Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Minden iparágban értékes

Fedezze fel, hogyan javíthatja a LiveAgent az eSport üzletét.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld

Fokozza az érdekképviseletet

Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.

24%

Csökkentse a válaszidőket

Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.

37%

Csökkentse a jegy mennyiségét

Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.

Industry background

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

A fogyasztói kereslet, a technológiai innováció és az új terjesztési stratégiák, gaming és eSport-piacok gyorsan növekednek. A piaci réstől a szórakozás mainstream formájává válnak a világ minden táján.

A LiveAgent help desk szoftver segítségével az eGaming és az eSports kulcsfontosságú szereplői – beleértve a játékfejlesztőket és a kiadókat, a streaming vállalatokat, a csapattulajdonosokat és az influencereket – fokozhatják az ügyfélszolgálatukat, javíthatják a játékosok közösségének tapasztalatait, javíthatják a felhasználói kommunikációt és versenyelőnyt szerezhetnek.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
video game controller headphones boy and girl

Mi az az eGaming és eSports?

Az eGaming és az eSport meghatározása általában nagyon hasonló és a két kifejezés gyakran átfedésben van. Az eSport (más néven elektronikus sport, e-sport vagy versenyképes játék) többjátékos videojáték-versenyeket szervez profi játékosok között, míg az eGaming (elektronikus játék vagy e-játék) hivatalosan szankcionált versenyeken kívül zajlik, és pusztán szórakoztató célokat szolgál.

Az Y generáció által hajtott eSport és eGaming ipar óriási növekedésnek indult az elmúlt években. A Global Esports Piaci jelentése szerint a globális eSport bevételek 1.1 billiárd euróra nőnek 2020-ban, míg az eSport teljes közönsége 495.0 millió emberre nő. Az Esports Ecosystem jelentésből az is kiderült, hogy az előrejelzések szerint a globális eSport piac 2023-ra meghaladja az 1.5 billiárd eurót.

Hogyan profitálhatnak az eGaming és az eSports vállalkozások a help desk szoftverből?

Message icon

Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat

Több automatizálási és csapat-együttműködési funkcióval egyetlen támogatási probléma sem marad figyelmen kívül, vagy megoldatlanul.

Clock

Megnövekedett jegyelterelés

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy széles körű önkiszolgáló képességekkel megtalálják a válaszokat a kérdéseikre és megoldják a támogatási problémákat saját maguknak, a nap 24 órájában.

Customers icon

Fokozott felhasználói elkötelezettség

Növelje az elkötelezettséget azáltal, hogy a felhasználókat bevonja az ügyfélfórumokba, ahol kapcsolatba léphetnek más társaikkal és tapasztalatokat cserélhetnek.

Nyújtson kiváló szolgáltatást a játékélmény részeként

Könnyedén kezelheti a játékosai közösségeit és kiváló felhasználói támogatást nyújthat az eGaming és az eSports iparágaknak szánt hatékony ügyfélszolgálati szoftveres megoldással.

undraw social notifications ro8o

Többcsatornás felhasználói támogatás

Függetlenül attól, hogy a játékosok milyen csatornákat használnak az ügyfélszolgálat eléréséhez – e-mail, hang, webes űrlapok, élő csevegés vagy közösségi média -, az összes támogatási kérelmet automatikusan átviszik a jegyekbe és biztonságosan tárolják az egyetemes postaládában. Minden jegy könnyen elérhető egyetlen irányítópultról, hogy a help desk csapata könnyebben kezelhesse őket.

Hatékony jegykezelési funkciók

A gyors és hatékony jegymegoldás biztosítása érdekében a LiveAgent robusztus jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztási lehetőségeket, a munkafolyamat automatizálását, az előre megírt válaszokat és sablonokat, az SLA menedzsmentet, a csapat együttműködési eszközeit, az egyszerű felelősségkezelést, a jegyek szétválasztástát és összevonását, beépített CRM-et az ügyfelek információival, jelentéseket, elemzéseket és még sok mást.

Create-Ticket
quick quality customer service through live chat

Valós idejű élő chat

A valós idejű támogatási kérelmek egyszerű kezelése az élő csevegés engedélyezésével. Nyújtson azonnali támogatást a játékosoknak a játékélmény megszakítása nélkül. A LiveAgent élő csevegője – a piacon a leggyorsabb csevegő widgettel – egyaránt tartalmaz általános és egyedi szolgáltatásokat, például több csevegési útválasztási lehetőséget, proaktív csevegési meghívókat, online látogatófigyelést és egyebeket.

A közösségi média integrációi

Könnyedén integrálja közösségi oldalait az ügyfélszolgálattal és tartsa a kapcsolatot a közösségi csatornákon keresztül elérhető felhasználókkal. A LiveAgent zökkenőmentesen kapcsolódik a Facebookhoz, a Twitterhez és az Instagramhoz. Az integrációk lehetővé teszik a közösségi média üzeneteinek, megjegyzéseinek és megemlítéseinek figyelemmel kísérését és megválaszolását az ügyfélszolgálat adminisztrációs paneljén anélkül, hogy váltania kellene a fiókok között.

LiveAgent knowledge base

Tudásbázis és GYIK

Hozzon létre egy GYIK-kel ellátott tudásbázist, amely a felhasználók számára hatékony önkiszolgáló felületet biztosít, ahol gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a keresett válaszokat. A LiveAgent kifinomult tartalom-közzétételi eszközökkel rendelkezik, amelyek segítségével könnyedén készíthet hasznos tartalmat és feljogosíthatja a játékosokat, hogy segítsenek magukon, akkor is, ha az ügyfélszolgálati csapat nincs online.

Ügyfél-önkiszolgáló portál

Növelje felhasználói önkiszolgálói élményét egy átfogó ügyfélportálon, amely felhasználói fórumot tartalmaz, ahol a játékosok kapcsolatba léphetnek és segíthetik egymást, megoszthatják a játékkal kapcsolatos tippeket és trükköket, valamint saját tapasztalataikat. Engedélyezheti a visszajelzések és javaslatok gyűjtését is, hogy betekintést nyerhessen a játékosok véleményébe, preferenciáiba és elvárásaiba.

woman behind computer organizing support documentation

Több ügyfélszolgálat a felhasználói támogatás javítása és a csapat produktivitásának megőrzése érdekében

Egyszerűsítsen minden támogatási kérelmet a csapatának könnyed munkafolyamattá, miközben személyre szabott támogatási élményt nyújt a felhasználók számára.

Automatikusan ossza szét a jegyeket az előre meghatározott szabályok alapján, hogy a felhasználók mindig a megfelelő ügynökökhöz kapcsolódjanak. Olvasson tovább…

Válaszoljon gyorsabban a kérésekre és támogasson több felhasználót előre definiált válaszokkal és sablonokkal. Olvasson tovább…

Hozzon létre és szabja testre a többmárkás támogatási portálokat, mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal. Olvasson tovább…

Engedélyezze a keresési widgetet, amely automatikusan valós idejű javaslatokat generál a kapcsolódó tartalmakra a tudásbázisában. Olvasson tovább…

Telepítsen Android vagy iOS alkalmazásokat a felhasználói kérdések megválaszolására, miközben távol van az irodai asztaltól. Olvasson tovább…

Engedje meg, hogy a felhasználók és az ügyfélszolgálati munkatársak az anyanyelvüket használják. A LiveAgent jelenleg több, mint 40 nyelvet támogat. Olvasson tovább…

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

Stars

Legtöbbet értékelt és #1 besorolású

A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású kisvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2019-2020-ban.

Union icon

21 ezer vállalat által preferált

Különböző iparágakban több, mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent-et az ügyfélszolgálati igényeihez.

Group 370 icon

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval, valamint végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

Válasszon egy olyan díjcsomagot, amely a legjobban megfelel a vállalkozásának

A kulcsfontosságú e-sport és eGaming iparág szereplői közül néhányan már részesülnek a LiveAgent help desk jegyszoftver használatából. Miért nem csatlakozik hozzájuk? Válasszon 4 különböző díjcsomag közül – beleértve az ingyeneset is – egyszerű és átlátható árazással. Fizessen menet közben, nincs rögzített szerződés vagy rejtett díj, mondja le, vagy frissítse a csomagján, amikor csak szüksége van rá.

All-Inclusive

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatnak

$39/hó
All-Inclusive

Jegy+Chat

Közepes méretű vállalkozásoknak és szakmai ügynökségeknek

$29/hó

GYIK

Miért érdemes megfontolnia az eGaming és az eSport iparnak az ügyfélszolgálati szoftver használatát?

A help desk szoftverek elégedettebb ügyfeleket eredményezhetnek, ami kulcsfontosságú az e-játék és e-sport ipar sikeréhez.

Miért válassza a LiveAgenet?

Az eGaming és az eSports szervezet számára a megfelelő személyzetű ügyfélszolgálat elengedhetetlen a felhasználók bármilyen kérdéssel történő támogatásához. A LiveAgent help desk szoftvere lehetővé teszi, hogy rekord idő alatt támogatást nyújtson.

Hogyan profitálhat az eGaming és az eSport ipar a LiveAgentből?

Az eGaminghez és az eSporthoz szükséges ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, gyors, megbízható és professzionális támogatással javítják az ügyfélszolgálati tapasztalatokat és bevételeit.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót