Élő chat az ingatlanipar számára

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

A ház vagy bármely más típusú ingatlan birtoklásának vágya eredendően emberi. A lakosság többsége tanúsított ingatlanügynökségtől vagy ügynöktől vásárolta vagy fogja megvásárolni új ingatlanjait.

Ez nagyszámú értékes kilátással egyenlő. De azok a napok, amikor elegendő volt ahhoz, hogy vonzóan jelenítsék meg az ingatlanokat az ügynökség ablakán, látszólag már rég elmúltak. Természetesen erre még mindig szükség van, de a vásárlóközönség jelentős része online irányítja figyelmét.

A termékek online vásárlása nehéz lehet. A fő ok az, hogy a döntést megelőzően nem lehet a termékeket a valóságban megtekinteni.

Ez még inkább megterhelő egy ingatlanvásárlásnál. Szeretne kommunikálni, ellenőrizni minden szobát, elolvasni a szerződést, és általában az ingatlanügynök azonnal megválaszolja kérdéseit és aggályait.

A telefon erre jó módszer, de az élő csevegés kényelmesebb és eredményesebb lehetőség az online kommunikációhoz.

Készen áll arra, hogy lefektesse ügyfélszolgálati sikerének első építőelemét?

Álljunk neki a munkának.

Hogyan támogathatja az élő chat az ingatlanipart?

Indítsa el az online támogatást, és biztosítson pozitív élményt az új otthonukat kereső online ügyfelek számára.

Az úgynevezett ablakos vásárlás lehetőséget kínált arra, hogy a potenciális vevő ellenőrizze az ingatlanokat egy ingatlanügynökség kijelzőin.

Az esély a figyelem felkeltésére online módon is átalakításra került. Megfigyelték, hogy a potenciális érdeklődés felkeltésére az idő 5-10 perc.

Milyen előnyökkel jár az élő csevegés öt fő kategóriában vagy az ingatlan?

  • Tartózkodási
  • Kereskedelmi
  • Ipari
  • Használatlan föld
  • Speciális felhasználás

Időzített és stratégiai elhelyezésű proaktív csevegési meghívók olyan oldalakon, amelyek rutinszerűen generálnak nagy forgalmi számokat, például árképzési vagy termékoldal.

Valós-idejű-csevegés-Proaktív-meghívás-LiveAgent
Példa egy proaktív csevegési meghívóra (kattintson a nagyításhoz)

Annak ellenére, hogy az élő csevegés elsősorban a valós idejű csevegés aktív eszköze, a munkaidőn kívüli kommunikáció számára kínál szolgáltatást, vagyis a kapcsolatfelvételi űrlapokat. A többi szolgáltatáshoz hasonlóan a kapcsolattartási űrlapok is teljesen testreszabhatók.

Kapcsolatfelvételi űrlapok az Élő chat szoftverben - LiveAgent
Példa kapcsolatfelvételi űrlapra (kattintson a nagyításhoz)

Különböző okok miatt néha nem lehet ütemezni az ingatlan megtekintését. De a videocsevegés további funkciójával az ingatlanügynökök virtuális túrákat szervezhetnek leendő vásárlóik számára. A LiveAgent videocsevegése böngészőalapú, és mivel része az előfizetésének, a futtatásához nincs szükség további harmadik féltől származó alkalmazásra. Vagy hozzon létre, vagy válasszon egy videocsevegés gombot a galériánkból, és helyezze el a weboldalon, és valós időben élvezheti a személyes beszélgetést.

Valós idejű video chat böngésző alapú
Példa egy videocsevegésre (kattintson a nagyításhoz)

Az élő chat az ingatlanügynökök nyereségében részesülhet, mivel könnyű figyelemmel kísérni az átváltási arányt és ezért pontosan megjutalmazhatja az ügynököt.

Weboldal-figyelés-chat áttekintés
Példa a csevegés áttekintésére (kattintson a nagyításhoz)

Milyen az élő chat a telefonos és az e-mailes támogatással összehasonlítva?

Költséghatékonyabb módszer online segítségnyújtáshoz a leendő háztulajdonosoknak, az ügyfeleknek és a rendszeres ügyfeleknek, mint a telefonos vagy e-mailes támogatás. A lényeges különbség az, hogy az élő csevegési beszélgetések kezelése nem szükséges a nagy számban történő teljesítéshez.

Egyetlen ügynök egyszerre több beszélgetést is kezelhet. A gyors és aktuális válaszok felbecsülhetetlen időt takarítanak meg. A létfontosságú dokumentumok csatolása ötletet ad az ügyfeleknek arról, hogy az ingatlan megvásárlásához milyen jogi és pénzügyi követelmények szükségesek.

Hogyan lehet képezni az ingatlanközvetítőket az élő chat-kommunikációra?

A sikeres élő csevegési interakció nem létezne képzett és hozzáértő személyzet nélkül. Ezek a pozitív vásárlói tapasztalat és végső soron a konverzió alapvető elemei.

Az online kommunikáció különbözik az ingatlanügynökök szokásos személyes interakciójától, amelyekhez a múltban hozzászoktak. Ha nagyon személyre szabott és emberi élő chat szolgáltatást szeretne nyújtani, akkor az ingatlanügynököknek külön irányelveket kell követniük.

Az ingatlanközvetítők tanácsadóként járnak el a befektetők felé ingatlankeresési útjuk során, ezért alapvető a gyakorlati képzés és az illemtan megléte.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0

Következésképpen képes lesz végrehajtó döntést hozni arról, hogy melyik ügynökének kell kezelnie a chat szolgáltatását. A helyzet az, hogy nem mindenki jó benne, és egyesek hajlamosabbak lehetnek a hibákra, mint mások.

Mit nyújthat az élő chat az ügyfélszolgálat jobbá tétele érdekében?

  • Többcsatornás támogatás
  • Javított átlagos várakozási idő
  • Csökkentett e-mail mennyiség
  • Magasabb konverziós arány
  • Csökkent visszafordulási arány
  • Kényelmes kommunikáció
  • Fokozott elkötelezettség
  • Magasabb ügyfél-elégedettségi pontszám

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Az élő csevegés főbb jellemzői

Az élő chat és szolgáltatásai a többcsatornás help desk szoftverünk részei.

  • Univerzális postafiók: Minden chat beszélgetés jeggyé alakul át, és egy univerzális, megosztott postaládába lesz lementve. A hozzáféréssel rendelkező chat ügynökök rákereshetnek és előhívhatják bármely ügyfél profilját vagy a korábbi interakciók előzményeit.
Példa univerzális postaládára (kattintson a nagyításhoz)
  • Proaktív csevegési meghívók: Ne tétlenkedjen és várja meg, hogy az ügyfelek elindítsák a csevegést. Az élő chat csökkenti a várakozási időt, és aktívan nyújt segítséget proaktív csevegési meghívás formájában.
Csevegési meghívó galéria
Példa csevegési meghívó galériára (kattintson a nagyításhoz)
  • A sablon válaszok és az előre definiált válaszok: Értékes időmegtakarítás a gyakran feltett kérdések megválaszolásához. A sablon válaszok és az előre definiált válaszok feltétlenül szükségesek az egészséges postaládának fenntartásához.
  • Chat áttekintése: Szeretne többet megtudni a weboldala látogatóiról, és előzetesen felkészülni bármilyen csevegésre? Ne keressen tovább. A Chat áttekintése bemutatja a várólistában várakozó látogatók számának általános képét, URL-eket, helyet vagy más hasznos információt.
Weboldal-figyelés-chat áttekintés
Példa a csevegés áttekintésére (kattintson a nagyításhoz)
  • Chat elosztása: Csevegés továbbítása a rendelkezésre álló ügynökökhöz vagy a csevegések automatikus továbbítása három előre meghatározott opció kiválasztásával – véletlenszerű hozzárendelés, csengés mindenkinek, maximális kihasználtság.
Csevegés elosztása
Példa a csevegés elosztására (kattintson a nagyításhoz)
  • Kapcsolatfelvételi űrlapok: Lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy munkaidőn kívül, vagy amikor egy adott ügynök offline állapotban van, kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül küldjenek üzeneteket.
Kapcsolatfelvételi űrlapok az Élő chat szoftverben - LiveAgent
Példa kapcsolatfelvételi űrlapra (kattintson a nagyításhoz)
  • Csevegés utáni felmérés: Lehetővé teszi, hogy az ügyfelek megosszák észrevételeiket és visszajelzéseiket,valamint az ügynök hatékonyságát vagy az általános elégedettség rangsorolását.
Ügynökök rangsorolása
Példa az ügynökök rangsorolására (kattintson a nagyításhoz)

Élő chat integráció

A natív integráció jól sikerült. Rövid HTML-kód egyszerű másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókba, és a chat gomb megjelenik az Ön vagy ügyfele webhelyén, felkészülve minden bejövő csevegési kérelemre. További előny az integráció harmadik fél szoftverével vagy alkalmazásával.

Melyek az élő chat biztonsági jellemzői?

Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem kivétel. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.

Ha többet szeretne megtudni, tekintse meg a LiveAgent biztonsági adatvédelmi irányelveit.

Tudásbázis

Ha szeretne többet megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

A magyar LiveAgent ingyenes élő chat szoftvere lehetőséget nyújt arra, hogy weboldala látogatóit vásárlókká alakítsa. Használja a leggyorsabb chat widgetet.

Szüksége van egy magyar, ingyenes élő chat szoftverre?

Az ügyfelek nagy része online élő chat támogatást igényel. Az ingyenes csevegő szoftver előnyei közé tartozik a vásárlói elégedettség, a gyorsabb válaszidő, az ügynökei hatékonyságának növelése és a megtérülés javítása. Az élő chat lehetősége növeli a fogyasztók vásárlási hajlandóságát, így érdemes kipróbálni az ingyenes alkalmazást a saját cégében. A LiveAgent személyre szabható és nyelvileg is alkalmazkodó chat widgetet biztosít, így könnyű létrehozni az örök érvényű ingyenes fiókot.

A weboldalán található ingyenes élő chat szoftver személyre szabott vásárlói élményt, jobb márka-interakciókat és versenyelőnyt garantál.

Ingyenes élő chat szoftver az Ön weboldalára

Az ingyenes online chat eszközök egyre népszerűbbé válnak a világban, mivel az ügyfelek számítanak arra, hogy egy weboldalon élő chatet találnak. Az élő chat gyorsabb válaszokat biztosít és növeli az ügyfelek elégedettségét. Az élő chat használata 14%-kal növekedett 2017 és 2019 között, azonban kerülni kell a teljesen automatizált eszközöket és a chatbotokat. Az élő chat eszközök a bizalom kiépítésének nagyszerű módja az ügyfelek körében.

Lp - Elo Chat Szoftver

Lp - Elo Chat Szoftver

The use of live chat on a website can increase conversion rates and revenue by helping customers make informed purchasing decisions. Employing a good chat strategy can turn visitors into paying customers and is an ideal tool for influencing their decision-making process. Building a strong sales team through online chatting can further enhance sales and provide immediate answers to customers. By utilizing chat applications, one can convert visitors into clients and increase their ROI, resulting in a 20% improvement in conversion rates.

Élő chat utazási és szállásipar számára

Az online utazási irodák által nyújtott élő chat funkciók megkönnyítik az ügynökségek számára az ügyfelekkel történő kommunikációt. Az élő chat gomb egyszerűen integrálható a webhelyekbe. A LiveAgent biztonsági funkciói közé tartozik az IP-k letiltása, a 2-lépcsős azonosítás, az HTTPS titkosítás és a GDPR. Az élő chat segít az utazási ágazat ügynökségeinek abban, hogy jobban szolgálják ügyfeleiket, és hatékonyabbá teszik a munkájukat. A közösségi média fontos szerepet játszik az online marketingben, és az ügyfélszolgálati chat elengedhetetlen funkció a problémák megoldásához. Az utazási ipar mindig is vonzotta az utazókat, és a technológiai innovációknak köszönhetően könnyebben és megfizethetőbbé vált az utazás bármely célállomásra.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót