ön segítsége nélkül is elkezdhetik használni a szoftvert, így gyakran ez a legjobb megoldás az alacsony tanulási görbével rendelkező egyszerű alkalmazásokhoz. Az alacsony érintésű beágyazott modellhez némi segítségre van szükség, de az ügyfelek nagyrészt maguk is rájönnek a dolgokra. A nagy tapintású modell a legjobb az összetettebb alkalmazásokhoz, amikor az ügyfeleknek jelentős segítségre van szükségük a sikerhez.

Mi segíthet a bevezető modell kiválasztásában?

  • Az Ön üzleti céljai – annak meghatározása, hogy az Ön igényeinek legmegfelelőbb ügyfél-befogadási élmény
  • Ügyfelei – hogy megértsék igényeiket és azt, hogyan tanulnak a legjobban

Ez lehetővé teszi, hogy azonosítsa azokat a területeket, ahol az ügyfél nehézségekkel küzdhet.

Miért fontos a nyomon követés és az elemzés beállítása?

Az ügyfél előrehaladásának ellenőrzése segít mérni, hogyan halad előre a céljainak elérése felé, és felismerheti a lehetséges problémákat. Ennek eredményeként Ön képes lesz segíteni nekik, és biztosítani tudja, hogy a pályán maradjanak.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Hogyan állítsunk be nyomkövetést és elemzést?

Az egyik leghatékonyabb módszer az adatvezérelt megközelítés alkalmazása. Ez azt jelenti, hogy különféle forrásokból kell információkat gyűjteni, hogy teljes képet kapjunk az ügyfél előrehaladásáról.

Milyen eszközöket kell használni a nyomon követés és az elemzés beállításához?

  • Ügyfélsiker platform – az ügyfelek állapotának és tevékenységének nyomon követése több csatornán keresztül
  • Adatvizualizációs eszköz – segít az összes adat értelmezésében és a minták azonosításában

Az “a-ha!” az a pillanat, amikor a vásárló hirtelen ráébred a termék értékére.

Miért fontos azonosítani az Eureka pillanatát?

Az “a-ha!” Ez a pillanat elengedhetetlen a termék bevezetésének ösztönzéséhez, és megakadályozza, hogy a vásárlók lemorzsolódjanak. Ez az a pont, ahol felismerik az Ön termékében rejlő teljes potenciált, és hogyan segítheti őket céljaik elérésében.

LiveAgent's landpage testimonals

Hogyan lehet azonosítani az Eureka pillanatát?

Először is megkérdezheti a meglévő, elégedett ügyfeleket, hogy mikor tapasztalták ezt felmérések, interjúk vagy akár csak hétköznapi beszélgetések révén. Az adatok között mintákat is kereshet, hogy beazonosítsa, hogy a különböző ügyfelek mikor érik a legnagyobb valószínűséggel Eureka-pillanataikat.

Milyen eszközöket használjon az Eureka pillanatának azonosításához?

  • Felmérési eszköz – vásárlói visszajelzések gyűjtésére az “a-ha!” pillanatok
  • Chat eszköz – valós időben beszélgetni az ügyfelekkel, és megkérdezni őket
  • Adatelemző eszköz – a vásárlói magatartás mintáinak azonosítására

Ez az események sorozata, amely elvezeti a klienst attól, hogy először használja a szoftvert, hogy megkapja az “a-ha!” pillanatot.

Miért fontos az Eureka pillanatától visszafelé építeni a vásárlói utat?

Megértve azokat a lépéseket, amelyek az “a-ha!” pillanatban dolgozhat azon, hogy minden ügyfél zökkenőmentes és sikeres utat járjon be. Ez végső soron segít csökkenteni a lemorzsolódást és növelni a termékek elterjedését.

woman mapping out process on three posters

Hogyan építsünk vissza vásárlói utat az Eureka pillanatától?

Kezdje a különböző lépések feltérképezésével, amelyek elvezetnek az “a-ha!” pillanatban, majd fejtse át őket az ügyfélútvonal létrehozásához. Miután megvan az útvonal, azonosíthatja a lehetséges akadályokat, és dolgozhat az eltávolításukon.

Milyen eszközöket kell használni az Eureka pillanatától visszafelé történő ügyfélút kialakításához?

  • Ügyfélút térképező eszköz – az ügyfél útjának megjelenítéséhez az elejétől a végéig
  • Projektmenedzsment eszköz – az útakadályok eltávolításához és az utazás egyszerűsítéséhez

A cikkek, termék oktatóanyagok és egyéb források gyűjteménye segíti az ügyfeleket a SaaS használatában.

Miért fontos egy tudásbázis vagy GYIK oldal létrehozása?

Értékes források lehetnek azoknak az ügyfeleknek, akik nehezen tudják használni a terméket, vagy akiknek kérdéseik vannak ezzel kapcsolatban. Ha megadja nekik a szükséges válaszokat, csökkentheti annak a valószínűségét, hogy feladják és összezavarják.

LiveAgent knowledge base

Hogyan hozzunk létre tudásbázist vagy GYIK oldalt?

Készítse el a cikkeket saját maga, béreljen fel valakit, hogy írja meg őket, vagy használjon egy eszközt az automatikus generálásához. Összességében törekednie kell arra, hogy tudásbázisában legalább 100 cikk szerepeljen.

Milyen eszközöket kell használni tudásbázis vagy GYIK oldal létrehozásához?

  • Visszajelzési eszköz – hogy azonosítsa az ügyfelek gyakran ismételt kérdéseit
  • Tudásbázis szoftver – cikkek automatikus generálásához az ügyfelek kérdései alapján
  • Tartalomkezelő rendszer – hogy egy helyen tárolja és kezelje az összes cikket

Bármilyen típusú útmutató nagyszerű módja annak, hogy az ügyfelek megtanulják, hogyan kell használni a terméket.

Miért fontos (videó) oktatóanyagok készítése?

Ha az ügyfelek nem tudják kitalálni, hogyan használják a terméket, akkor valószínűleg feladják és elmennek. Ha lépésről lépésre útmutatást ad nekik, növelheti annak esélyét, hogy hosszú távú vásárlókká vagy akár márkavédőkké váljanak.

LiveAgent’s webinars

Hogyan készítsünk (videó) oktatóanyagokat?

Létrehozhatja őket saját maga, vagy megbízhat valaki mást, hogy megcsinálja Ön helyett. Az oktatóanyagok elkészítésének többféle módja van, de gyakran a videó a leghatékonyabb.

Milyen eszközöket használjunk (videó) oktatóanyagok készítéséhez?

  • Képernyőrögzítő eszköz – a képernyő rögzítéséhez, miközben végighalad a lépéseken
  • Videószerkesztő szoftver – látványelemek hozzáadásához és a végtermék csiszolásához
  • Videotárhely platform – videók tárolására és ügyfelei számára történő kézbesítésére

Ez egy nagyszerű módja annak, hogy valós idejű támogatást nyújtson az ügyfeleknek, miközben a szoftvert használják.

Miért fontos a chatbotok vagy az élő segítő eszközök bevezetése?

Azoknak az ügyfeleknek, akik nehezen tudják használni a SaaS-t, valós idejű segítségre lehet szükségük. Az ilyen jellegű támogatás felajánlása segít nekik a legtöbbet kihozni az Ön termékéből, és csökkenti annak valószínűségét, hogy összeomlanak.

LiveAgent live chat view

Hogyan lehet bevezetni a chatbotokat vagy az élő segítő eszközöket?

Számos különböző chatbot és élő segítő eszköz áll rendelkezésre, így el kell döntenie, melyik a megfelelő vállalkozása számára. Miután meghozta a döntést, megkezdheti az eszköz beállítását és a termékcsapat képzését annak használatára.

Milyen eszközöket kell használni a chatbotok vagy élő segítő eszközök megvalósításához?

  • Chatbot szoftver – a támogatási beszélgetések automatizálására
  • Élő chat szoftver – valós idejű támogatást nyújtani az ügyfeleknek
  • Ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftver – az ügyfelek interakcióinak nyomon követésére és kezelésére

A LiveAgent egy hatékony eszköz, amely nagyszerű lehetőséget kínál a kiváló ügyfélszolgálat biztosítására.

Miért fontos az olyan help desk szoftverek használata, mint a LiveAgent?

Az ügyfélszolgálaton keresztül nyújtott támogatással növelheti az ügyfelek elégedettségét és lojalitását. Ennek az az oka, hogy meg tudja oldani a problémáikat, és segíthet nekik a legtöbbet kihozni a SaaS-ból.

LiveAgent help desk ticketing

Hogyan kell használni az olyan help desk szoftvereket, mint a LiveAgent?

Regisztrálnia kell egy fiókot, majd el kell kezdenie a funkciók beállítását.

Ha meg szeretné tudni, hogyan kell ezt megtenni, tekintse meg a LiveAgent tudástárat. Számos hasznos oktatóanyagot találhat ott, amelyek segítenek a szoftver problémamentes elindításában.

Ha többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert használ, zökkenőmentes ügyfélszolgálatot biztosíthat az összes csatornán. Ennek a megoldásnak a használatával javíthatja válaszidejét, és gyorsabban válaszolhat az ügyfelek megkereséseire – végül is boldogabbá teheti ügyfeleit.

A LiveAgent ingyenes próbaverziót kínál, így bármikor felfedezheti a legfontosabb funkciókat, és megbizonyosodhat arról, hogy megfelelő-e a vállalkozása számára.

Milyen help desk szoftvert érdemes használni?

  • LiveAgent14 napos ingyenes próbaverziót kínál és a help desk szoftverek egyik legnépszerűbb lehetősége, számos funkcióval, például jegykezeléssel, élő chattel, tudásbázissal és automatizálással

Módszerek a SaaS ügyfél beléptetéséhez

  • Könnyítse meg a regisztrációt

Ennek a folyamatnak a lehető legegyszerűbbnek kell lennie az új ügyfelek számára, ezért minimalizálja a lépések számát, és ügyeljen arra, hogy a regisztrációs folyamat rövid és egyszerű legyen. A bonyolult regisztrációs eljárás csak elriasztja a potenciális ügyfeleket.

  • Kérje meg őket, hogy a lehető leghamarabb használják a SaaS-t

Minél hamarabb kezdi el egy új ügyfél használni az Ön szoftverét, annál jobb. Miután feliratkoztak, mutassa meg nekik a terméket, vagy küldjön nekik egy e-mailt a kezdéshez.

  • Hozzon létre egy személyre szabott élményt

A SaaS-t minden egyes ügyfélre kell szabni, személyre szabottan, ezért ügyeljen arra, hogy adatokat gyűjtsön a preferenciáikról, és használja őket az ügyfél bejelentkezési útjának személyre szabásához. Ide tartozhat például célzott tartalom küldése vagy személyre szabott termékbemutató.

  • Gyűjtsön visszajelzést, és használja fel a folyamat javítására

Az ügyfelek véleménye nélkülözhetetlen a bevezető stratégia fejlesztéséhez, ezért rendszeresen gyűjtsön visszajelzést, és használja fel pozitív változásokhoz. Ezt utólagos e-mailben, alkalmazásüzenetben, felmérésekben, interjúkban stb. teheti meg. A felhasználók online megosztott véleménye társadalmi bizonyítékként is szolgálhat, pozitív megerősítésként, hogy több potenciális ügyfelet ösztönözzön a SaaS használatára.

  • Biztosítson ingyenes próbaverziót

Ha hagyja, hogy a potenciális ügyfelek kipróbálják a SaaS-t, mielőtt elkötelezik magukat a vásárlás mellett, nagyszerű módja annak, hogy növelje a konverziókat. Csak győződjön meg arról, hogy a próbaidőszak elég hosszú ahhoz, hogy jól érezzék magukat a termékben anélkül, hogy egyetlen funkciót sem korlátoznának, és megakadályoznák a potenciális ügyfeleket abban, hogy kihasználják a benne rejlő lehetőségeket.

A SaaS ügyfél belépési ellenőrzőlistájának összefoglalása

  • Készítsen automatikus üdvözlő üzenetet
  • Egyeztessen hívást az ügyféllel
  • Tartalmazzon üdvözlőképernyőt vagy modált
  • Állítson be ügyfelek sikercéljait
  • Rendeljen ki egy ügyfél sikermenedzsert
  • Válassza ki a bevezető modellt
  • Nyomon követés és elemzés beállítása
  • Határozza meg az Eureka pillanatát, amely a termék elfogadását ösztönzi
  • Építsen vissza vásárlói utat az Eureka pillanatától
  • Hozzon létre tudásbázist vagy GYIK oldalt
  • Készítsen (videó) oktatóanyagokat
  • Alkalmazzon chatbotokat vagy élő segítségnyújtási eszközöket
  • Használjon olyan help desk szoftvert, mint a LiveAgent

Frequently asked questions

Hogyan javíthatom az ügyfél-felvételi folyamatomat?

Az első lépés az, hogy egyszerűvé és könnyen követhetővé tegye az ügyfelek bevonási stratégiáját. Gyorsan felgyorsíthatja őket az egyes alapfunkciókkal kapcsolatban azáltal, hogy hivatkozási forrást biztosít számos hasznos bevezető anyaghoz, például oktatóanyagokhoz és útmutatókhoz, valamint támogatást kínál, hogy ügyfélbázisa szükség esetén segítséget kaphasson.

Mi a legjobb módja az új ügyfelek bevonásának?

Először is fontos egyértelműen meghatározni, hogy mit tegyenek az új ügyfelek – legyen az ingyenes próbaidőszakra való feliratkozás, vásárlás vagy valami más. Ha ismeri a kitűzött eredményt, visszafelé haladva kitalálhatja az eléréséhez szükséges lépéseket. Ezután győződjön meg arról, hogy a SaaS bevezetési folyamata leegyszerűsített és könnyen érthető. Lehet, hogy úgy dönt, hogy az alacsony érintéssel történő bevezetés, az önkiszolgáló-központú megközelítés a legjobb módja a befejezési idő csökkentésének.

Hogyan csökkenthetem az ügyfelek lemorzsolódását?

Az egyik legfontosabb dolog az ügyfélmegtartási arány növelésében, hogy megbizonyosodjon arról, hogy elégedettek a termékével vagy szolgáltatásával. Kezelje az ügyfelek panaszait, és próbálja meg a lehető leggyorsabban megoldani azokat, valamint rendszeresen ellenőrizze ügyfeleit, hogy megtudja, hogyan teljesítenek és mik az igényeik. Ha proaktívan meg tudja oldani a problémákat, mielőtt valaki elégedetlenné válna, akkor sokkal jobb helyzetben lesz ahhoz, hogy megakadályozza, hogy felkavarják őket, és hűséges ügyfelekké váljanak.

Mikor kezdjem el az ügyfelek bevonását?

Általánosságban elmondható, hogy a lehető leghamarabb, miután az ügyfél feliratkozik az Ön szolgáltatására, a lehető legjobb esélyt nyújtja annak biztosítására, hogy megértse, hogyan kell használni a terméket vagy szolgáltatást, és a legtöbbet hozhatja ki belőle. Az is fontos, hogy rendszeres kapcsolatot tartsunk fenn az ügyfelekkel, hogy azonosítsuk azokat a területeket, ahol további segítségre lehet szükségük.

Mi a legjobb módja az új ügyfelek fogadásának?

Mutasson hálát nekik, hogy az Ön vállalkozását választották – egy egyszerű „köszönő” kártya sokat segíthet abban, hogy az ügyfelek úgy érezzék, megbecsülik. Győződjön meg arról is, hogy pozitív tapasztalataik vannak – az első benyomás számít, ezért mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy az első vásárlók a kezdetektől élvezzék az üzletkötést Önnel.

Kapcsolódó források

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót