A LiveAgent és a Samanage olyan segédeszközöket kínálnak, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy integrálják Facebook, Twitter, Instagram és Viber fiókjaikat a közösségi média segédeszközből. A LiveAgent olcsóbb áron kínál tudásbázi-t és ügyfél fórumot, mint a Samanage. Both offer an online discussion board for customers, directly embedded in their knowledge base.
A közösségi médiát támogató szoftverek alternatíváit keresi?
A közösségi média ügyfélszolgálati alternatívái előnyt jelentenek az átláthatóság és szervezés terén. Egy egységes irányítópultba lehet összegyűjteni minden üzenetet, megjegyzést és említést, hogy zavartalan szolgáltatás várjon. A közösségi integrációink közé tartoznak a Facebook Messenger, Instagram, Twitter és Viber. Tudjon meg többet!
Ügyfélszolgálati szoftver könyvelés & jogi iparág számára
A cég sikerének alapja az elégedett ügyfelek, akik terjesztik a pozitív híreket. Az A* ügyfélszolgálat segíthet ebben, és a LiveAgent is erre fókuszál. Több mint 21 000 vállalkozás ajánlja az ügyfélszolgálati szoftvert a könyvelés és jog területén. Az árak és a támogatás is kiemelkedő.
A LiveAgent egy teljes segédpult megoldás, amely összegyűjti az emaileket, hívásokat, élő chateket és közösségi média kérelmeket, és automatizálja a repetitív feladatokat az ügyfél elégedettsége, növekedett értékesítések, ügyfélvisszatartás és csökkentett felmondási ráta érdekében. Ez a Tawk elképzelésének nagyszerű alternatívája és kiválóan alkalmas azoknak a klienseknek, akik kiváló ügyfél támogatást szeretnének biztosítani több csatornán keresztül egyszerre.
A LiveAgentet több online vállalkozás is használja, mivel hatékonyságot és remekszolgáltatást kínál az ügyfélszolgálat során. Az ügynökök képesek jobb és gyorsabb támogatást nyújtani a felhasználóknak. Több ügyfél elégedettségét és átalakítási arányt is növelte. Az eszköz könnyen használható, és magas szintű támogatást nyújt az e-kereskedelmi webhelyeken is.
Számos pozitív értékeléssel rendelkezik a LiveAgent ügyfél-támogatási rendszer, mely több további opciót kínál, mint a versenytársak. Az ár-érték arány és a mobil funkció előnyösnek bizonyult az ügyfelek számára. A szolgáltatás stabilan működik, van kontakt nyomtatvány, élő chat és adatbázisok is, melyek könnyen integrálódnak egymással. A LiveAgent minden más segédpultnál jobbnak bizonyult.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk