Az élő chat lehetővé teszi az ingatlanirodák számára, hogy közvetlenül kommunikáljanak ügyfeleikkel a weboldalukon. Ez segíthet a várakozási idő csökkentésében és az elégedettség növelésében. Az ingatlanipari vállalkozások számos élő chat szoftvert használhatnak, amelyek testreszabhatósági lehetőségeket, proaktív meghívókat és sablon válaszokat kínálnak. Az élő chat lehetőséget ad az ügyfélszolgálat javítására és az ügyfelek gyorsabb kiszolgálására.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk