A ház vagy bármely más típusú ingatlan birtoklásának vágya eredendően emberi. A lakosság többsége tanúsított ingatlanügynökségtől vagy ügynöktől vásárolta vagy fogja megvásárolni új ingatlanjait.
Ez nagyszámú értékes kilátással egyenlő. De azok a napok, amikor elegendő volt ahhoz, hogy vonzóan jelenítsék meg az ingatlanokat az ügynökség ablakán, látszólag már rég elmúltak. Természetesen erre még mindig szükség van, de a vásárlóközönség jelentős része online irányítja figyelmét.
A termékek online vásárlása nehéz lehet. A fő ok az, hogy a döntést megelőzően nem lehet a termékeket a valóságban megtekinteni.
Ez még inkább megterhelő egy ingatlanvásárlásnál. Szeretne kommunikálni, ellenőrizni minden szobát, elolvasni a szerződést, és általában az ingatlanügynök azonnal megválaszolja kérdéseit és aggályait.
A telefon erre jó módszer, de az élő csevegés kényelmesebb és eredményesebb lehetőség az online kommunikációhoz.
Készen áll arra, hogy lefektesse ügyfélszolgálati sikerének első építőelemét?
Álljunk neki a munkának.
Indítsa el az online támogatást, és biztosítson pozitív élményt az új otthonukat kereső online ügyfelek számára.
Az úgynevezett ablakos vásárlás lehetőséget kínált arra, hogy a potenciális vevő ellenőrizze az ingatlanokat egy ingatlanügynökség kijelzőin.
Az esély a figyelem felkeltésére online módon is átalakításra került. Megfigyelték, hogy a potenciális érdeklődés felkeltésére az idő 5-10 perc.
Időzített és stratégiai elhelyezésű proaktív csevegési meghívók olyan oldalakon, amelyek rutinszerűen generálnak nagy forgalmi számokat, például árképzési vagy termékoldal.
Annak ellenére, hogy az élő csevegés elsősorban a valós idejű csevegés aktív eszköze, a munkaidőn kívüli kommunikáció számára kínál szolgáltatást, vagyis a kapcsolatfelvételi űrlapokat. A többi szolgáltatáshoz hasonlóan a kapcsolattartási űrlapok is teljesen testreszabhatók.
Különböző okok miatt néha nem lehet ütemezni az ingatlan megtekintését. De a videocsevegés további funkciójával az ingatlanügynökök virtuális túrákat szervezhetnek leendő vásárlóik számára. A LiveAgent videocsevegése böngészőalapú, és mivel része az előfizetésének, a futtatásához nincs szükség további harmadik féltől származó alkalmazásra. Vagy hozzon létre, vagy válasszon egy videocsevegés gombot a galériánkból, és helyezze el a weboldalon, és valós időben élvezheti a személyes beszélgetést.
Az élő chat az ingatlanügynökök nyereségében részesülhet, mivel könnyű figyelemmel kísérni az átváltási arányt és ezért pontosan megjutalmazhatja az ügynököt.
Költséghatékonyabb módszer online segítségnyújtáshoz a leendő háztulajdonosoknak, az ügyfeleknek és a rendszeres ügyfeleknek, mint a telefonos vagy e-mailes támogatás. A lényeges különbség az, hogy az élő csevegési beszélgetések kezelése nem szükséges a nagy számban történő teljesítéshez.
Egyetlen ügynök egyszerre több beszélgetést is kezelhet. A gyors és aktuális válaszok felbecsülhetetlen időt takarítanak meg. A létfontosságú dokumentumok csatolása ötletet ad az ügyfeleknek arról, hogy az ingatlan megvásárlásához milyen jogi és pénzügyi követelmények szükségesek.
A sikeres élő csevegési interakció nem létezne képzett és hozzáértő személyzet nélkül. Ezek a pozitív vásárlói tapasztalat és végső soron a konverzió alapvető elemei.
Az online kommunikáció különbözik az ingatlanügynökök szokásos személyes interakciójától, amelyekhez a múltban hozzászoktak. Ha nagyon személyre szabott és emberi élő chat szolgáltatást szeretne nyújtani, akkor az ingatlanügynököknek külön irányelveket kell követniük.
Az ingatlanközvetítők tanácsadóként járnak el a befektetők felé ingatlankeresési útjuk során, ezért alapvető a gyakorlati képzés és az illemtan megléte.
Következésképpen képes lesz végrehajtó döntést hozni arról, hogy melyik ügynökének kell kezelnie a chat szolgáltatását. A helyzet az, hogy nem mindenki jó benne, és egyesek hajlamosabbak lehetnek a hibákra, mint mások.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Az élő chat és szolgáltatásai a többcsatornás help desk szoftverünk részei.
A natív integráció jól sikerült. Rövid HTML-kód egyszerű másolása és beillesztése a LiveAgent-fiókba, és a chat gomb megjelenik az Ön vagy ügyfele webhelyén, felkészülve minden bejövő csevegési kérelemre. További előny az integráció harmadik fél szoftverével vagy alkalmazásával.
Az adatvédelem és a fiókbiztonság alapvető fontosságú téma mindenki számára, aki online irányítja és folytatja vállalkozását. A LiveAgent sem kivétel. Íme néhány a legfontosabb biztonsági funkciók közül.
Ha többet szeretne megtudni, tekintse meg a LiveAgent biztonsági adatvédelmi irányelveit.
Ha szeretne többet megtudni, keresse fel tudásbázisunkat további információkért.
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.
The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.
More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.
The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.
The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk