Hozzon létre egy pozitív ügyfélélményt, amely az ügyfeleket beszéltetni fogja.
Javítsa az első válaszadási arányokat az automatizált jegyirányítással.
Csökkentse a támogatási jegyek beáramlását egy tudásbázissal.
A fogyasztói kereslet, a technológiai innováció és az új terjesztési stratégiák, gaming és eSport-piacok gyorsan növekednek. A piaci réstől a szórakozás mainstream formájává válnak a világ minden táján.
A LiveAgent help desk szoftver segítségével az eGaming és az eSports kulcsfontosságú szereplői – beleértve a játékfejlesztőket és a kiadókat, a streaming vállalatokat, a csapattulajdonosokat és az influencereket – fokozhatják az ügyfélszolgálatukat, javíthatják a játékosok közösségének tapasztalatait, javíthatják a felhasználói kommunikációt és versenyelőnyt szerezhetnek.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az eGaming és az eSport meghatározása általában nagyon hasonló és a két kifejezés gyakran átfedésben van. Az eSport (más néven elektronikus sport, e-sport vagy versenyképes játék) többjátékos videojáték-versenyeket szervez profi játékosok között, míg az eGaming (elektronikus játék vagy e-játék) hivatalosan szankcionált versenyeken kívül zajlik, és pusztán szórakoztató célokat szolgál.
Az Y generáció által hajtott eSport és eGaming ipar óriási növekedésnek indult az elmúlt években. A Global Esports Piaci jelentése szerint a globális eSport bevételek 1.1 billiárd euróra nőnek 2020-ban, míg az eSport teljes közönsége 495.0 millió emberre nő. Az Esports Ecosystem jelentésből az is kiderült, hogy az előrejelzések szerint a globális eSport piac 2023-ra meghaladja az 1.5 billiárd eurót.
Több automatizálási és csapat-együttműködési funkcióval egyetlen támogatási probléma sem marad figyelmen kívül, vagy megoldatlanul.
Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy széles körű önkiszolgáló képességekkel megtalálják a válaszokat a kérdéseikre és megoldják a támogatási problémákat saját maguknak, a nap 24 órájában.
Növelje az elkötelezettséget azáltal, hogy a felhasználókat bevonja az ügyfélfórumokba, ahol kapcsolatba léphetnek más társaikkal és tapasztalatokat cserélhetnek.
Könnyedén kezelheti a játékosai közösségeit és kiváló felhasználói támogatást nyújthat az eGaming és az eSports iparágaknak szánt hatékony ügyfélszolgálati szoftveres megoldással.
Függetlenül attól, hogy a játékosok milyen csatornákat használnak az ügyfélszolgálat eléréséhez – e-mail, hang, webes űrlapok, élő csevegés vagy közösségi média -, az összes támogatási kérelmet automatikusan átviszik a jegyekbe és biztonságosan tárolják az egyetemes postaládában. Minden jegy könnyen elérhető egyetlen irányítópultról, hogy a help desk csapata könnyebben kezelhesse őket.
A gyors és hatékony jegymegoldás biztosítása érdekében a LiveAgent robusztus jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztási lehetőségeket, a munkafolyamat automatizálását, az előre megírt válaszokat és sablonokat, az SLA menedzsmentet, a csapat együttműködési eszközeit, az egyszerű felelősségkezelést, a jegyek szétválasztástát és összevonását, beépített CRM-et az ügyfelek információival, jelentéseket, elemzéseket és még sok mást.
A valós idejű támogatási kérelmek egyszerű kezelése az élő csevegés engedélyezésével. Nyújtson azonnali támogatást a játékosoknak a játékélmény megszakítása nélkül. A LiveAgent élő csevegője – a piacon a leggyorsabb csevegő widgettel – egyaránt tartalmaz általános és egyedi szolgáltatásokat, például több csevegési útválasztási lehetőséget, proaktív csevegési meghívókat, online látogatófigyelést és egyebeket.
Könnyedén integrálja közösségi oldalait az ügyfélszolgálattal és tartsa a kapcsolatot a közösségi csatornákon keresztül elérhető felhasználókkal. A LiveAgent zökkenőmentesen kapcsolódik a Facebookhoz, a Twitterhez és az Instagramhoz. Az integrációk lehetővé teszik a közösségi média üzeneteinek, megjegyzéseinek és megemlítéseinek figyelemmel kísérését és megválaszolását az ügyfélszolgálat adminisztrációs paneljén anélkül, hogy váltania kellene a fiókok között.
Hozzon létre egy GYIK-kel ellátott tudásbázist, amely a felhasználók számára hatékony önkiszolgáló felületet biztosít, ahol gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a keresett válaszokat. A LiveAgent kifinomult tartalom-közzétételi eszközökkel rendelkezik, amelyek segítségével könnyedén készíthet hasznos tartalmat és feljogosíthatja a játékosokat, hogy segítsenek magukon, akkor is, ha az ügyfélszolgálati csapat nincs online.
Növelje felhasználói önkiszolgálói élményét egy átfogó ügyfélportálon, amely felhasználói fórumot tartalmaz, ahol a játékosok kapcsolatba léphetnek és segíthetik egymást, megoszthatják a játékkal kapcsolatos tippeket és trükköket, valamint saját tapasztalataikat. Engedélyezheti a visszajelzések és javaslatok gyűjtését is, hogy betekintést nyerhessen a játékosok véleményébe, preferenciáiba és elvárásaiba.
Egyszerűsítsen minden támogatási kérelmet a csapatának könnyed munkafolyamattá, miközben személyre szabott támogatási élményt nyújt a felhasználók számára.
Automatikusan ossza szét a jegyeket az előre meghatározott szabályok alapján, hogy a felhasználók mindig a megfelelő ügynökökhöz kapcsolódjanak. Olvasson tovább…
Válaszoljon gyorsabban a kérésekre és támogasson több felhasználót előre definiált válaszokkal és sablonokkal. Olvasson tovább…
Hozzon létre és szabja testre a többmárkás támogatási portálokat, mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal. Olvasson tovább…
Engedélyezze a keresési widgetet, amely automatikusan valós idejű javaslatokat generál a kapcsolódó tartalmakra a tudásbázisában. Olvasson tovább…
Telepítsen Android vagy iOS alkalmazásokat a felhasználói kérdések megválaszolására, miközben távol van az irodai asztaltól. Olvasson tovább…
Engedje meg, hogy a felhasználók és az ügyfélszolgálati munkatársak az anyanyelvüket használják. A LiveAgent jelenleg több, mint 40 nyelvet támogat. Olvasson tovább…
A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású kisvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2019-2020-ban.
Különböző iparágakban több, mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent-et az ügyfélszolgálati igényeihez.
Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval, valamint végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.
A kulcsfontosságú e-sport és eGaming iparág szereplői közül néhányan már részesülnek a LiveAgent help desk jegyszoftver használatából. Miért nem csatlakozik hozzájuk? Válasszon 4 különböző díjcsomag közül – beleértve az ingyeneset is – egyszerű és átlátható árazással. Fizessen menet közben, nincs rögzített szerződés vagy rejtett díj, mondja le, vagy frissítse a csomagján, amikor csak szüksége van rá.
Most Popular
Elemezze és hasonlítsa össze a LiveAgentet a különböző ügyfélszolgálati megoldásokkal, és válasszon olyat, amelyik a legrelevánsabb funkciókkal rendelkezik az Ön iparága számára és a legjobb áron van.
A help desk szoftverek elégedettebb ügyfeleket eredményezhetnek, ami kulcsfontosságú az e-játék és e-sport ipar sikeréhez.
Az eGaming és az eSports szervezet számára a megfelelő személyzetű ügyfélszolgálat elengedhetetlen a felhasználók bármilyen kérdéssel történő támogatásához. A LiveAgent help desk szoftvere lehetővé teszi, hogy rekord idő alatt támogatást nyújtson.
Az eGaminghez és az eSporthoz szükséges ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, gyors, megbízható és professzionális támogatással javítják az ügyfélszolgálati tapasztalatokat és bevételeit.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk