Az IT help desk ellenőrzési lista segít a szervezetnek az informatikai rendszerei hatékonyabb kezelésében. Az ellenőrzési lista tartalmazza a korábbi eredmények elemzését, a pénzügyi információk áttekintését, az alkalmazottak jogosultsági szintjeinek ellenőrzését, az informatikai megoldási folyamatok hatékonyságának értékelését és több más kulcsfontosságú lépést.
Az IT help desk remek lehet vállalkozása számára. Ha meg szeretne győződni arról, hogy jól működik, használja az IT help desk ellenőrző listát.
Itt összeállítottunk egy listát a bevált gyakorlatokról és egyszerű megoldásokról, amelyekkel javíthatja a támogatási szolgáltatás felhasználói élményét. Bármely belső vagy külső ellenőr használhatja az IT help desk megfelelő működésének biztosítására.
Az informatikai támogatásra támaszkodó vállalkozásoknak feltétlenül meg kell állapítaniuk, hogy az ügyfélszolgálati szolgáltató a várt módon teljesít-e vagy sem. Az ügyfélszolgálati csapat megállapíthatja, hogy teljesítik-e a szükséges szintet, és minden felhasználó számára az elvárt szolgáltatási minőséget nyújtják-e.
Az audit a teljesítmény időbeli értékeléséhez is ad egy kiindulási pontot. Ez a folyamat azonosítja a problémás területeket is, hogy azokat korán kezelni lehessen.
Bárki, aki javítani szeretné a help desk tevékenysége minőségét, használhatja ezt az ellenőrző listát. Különösen:
A készségeinek fejlesztésének legjobb módja, ha folyamatosan felülvizsgálja és elemzi munkáját. Ez az ellenőrző lista keretet ad a help desk működésének javításához, így jobb szolgáltatást nyújthat ügyfeleinek.
Bár ez nem mindig lehetséges, tudnia kell, mely területek okoztak problémát a múltban.
A megfelelő elemzéssel azonosítani tudja a szolgáltatás jelentős fejlesztéseit vagy hanyatlását. Az előzetes ellenőrzési eredmények elemzése nélkül nehéz lenne megállapítani, mennyire hatékonyak a műveletek. Ezen adatok segítségével megalapozott döntéseket hozhat az ügyfélszolgálat jövőjével kapcsolatban.
Elemeznie kell a múltbeli auditok eredményeit, hogy megtudja, hogyan kapcsolódnak a jelenlegi folyamathoz. Például, ha az egyik részlegen probléma merült fel, érdemes lehet az alkalmazottak továbbképzését vagy oktatását megvizsgálni.
A vállalat pénzügyi eredményeinek áttekintése segít meghatározni, hogy mennyire teljesít jól a költségvetéséhez képest, és vannak-e még rendelkezésre álló erőforrások a módosításokhoz.
Minél több információ áll rendelkezésre a költségekről a bevételekkel kapcsolatban, annál jobban fel van szerelve, hogy hatékonyan kezelje azokat.
Mindig elemezze az ügyfélszolgálat bevételeit és költségeit úgy, hogy megnézi, mennyi profitot termel havonta vagy évente stb.
Nézze meg azt is, hogy mennyit költött az informatikai ügyfélszolgálatra, és hasonlítsa össze ezt a bevételével, hogy segítsen megérteni, mekkora értéket nyújt az IT ügyfélszolgálat. Használja ezeket az adatokat a közelgő költségek és bevételek előrejelzésére, így jobb döntéseket hozhat vállalkozása jövőjét illetően.
Már rendelkeznie kell ezzel az információval, szóval ez nem lehet túl nehéz. Ha a lista nem frissül, azonnal foglalkozzon vele.
Biztosíthatja, hogy csapata mindig a legújabb eszközöket és alkalmazásokat használja. Az elavult szoftverekkel kapcsolatos esetleges biztonsági kockázatokat is azonosíthatja.
Használja szervezete eszközkezelő rendszerét az irodájában használt összes eszköz és szoftver nyomon követésére. Végezzen hálózati vizsgálatot, hogy azonosítsa a hálózathoz csatlakoztatott összes eszközt, valamint azok operációs rendszerét és alkalmazásait.
Egy ilyen összetett és folyamatosan változó területen az IT help desk auditjának tükröznie kell a szervezet struktúrájának jelenlegi állapotát.
A hatékony informatikai szervezeti struktúra kritikus fontosságú a zökkenőmentesen működő help desk számára. Az ügynököknek képesnek kell lenniük arra, hogy könnyen beszámoljanak a parancsnoki láncról, és megkapják a szükséges támogatást más osztályoktól.
Először azonosítsa a help desk különböző felelősségi területeit, és készítsen világos munkaköri leírásokat minden egyes szerepkörhöz. Ezután alakítson ki formális kommunikációs vonalakat az osztályok között.
Ellenőrizze, hogy az informatikai részleg munkatársai rendelkeznek-e a szükséges készségekkel és ismeretekkel. Ezek tartalmazzák:
Biztosítja, hogy az érzékeny információkhoz és rendszerekhez csak az arra jogosult személyzet férhessen hozzá. Amellett, hogy megvédi szervezetét a biztonsági rések ellen, csökkenti a személyazonosság-lopás kockázatát.
Tekintse át a személyzet jogosultsági szintjeit. Ezután hozzon létre egyértelmű szabályzatokat a hozzáférés megadásához vagy eltávolításához a szervezeten belüli alkalmazotti szerepkörök alapján. Végül hozzon létre egy formális felülvizsgálati folyamatot annak biztosítására, hogy a megfelelő irányelveket mindig betartsák.
A hatékony informatikai problémamegoldó eljárások jelentős hatással lehetnek szervezete termelékenységére.
Segítenek javítani a szervezet IT-műveleteinek hatékonyságát. A jól dokumentált folyamattal a csapat minden tagját tudatja a problémák megoldásához szükséges lépésekkel.
Azonosítsa a különböző típusú problémákat, amelyekkel a csapata valószínűleg találkozik. Hozzon létre világos, lépésről lépésre leírt eljárásokat az egyes problématípusok megoldásához, és tesztelje őket hatékonyságuk meghatározásához.
A jegyek az informatikai ügyfélszolgálat kritikus elemei, de hatékonyan kell kezelni őket. A jegykezelő szoftver használatával ellenőrizheti a jegyek állapotát, hozzárendelheti azokat meghatározott személyzethez, és nyomon követheti a folyamatot.
Ha nem teszteli a jegykezelő szoftvert, fennáll annak a veszélye, hogy a jegyek kezelése nem lesz megfelelő. Ellenőrizze, hogy az Ön által használt szoftver megfelelő-e az ügyfélszolgálati műveletekhez, és hogy javíthatja-e a hatékonyságát.
A jegyrendszer teszteléséhez hozzon létre egy próbaesetet minden olyan probléma típushoz, amellyel általában találkozik. Szimulálja ezeknek a problémáknak a megoldását, és értékelje, hogy a rendszer mennyire teljesített, azaz megfelelt-e az elvárásoknak.
Az IT help desk jegykezelő rendszerének auditálásával ellenőrizheti, hogy megfelelően működik-e, és megfelel-e az Ön igényeinek (vagy itt az ideje a változtatásnak).
Tipp: Ha egy nagyszerű eszközt keres a jegyrendszer kezeléséhez, nézze meg a LiveAgentet. Ez egy nagyszerű megoldás az ügyfelek összes megkeresésének és támogatási kérésének nyomon követésére. Ráadásul nagyon felhasználóbarát és könnyen beállítható, így azonnal elkezdheti használni.
A telephelyén végzett összes tevékenység megfigyeléséhez konfigurációkezelő rendszerre van szüksége.
Megbizonyosodhat arról, hogy az összes eszköz megfelelően van konfigurálva, és a tervezett módon működnek együtt. Ezenkívül azonosíthatja a rendszerrel kapcsolatos esetleges problémákat, és még azelőtt orvosolhatja azokat, mielőtt azok kicsúsznának a kezéből.
Ellenőrizze az adatbázisban lévő információk pontosságát, majd ellenőrizze az eszközök és az adatok közötti következetlenséget. Győződjön meg arról, hogy minden eszköz megfelelően van telepítve és konfigurálva.
Értékelje az egyes eszközök beállításait, és hasonlítsa össze őket a kívánt konfigurációval. Győződjön meg arról, hogy az összes eszköz rendeltetésszerűen kommunikál egymással.
A testreszabással megváltoztathatja IT-rendszerei működését, hogy jobban megfeleljen szervezete igényeinek.
A testreszabás segíthet a szervezet egyedi igényeinek kielégítésében. Azáltal, hogy IT-rendszereit egyedi igényeihez szabja, optimalizálhatja teljesítményüket, hogy a legtöbbet hozza ki belőlük.
Határozza meg a fejlesztésre szoruló területeket, majd értékelje a rendelkezésre álló testreszabási lehetőségeket. Miután kiválasztotta a megfelelő beállításokat, hajtsa végre a szükséges módosításokat, és tesztelje őket. Alkalmazza ezt a testreszabást, és figyelje meg, hogyan működik a gyakorlatban, szükség esetén módosítva.
A többnyelvű támogatásnak köszönhetően több nyelven nyújthat ügyfélszolgálatot, és hibátlan ügyfélélményt biztosíthat, függetlenül attól, hogy az ügyfelek honnan jönnek.
Ennek a funkciónak a felajánlásával nagyobb közönséggel léphet kapcsolatba, és javíthatja vállalkozása elérését. Ezenkívül a többnyelvű támogatás segíthet ügyfelei jobb kiszolgálásában és általános élményük javításában.
Határozza meg a szervezete által támogatott nyelveket. Ehhez olyan eszközöket használhat, mint például a Google Analytics, hogy megtudja, mely országokból származnak ügyfelei. Fordítsa le az összes tartalmat a megfelelő nyelvekre, és képezze csapatát arra, hogy ezeken a nyelveken nyújtson ügyfélszolgálatot.
Az automatizálással felgyorsíthatja a rutinfeladatok elvégzésének folyamatát. Ezzel időt és pénzt takaríthat meg szervezete számára.
Lehetővé teszi a rutinfeladatok gyors és hatékony elvégzését. Felszabadíthatja csapata idejét és erőforrásait, hogy az igényesebb feladatokra összpontosíthasson.
Kulcsfontosságú, hogy megfelelően tesztelje az automatizálást a bevezetés előtt, hogy a help desk auditálási folyamata gördülékeny és hibamentes legyen. Amint a helyére került, alaposan figyelje meg, hogy az esetleges problémákat azonnal meg lehessen oldani.
A help desk személyzetének különféle szabályokat és eljárásokat kell követnie a hatékony és eredményes szolgáltatás biztosítása érdekében.
Ezek kulcsfontosságúak az informatikai ügyfélszolgálat megfelelő működéséhez. A világosan meghatározott eljárások segítik a személyzetet, hogy tudják, mit várnak el tőlük, és hogyan kell megoldaniuk a problémákat vagy a kéréseket.
Győződjön meg arról, hogy a szabályok világosak, tömörek, könnyen érthetőek, és a személyzet számára könnyen betarthatók. Tesztelje a szabályokat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy megfelelően működnek.
Az ügyfélszolgálat harmadik féltől származó eszközökkel való integrálása javíthatja csapata termelékenységét és az IT help desk általános hatékonyságát.
Segít javítani a kommunikációt és a koordinációt a részlegek között, valamint lehetővé teszi a személyzet számára az információk könnyebb megosztását, valamint a feladatok gyors és hatékony elvégzését.
Ellenőrizze, hogy jelenlegi megoldásai kompatibilisek-e azokkal a rendszerekkel, amelyekhez csatlakozni kíván. Ha igen, integrálja őket a szolgáltató utasításai szerint.
A személyzet elszámoltathatósága érdekében szolgáltatási szint megállapodásokat (SLA) kell kötnie. Elég konkrétnak és részletesnek kell lenniük ahhoz, hogy meghatározzák a szolgáltatásnyújtással kapcsolatos elvárásokat.
Segít biztosítani az informatikai ügyfélszolgálat megfelelő működését, javítja az ügyfelek elégedettségét és csökkenti a támogatási jegyek számát.
Határozza meg, milyen szintű szolgáltatást szeretne nyújtani, és állítson be konkrét célokat, amelyek elérésére a munkatársak törekedhetnek. Ne felejtse el mérni az SLA célok eredményeit, hogy megtudja, milyen hatással vannak az ügyfelek elégedettségére és a támogatási jegyek mennyiségére.
Az informatikai ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell és kínálnia kell egy mobilalkalmazást is, hogy a személyzet útközben meg tudja oldani a kéréseket és megoldja a problémákat.
Lehetővé teszi a személyzet számára, hogy proaktívan kezeljék a kéréseket és megoldják a problémákat. Ez csökkentheti a problémák megoldásához szükséges időt, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét. A mobilalkalmazás rugalmasságot biztosít a személyzet számára, hogy bárhonnan dolgozhassanak.
Határozza meg azokat a funkciókat, amelyeket az alkalmazásnak biztosítani szeretne, tervezze meg és fejlessze azt, és ellenőrizze, hogy minden megfelelően működik-e. Amikor átadja a mobilalkalmazást a személyzetnek, feltétlenül tartson képzést a használatáról.
Tipp: keressen olyan ügyfélszolgálatot, amely már kínál mobilalkalmazást, például a LiveAgentet, így időt és pénzt takaríthat meg.
Hozzon létre egy tudástárat, hogy a munkatársak megoldást találjanak a gyakori problémákra. Gyakran frissíteni kell, különben a támogató személyzet helytelen információkra hivatkozhat.
A tudástár lehetővé teszi a személyzet számára, hogy gyorsan és egyszerűen találjanak megoldást. Ezzel időt takaríthat meg, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét.
Kutasson és gyűjtsön információkat arról, hogyan lehet a legjobban kielégíteni alkalmazottai igényeit, ideértve a cikkeket, blogbejegyzéseket, oktatóvideókat vagy bármilyen más forrást.
Szükség szerint dolgozzon a tudásbázis fejlesztésén és frissítésén. Tartsa naprakészen tudásbázisát az új technológiák megjelenésével és a támogatási folyamatok változásaival.
A CSAT az ügyfél-elégedettségi pontszámot jelenti, és az IT help desk hatékonyságának mérésére használható.
A CSAT visszajelzések összegyűjtése segít azonosítani azokat a területeket, ahol csapatának fejlődnie kell. Megmutathatja azt is, hogy ügyfelei mely folyamatokat vagy szolgáltatásokat értékelik a legjobban, ami segíthet az erőforrások legmegfelelőbb elosztásával és az ügyfélszolgálat javításával kapcsolatos döntések meghozatalában.
Tegye egyszerűvé a kérdéseket, hogy az emberek szívesen kitöltsék a kérdőíveket.
Ennek a jelentésnek a fő célja annak kiderítése, hogy hány ügyfél volt elégedett az informatikai ügyfélszolgálat szolgáltatásaival, és min lehetne javítani.
Az ügyfél-elégedettségi jelentések segíthetnek azonosítani azokat a területeket, ahol az informatikai ügyfélszolgálatnak fejlesztésre van szüksége. Ezenkívül felhasználhatók marketinganyagok létrehozására, amelyek bemutatják az IT-súgószolgálat előnyeit.
Az összes adat összegyűjtése után manuálisan hozhat létre jelentéseket grafikonok és vizualizációk létrehozásával. A munka egyszerűsítése érdekében ügyfél-elégedettségi jelentéssablonokat is használhat.
Egy másik lehetőség a help desk szoftverbe épített elemzések alkalmazása. A LiveAgent például teljes áttekintést nyújt az ügyfélszolgálati erőfeszítésekről, és több mint 180 fejlett ügyfélszolgálati szolgáltatást nyújt, amelyek segítségével nyomon követheti ügyfelei elégedettségét.
A mutatók követésével biztosíthatja, hogy informatikai ügyfélszolgálata minőségi szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára.
A nyomkövetési mérőszámok lehetővé teszik az informatikai ügyfélszolgálat teljesítményének mérését, amely képes azonosítani a fejlesztésre szoruló területeket. Ezenkívül a nyomkövetési mérőszámok felhasználhatók olyan jelentések készítésére, amelyek bemutatják az IT helpdesk üzleti eredményekre gyakorolt hatását.
Kezdje a nyomon követni kívánt mutatók azonosításával. Ezután tervezzen és valósítson meg egy olyan rendszert, amely adatokat gyűjt ezekből a mérőszámokból. Végül elemezze az adatokat, és az eredmények alapján tegyen lépéseket.
A belső kommunikáció a help desk működésének egyik pillére, segíti a csapat összehangolását, és arra készteti őket, hogy ugyanazon célok érdekében dolgozzanak.
A belső kommunikáció lehetővé teszi a személyzet számára az információk és ötletek megosztását, valamint az információáramlás egyszerűsítését.
Az incidens olyan esemény, amely megzavarja a normál szolgáltatási működést, és az informatikai ügyfélszolgálat beavatkozását igényli.
Az incidensek folyamatának meghatározásával hatékonyabban kezelheti az incidenseket. Ez növelheti az ügyfelek elégedettségét és csökkentheti a nyitott jegyek számát.
Határozza meg az incidenstípusokat és prioritásokat, és állítson be egy eszkalációs mátrixot, hogy először a legkritikusabb incidenseket kezelje, majd hozzon létre egy folyamatot az incidensek kezdeti osztályozására és osztályozására. Ez segít meghatározni az incidensek sürgősségét, és hozzárendelni őket a megfelelő támogató csoporthoz.
Szabványos működési eljárások létrehozása az incidensek kezelésére és megoldására. Ez magában foglalja a szerepek és felelősségek meghatározását, a munkafolyamatok beállítását, valamint az IT help desk személyzetének oktatását az új eljárásokról.
Az Ön által használt oktatási anyagok óriási szerepet játszhatnak az informatikai ügyfélszolgálati személyzet képzésében, ezért ezeket rendszeresen értékelni kell.
Ha az ügyfélszolgálat munkatársai nincsenek megfelelően tájékoztatva a legfrissebb változásokról, frissítésekről, az nehézségeket okozhat a jegyek rendezése során.
Győződjön meg arról, hogy minden oktatási anyaga naprakész és pontos, ellenőrizze, hogy az ügyfélszolgálati eljárások naprakészek-e és megfelelnek-e az előírásoknak, majd értékelje a help desk képzési és segédanyagait.
Rendszeres adatmentésekkel biztos lehet benne, hogy adatai biztonságban vannak rendszerhiba vagy katasztrófa esetén.
Az adatmentési terv védi a szervezet adatait. Ha ellenőrzi, hogy az ügyfélszolgálat rendszeresen végez adatmentést, minimálisra csökkentheti a kritikus adatok elvesztésének kockázatát.
Ellenőrizze a biztonsági mentés ütemezését, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelel a szervezet igényeinek. Használjon automatikus biztonsági mentési szoftvert az adatok automatikus küldéséhez külső tárolóra.
A GDPR minden szervezetre vonatkozik, mérettől és helytől függetlenül. A GDPR előírja a vállalkozásoknak, hogy védjék alkalmazottaik, ügyfeleik és partnereik személyes adatait.
Az adatvédelmi törvények védik az egyéneket a személyes adataikkal való visszaéléstől.
A GDPR-irányelveknek való megfelelés ellenőrzése egy ügyfélszolgálatnál a folyamatok és eljárások áttekintésével végezhető el.
Ha bármelyik kérdésre nemmel válaszolt, akkor az ügyfélszolgálat nem felel meg a GDPR követelményeinek, és ezzel foglalkozni kell.
Cége és ügyfelei információinak biztonsága érdekében biztosítsa csapatának a szükséges adatvédelmi képzést.
Ha szervezete nem rendelkezik megfelelő biztonsági intézkedésekkel, az Ön adatai veszélybe kerülhetnek. A kiberbűnözők mindig a sebezhetőségek kihasználásának módjait keresik, ezért a szervezetnek óvintézkedéseket kell tennie, hogy megakadályozza, hogy ez megtörténjen.
Az ügyfélszolgálatnak jelszavakkal, titkosítással és hozzáférés-szabályozással ellenőriznie kell, hogy az adatok védettek-e. A jelszavaknak erősnek kell lenniük, és rendszeresen cserélni kell őket, titkosítást kell alkalmazni, ahol a GDPR előírja (pl. adatok tárolása vagy továbbítása), valamint hozzáférés-szabályozást kell alkalmazni az illetéktelen személyek hozzáférésének korlátozására.
Győződjön meg arról, hogy a help desk rövid időn belül működőképes.
A help desk gyors kezdése azt jelenti, hogy szervezete azonnal elkezdheti használni az ügyfélszolgálatot. Ezzel időt és pénzt takaríthat meg, valamint javíthatja szervezete termelékenységét.
Ellenőrizze, hogy a beállítási folyamat könnyen követhető-e. Ha igen, akkor is tesztelje le a help desk szoftvert, hogy megbizonyosodjon arról, hogy megfelelően működik. Ellenőrizze azt is, hogy a help desk kézikönyvei és oktatóanyagai világosak és könnyen követhetők.
A help desk egyik legfontosabb szempontja a visszahívások képessége, és az IT help desk auditálása során ellenőriznie kell, hogy ez megfelelően működik.
Ha nem ad visszahívást, előfordulhat, hogy az ügyfélszolgálat a szükségesnél tovább várakozik az ügyfelek problémáinak megoldására.
Megtekintheti a help desk hívásnaplóit, mivel információkkal szolgálhatnak a végrehajtott visszahívások számáról és azok eredményeiről. Ezenkívül ellenőrizheti az ügyfél-elégedettségi felméréseket, hogy megtudja, elégedettek-e az ügyfelek az ügyfélszolgálat visszahívási szolgáltatásával.
Győződjön meg arról, hogy minden megfigyelési tevékenység a tervezett módon történik.
Az alkalmazottak teljesítményének nyomon követésével a szervezetek biztosíthatják, hogy ügynökeik követik a legjobb gyakorlatokat, és minőségi szolgáltatást nyújtsanak az ügyfeleknek.
A monitorozás sokkal egyszerűbb a LiveAgent segítségével. Ügynökei teljesítményét valós időben követi nyomon, az erősségeket és a gyengeségeket gyorsabban azonosítva. Ezenkívül célokat és célkitűzéseket állíthat be csapata számára, és nyomon követheti előrehaladását az idő múlásával.
Érdemes megfontolni a gamifikációt ügynökei további motiválásának egyik módjaként. Az olyan funkciókkal, mint a jelvények, rangsorolás, benchmarkok és jutalmak, a LiveAgent segíti az ügynököket a legjobb teljesítményben.
Ez a folyamat nem egyszeri. Az IT help desk eljárásai és szabályai szükség szerint változnak és fejlődnek, ezért fontos, hogy legyen egy folyamat a frissítések kezelésére.
Ez biztosítja, hogy a help desk zökkenőmentesen és hatékonyan működjön. Ha nem frissíti az eljárásokat, zavart és káoszt okozhat az ügyfélszolgálaton belül.
A frissítések dokumentumban történő kezeléséhez a folyamat tényleges fejlesztésével kell kezdenie, amelynek tartalmaznia kell a követendő lépéseket, valamint azt, hogy ki a felelős mindegyikért. A folyamat kidolgozása után végre kell hajtani és tesztelni kell, majd gondoskodnia kell arról, hogy a frissítési folyamatban részt vevő mindenki helyesen kövesse azt.
Az ellenőrző lista célja annak biztosítása, hogy a help desk minden vonatkozását alaposan megvizsgálják, és minden lehetséges problémát azonosítsanak és kezeljenek. Az ellenőrzési folyamat hatékonyságának és pontosságának javításában is segíthet.
Minden technológiára támaszkodó vállalatnak évente legalább egyszer el kell végeznie az IT help desk auditot. A help desk eljárásainak rendszeres felülvizsgálatával és értékelésével megbizonyosodhat arról, hogy csapata a lehető leghatékonyabban és eredményesebben működik.
Azonosítja az ügyfélszolgálati folyamat hatékonyságának hiányait és azokat a területeket, ahol időt és pénzt takaríthat meg. Ezenkívül felméri az Ön támogatási szolgáltatásainak minőségét, és biztosítja, hogy az ügyfelek minden kérését gyorsan és hatékonyan kezeljék. Ezenkívül azonosítja az esetleges biztonsági kockázatokat, és javaslatokat tesz azok csökkentésére.
Ideális esetben negyedévente legalább egyszer ellenőriznie kell a help desket. A szervezet méretétől és összetettségétől függően azonban előfordulhat, hogy gyakrabban vagy ritkábban kell auditálni. Valójában Önön múlik, hogy mi a legmegfelelőbb vállalkozása számára.
A help desk ellenőrzésének néhány különböző módja van. Kézi ellenőrzést végezhet a támogatási jegyek áttekintésével, és megpróbálja azonosítani a gyakori problémákat vagy a fejlesztendő területeket. Alternatív megoldásként projektmenedzsment eszközt is használhat a help desk feladatai nyomon követésére és kezelésére. A help desk auditálásának másik módja az ügyfelek elégedettségi arányának és visszajelzéseinek elemzése, amelyek felmérések vagy áttekintések révén gyűjthetők össze, és értékes betekintést nyújtanak csapata teljesítményére. Áttekintheti az alkalmazottak termelékenységi arányait is, hogy megtudja, van-e olyan terület, ahol hatékonyabban dolgozhatnának. Mindezt megteheti ellenőrzőlistánkkal.
Az első lépés a help desk auditáló szoftverének telepítése. Átvizsgálja az adatokat, és jelentéseket készít, amelyek olyan elemeket részleteznek, mint az átlagos válaszidő, az átlagos várakozási idő és a leggyakoribb problémák. Ha a szoftver a helyére került, el kell kezdenie az adatgyűjtést. Ezt úgy teheti meg, hogy rendszeresen (naponta, hetente vagy havonta) kicsomagolja a help desk rendszeréből, és importálja az auditáló szoftverbe. Feltétlenül adja meg az összes releváns adatot, beleértve a támogatási jegyeket, csevegéseket, e-maileket és telefonhívásokat.
A Front ügyfelei különböző cégek nagy hatású csapatai használják a Frontot, beleértve az Instructure-t, a Culture Amp-et és a Morningside-ot. Az árak három opciót kínálnak, és regisztrálhat egy 7 napos ingyenes próbaverzióra. A HubSpot Service Hub a legjobb ügyfélszolgálati szoftver, több mint 120 országban működik, és több mint 100 000 elégedett ügyfelet szolgál ki. A LiveAgent vs. Front összehasonlítás részletesen elemzi a két szoftver funkcióit. A megfelelő ügyfélszolgálati szoftver kiválasztásához alapos tanulmányozásra és kritikus szemléletre van szükség. A jövőbeli tervek figyelembevétele fontos, valamint a próbaidő teljes kihasználása és az esetleges kedvezmények kihasználása. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver összehasonlításban kiemelkedőnek bizonyul, és számos előnyt kínál a vállalatok számára.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.
Helpdesk szoftver a fitness ipar számára
A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely demóval, árazással, funkciókkal és vásárlói véleményekkel rendelkezik. Az IT ügyfélszolgálat számos technikai segítséget nyújt számítástechnikai kérdésekben, és fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének biztosításában. A szolgáltató szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálat optimalizálását és az ügyfélkapcsolatok kezelését. Az omnichannel megközelítés és az integráció más szoftverekkel döntő fontosságú a hatékony ügyfélszolgálat megvalósításában. A szolgáltató szoftver segíthet az ügyfélelégedettség javításában és az ügyfélhűség növelésében.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team