Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

A fogyasztói kereslet, a technológiai innováció és az új terjesztési stratégiák, gaming és eSport-piacok gyorsan növekednek. A piaci réstől a szórakozás mainstream formájává válnak a világ minden táján.

A LiveAgent help desk szoftver segítségével az eGaming és az eSports kulcsfontosságú szereplői – beleértve a játékfejlesztőket és a kiadókat, a streaming vállalatokat, a csapattulajdonosokat és az influencereket – fokozhatják az ügyfélszolgálatukat, javíthatják a játékosok közösségének tapasztalatait, javíthatják a felhasználói kommunikációt és versenyelőnyt szerezhetnek.

 
videojáték vezérlő fejhallgató fiú és lány

Mi az az eGaming és eSports?

Az eGaming és az eSport meghatározása általában nagyon hasonló és a két kifejezés gyakran átfedésben van. Az eSport (más néven elektronikus sport, e-sport vagy versenyképes játék) többjátékos videojáték-versenyeket szervez profi játékosok között, míg az eGaming (elektronikus játék vagy e-játék) hivatalosan szankcionált versenyeken kívül zajlik, és pusztán szórakoztató célokat szolgál.

Az Y generáció által hajtott eSport és eGaming ipar óriási növekedésnek indult az elmúlt években. A Global Esports Piaci jelentése szerint a globális eSport bevételek 1.1 billiárd euróra nőnek 2020-ban, míg az eSport teljes közönsége 495.0 millió emberre nő. Az Esports Ecosystem jelentésből az is kiderült, hogy az előrejelzések szerint a globális eSport piac 2023-ra meghaladja az 1.5 billiárd eurót.

Hogyan profitálhatnak az eGaming és az eSports vállalkozások a help desk szoftverből?

jegykezelő email jegykezelő

Minden felhasználói kérdés egy helyen

Vigye minden támogatási kérését egyetlen helyre – függetlenül attól, hogy milyen csatornán érkeztek. Kezelje őket gyorsan, egyszerűen és hatékonyan.

Értékelés

Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat

Több automatizálási és csapat-együttműködési funkcióval egyetlen támogatási probléma sem marad figyelmen kívül, vagy megoldatlanul.

Tudásbázis

Megnövekedett jegyelterelés

Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy széles körű önkiszolgáló képességekkel megtalálják a válaszokat a kérdéseikre és megoldják a támogatási problémákat saját maguknak, a nap 24 órájában.

 
Ingyenes és korlátlan számú munkatárs

Fokozott felhasználói elkötelezettség

Növelje az elkötelezettséget azáltal, hogy a felhasználókat bevonja az ügyfélfórumokba, ahol kapcsolatba léphetnek más társaikkal és tapasztalatokat cserélhetnek.

 

Nyújtson kiváló szolgáltatást a játékélmény részeként

Könnyedén kezelheti a játékosai közösségeit és kiváló felhasználói támogatást nyújthat az eGaming és az eSports iparágaknak szánt hatékony ügyfélszolgálati szoftveres megoldással.

kinyit közösségi értesítések ro8o

Többcsatornás felhasználói támogatás

Függetlenül attól, hogy a játékosok milyen csatornákat használnak az ügyfélszolgálat eléréséhez – e-mail, hang, webes űrlapok, élő csevegés vagy közösségi média -, az összes támogatási kérelmet automatikusan átviszik a jegyekbe és biztonságosan tárolják az egyetemes postaládában. Minden jegy könnyen elérhető egyetlen irányítópultról, hogy a help desk csapata könnyebben kezelhesse őket.

Hatékony jegykezelési funkciók

A gyors és hatékony jegymegoldás biztosítása érdekében a LiveAgent robusztus jegykezelési funkciók teljes skáláját kínálja, beleértve az intelligens jegyelosztási lehetőségeket, a munkafolyamat automatizálását, az előre megírt válaszokat és sablonokat, az SLA menedzsmentet, a csapat együttműködési eszközeit, az egyszerű felelősségkezelést, a jegyek szétválasztástát és összevonását, beépített CRM-et az ügyfelek információival, jelentéseket, elemzéseket és még sok mást.

Jegy létrehozása
gyors és minőségi ügyfélszolgálat élő chat útján

Valós idejű élő chat

A valós idejű támogatási kérelmek egyszerű kezelése az élő csevegés engedélyezésével. Nyújtson azonnali támogatást a játékosoknak a játékélmény megszakítása nélkül. A LiveAgent élő csevegője – a piacon a leggyorsabb csevegő widgettel – egyaránt tartalmaz általános és egyedi szolgáltatásokat, például több csevegési útválasztási lehetőséget, proaktív csevegési meghívókat, online látogatófigyelést és egyebeket.

A közösségi média integrációi

Könnyedén integrálja közösségi oldalait az ügyfélszolgálattal és tartsa a kapcsolatot a közösségi csatornákon keresztül elérhető felhasználókkal. A LiveAgent zökkenőmentesen kapcsolódik a Facebookhoz, a Twitterhez és az Instagramhoz. Az integrációk lehetővé teszik a közösségi média üzeneteinek, megjegyzéseinek és megemlítéseinek figyelemmel kísérését és megválaszolását az ügyfélszolgálat adminisztrációs paneljén anélkül, hogy váltania kellene a fiókok között.

 
LiveAgent tudásbázis

Tudásbázis és GYIK

Hozzon létre egy GYIK-kel ellátott tudásbázist, amely a felhasználók számára hatékony önkiszolgáló felületet biztosít, ahol gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a keresett válaszokat. A LiveAgent kifinomult tartalom-közzétételi eszközökkel rendelkezik, amelyek segítségével könnyedén készíthet hasznos tartalmat és feljogosíthatja a játékosokat, hogy segítsenek magukon, akkor is, ha az ügyfélszolgálati csapat nincs online.

Ügyfél-önkiszolgáló portál

Növelje felhasználói önkiszolgálói élményét egy átfogó ügyfélportálon, amely felhasználói fórumot tartalmaz, ahol a játékosok kapcsolatba léphetnek és segíthetik egymást, megoszthatják a játékkal kapcsolatos tippeket és trükköket, valamint saját tapasztalataikat. Engedélyezheti a visszajelzések és javaslatok gyűjtését is, hogy betekintést nyerhessen a játékosok véleményébe, preferenciáiba és elvárásaiba.

 
nő számítógép mögött rendezi a támogatási dokumentációt

Több ügyfélszolgálat a felhasználói támogatás javítása és a csapat produktivitásának megőrzése érdekében

Egyszerűsítsen minden támogatási kérelmet a csapatának könnyed munkafolyamattá, miközben személyre szabott támogatási élményt nyújt a felhasználók számára.

 

Automatikusan ossza szét a jegyeket az előre meghatározott szabályok alapján, hogy a felhasználók mindig a megfelelő ügynökökhöz kapcsolódjanak. Olvasson tovább…

 

Válaszoljon gyorsabban a kérésekre és támogasson több felhasználót előre definiált válaszokkal és sablonokkal. Olvasson tovább…

Hozzon létre és szabja testre a többmárkás támogatási portálokat, mindegyik egyedi tervezéssel, beállításokkal és tartalommal. Olvasson tovább…

Engedélyezze a keresési widgetet, amely automatikusan valós idejű javaslatokat generál a kapcsolódó tartalmakra a tudásbázisában. Olvasson tovább…

 

Telepítsen Android vagy iOS alkalmazásokat a felhasználói kérdések megválaszolására, miközben távol van az irodai asztaltól. Olvasson tovább…

 

Engedje meg, hogy a felhasználók és az ügyfélszolgálati munkatársak az anyanyelvüket használják. A LiveAgent jelenleg több, mint 40 nyelvet támogat. Olvasson tovább…

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

Értékelés

Legtöbbet értékelt és #1 besorolású

A LiveAgent volt a legtöbbet értékelt és #1 besorolású kisvállalkozásoknak szánt help desk szoftver 2019-2020-ban.

 
miért liveagent 2

21 ezer vállalat által preferált

Különböző iparágakban több, mint 21 000 vállalkozás választotta a LiveAgent-et az ügyfélszolgálati igényeihez.

Integrációk árképzés

Több, mint 180 funkcióval rendelkezik

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval, valamint végtelen testreszabással az eszköz könnyen alkalmazkodik az üzleti igényekhez.

A megosztott postaláda biztonságosan tárolja az adatot

Felhőalapú és biztonságos

Teljesen felhőalapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Percek alatt elkezdheti a LiveAgent használatát.

 

Válasszon egy olyan csomagot, amely vállalkozásának a legjobban megfelel

Az eSport és az eGaming kulcsfontosságú játékosai közül néhány már élvezi a LiveAgent help desk jegykezelő szoftver használatának előnyeit. Miért ne csatlakozna hozzájuk? Válasszon 4 különböző csomagunk közül – köztük egy ingyenes – egyszerű és átlátható árazással. Fizessen, ahogy használja, nincs fix szerződés vagy rejtett díj, váltson lejjebb vagy feljebb a csomagok közül, amikor csak szüksége van rá.

 
Díjcsomag Neve

All-Inclusive

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$39 /mo
Díjcsomag Neve

Jegy+Chat

Kisvállalkozások és professzionális marketingesek számára

$29 /mo

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.