Gist alternatívát keres?

Tudja meg, miért a LiveAgent a legjobb Gist alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Alternatives animation
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni az ügyfélszolgálatra egy dedikált szoftverrel? A LiveAgent a megfelelő választás.

A LiveAgent a végső megoldás az ügyfélszolgálat biztosítására. Rengeteg funkciót és több mint 175 integrációt kínál elfogadható áron.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Haladó automatizálás üzlete számára
Fedezze fel a LiveAgentet.

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Gist vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Gist
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Gist nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Gist élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Gist nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Gist önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Gist Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Gist Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Gist nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Gist nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak bármilyen WhatsApp üzenetre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Gist WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Gist tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Gist nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Gist automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Gist API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Gist IVR funkciókat kínál.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Gist nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Gist korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Gist korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Gist nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Gist korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Gist nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Gist nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
Személy döntése két megoldás között

A Gist rendszer hatékony alternatívája

Ha kiváló ügyfélszolgálatról van szó, egy megbízható és jól ismert szoftver elengedhetetlen. A LiveAgent éppen ez, egy nagyszerű help desk szoftver, amely mindent megad, amire szüksége van a nagyszerű ügyfélszolgálathoz és kezeléshez.

A LiveAgent mindent tartalmaz – e-mailt, a leggyorsabb élő chat widgetet, közösségi médiát, call center támogatást és tudástárat az egyéb funkciók és integrációk mellett. Ne vesztegesse az idejét megbízhatatlan szoftverekkel. A LiveAgentre való váltás egyszerű.

A leggyorsabb élő chat

Az élő csevegés az ügyfélszolgálat elengedhetetlen része, ha azt szeretné, hogy ügyfelei gyorsan elérjék Önt webhelyéről.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő csevegési widgettel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ennél gyorsabban nem kap semmit. Csak fel kell készülnie a bejövő üzenetekre.

A leggyorsabb élő chat a piacon

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Növekvő elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

A több mint 175 help desk funkciónak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.

Professzionális beépített call center szoftver

Hívástámogatás nyújtása

Adja meg ügyfelei számára a lehetőséget, hogy személyesebb szinten lépjenek kapcsolatba Önnel. Saját virtuális call center beállítása egyszerű és percek alatt kész.

Csatlakoztathatja böngészőjét, telefonját vagy bármely más tetszőleges berendezését, és ugyanúgy fogadhat hívásokat, mint egy telefonon keresztül. A LiveAgent mindent elintéz Ön helyett, így nincs szükség külső szolgáltatókra.

Készen áll arra, hogy jobb ügyfeltámogatást kínáljon?

Ne elégedjen meg semmivel, válasszon a legjobbak közül. A LiveAgent a legjobb eszközöket, szolgáltatásokat és integrációkat kínálja elfogadható áron. Három árazási csomag közül választhat, hogy pontosan azt kapja, amire szüksége van. És ha ez nem elég, mindig vásárolhat külön funkciókat anélkül, hogy túlfizetne. Pontosan azt kapja, amiért fizet, nincs többletköltség, és nem kell aggódnia a költségvetés tönkretétele miatt.

További információkért tekintse meg árlehetőségeinket.

Készen áll a LiveAgentre váltásra

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgentre

Összehasonlítaná szoftverünket más hasonlóval?

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Teljes útmutató a legjobb jegykezelő szoftverhez

Biztosítsa a legjobb ügyfélszolgálatot, és jegykezeléssel szervezze meg kérdéseit

A jegykezelő szoftver költsége

A jegyértékesítő ügyfélszolgálati szoftver ára az ingyenestől a nagyon drágaig terjedhet. Ez sok tényezőtől függ. Mindig figyelembe kell vennie néhány dolgot, mielőtt a rendszer kiválasztása mellett dönt. A költségek a szolgáltatásoktól és minőségüktől, az egyedi integrációk számától, a kiválasztott márka népszerűségétől, a különféle forgatókönyvekben való használhatóságtól, a méretezhetőségtől és sok más tényezőtől függően változhatnak. Van néhány árképzési modell, amelyet figyelembe kell venni, hogy megbizonyosodjon arról, hogy egy help desk rendszer megéri, és megfelel az Ön üzleti modelljének.

A jegykezelő szoftverek árazási modelljei

Jegyenként

A jegyenkénti ármodellek lehetővé teszik, hogy azért fizessen, amire szüksége van. Ez az árazási modell ideális az alacsony számú ügyféljegyet kínáló ügyfélszolgálatokhoz. A legnagyobb hátrány az lehet, hogy az ügynökök nem motiválják a támogatást, hiszen minden kezelt jegy nagyobb összeget jelent a szolgáltatónak.

Licencenként

A licenc ármodellek tartalmazhatnak egy vagy több felhasználó licencét. Mindenki, aki rendelkezik vele, korlátlan ideig használhatja a szoftvert, amíg az árat kifizették. A licenc ára lehet egyösszegű vagy előfizetéses alapon.

Készülékenként

A licencárazási modellhez hasonlóan átalányösszeget vagy előfizetési díjat fizethet, amely lehetővé teszi a jegykezelő szoftver használatát több eszközön. Az ügyfélszolgálati szolgálatban használt egyes eszközök végső összege.

Ügynökönként

Az ügynök alapú modell a leggyakoribb és legelőnyösebb, mivel tisztességes feltételeket biztosít. Az ár a szoftverhasználók számától függ. A szoftvert minden fizetős funkcióval használhatják, a jegykezelés vagy a futásidő által meghatározott korlátok nélkül.

Hogyan válasszuk ki a legjobb jegykezelő szoftvert

Kötelezettségvállalások

Ismerkedjen meg a jegyértékesítési megoldásokkal, és ismerje meg a szoftveres kötelezettségvállalásokat. Ide tartoznak az alapárak, a szoftver- vagy hardverkövetelmények, a beépített szolgáltatások, az integrációk, a támogatott ügyfélkommunikációs csatornák, és még az ügyfélszolgálati ügyfélszolgálat is. Ha minden létfontosságú információ birtokában van, megalapozott döntést hozhat arról, hogy melyik szoftver a legmegfelelőbb az Ön helyzetének.

Árak

A vállalkozása számára legmegfelelőbb jegyértékesítő szoftver kiválasztásával kapcsolatos leggyakoribb problémák közé tartozik az árazási lehetőségek. A jegyvásárlási szoftverek árai néhány tényezőtől függenek, mint például az alapvető funkciók, az integráció, a megbízhatóság stb. Mindenképpen fontolja meg ezeket a lehetőségeket, és hasonlítsa össze az árszinteket, hogy túlfizetés nélkül megkapja a szükséges szoftvert.

Támogatás

Minden help desk szoftvernek kiváló támogatást kell nyújtania a felhasználók számára. Ezért a felhasználóbarát önkiszolgáló lehetőségek és a közvetlen kapcsolatfelvételi lehetőségek elengedhetetlenek. A LiveAgent ügyfelei e-mailben, élő chaten vagy telefonon bármikor kapcsolatba léphetnek a hét minden napján 24 órában elérhető ügyfélszolgálatunkkal. Önkiszolgálási lehetőségeket kereshet külső tudású ügyfélbázisunkban is.

Kapcsolatfelvételi lehetőségek

Kiváló ügyfélszolgálatot biztosít olyan eszközök választékával, amelyek segítenek elérni minden fontos ügyfélcsatornát. Adja meg például ügyfelei számára azt a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel e-mailben élő csevegésen, hívásokon, vagy akár közösségi médián keresztül. Ügyfélkapu és külső tudásbázis hozzáadásával biztosíthatja, hogy ügyfelei megtalálják a számukra legmegfelelőbb lehetőséget.

Fel/le méretezési képesség

Túlterhelik a bejövő kérések? Minden jó jegyértékesítő szoftver segíthet a bővítésben, amikor csak szükséges, és segít helyet teremteni több ügyfélszolgálati ügynöknek. Ez fordítva is működik. Nyugodtan váltson alacsonyabb verzióra, amikor úgy érzi, hogy túlfizet a nem használt funkciókért.

Szoftver korlátozások

Ügyfélszolgálati csapatának minden szükséges eszközzel rendelkeznie kell a támogatás nyújtásához. A szoftverkorlátozásoknak nem kell feltétlenül rossznak lenniük, különösen az olyan ügyfélszolgálatok esetében, amelyek nem igényelnek minden szoftvert és szolgáltatást. Fontolja meg mindazt, amire szüksége van, és válassza ki a legjobb lehetőségeket méltányos áron

Együttműködési lehetőségek

Az ügyfélszolgálati képviselőknek egységként kell működniük. Használja ki a help desk együttműködési eszközeit, ossza meg ügyfélprofiljait, és egyszerűen működjön együtt az ügyfelekkel kapcsolatos kérdésekben. Bárki jelentkezhet. A LiveAgent szükség esetén segíthet feljegyzésekkel, címkékkel, elérhetőségi adatokkal, és ügyféljegyek felosztásával.

A jegykezelő szoftverek 20 legjobb szolgáltatója

1. LiveAgent

LiveAgent ticketing software homepage

A LiveAgent 2006-ban indult, mert az alapítók nem találtak olyan nagyszerű ügyfélszolgálati eszközt, amely lehetővé tette volna az élő csevegést, ezért maguk készítettek egyet. 2011-ben kibővítették a szoftver funkcióit egy help desk jegyértékesítő rendszerrel. A LiveAgent mára több mint 45 jegykezelési funkcióval és több mint 200 integrációval, valamint harmadik féltől származó integrációk támogatásával rendelkezik, és könnyen használható és beállítható. Az ügyfélszolgálati jegykezelő funkciói javítják a termelékenységet, miközben növelik az ügyfelek megtartását és a konverziókat. Az opcionális mobilalkalmazás minden előfizetéshez tartozik. Felveheti a kapcsolatot egyéni integrációk beállításával is.

Minden méretű vállalkozás számára ajánlott

A LiveAgent egy nagymértékben méretezhető opció robusztus szintű testreszabással és egyetlen platformon belüli integrációs lehetőséggel. Funkcióinak jelentős tárházával és szoros integrációjával testreszabható, hogy megfeleljen az iparágak széles skáláját felölelő kis- és nagyvállalatok igényeinek.

Főbb jellemzők

  • Sablon üzenetek
  • Megosztott postafiók
  • Automatizált jegyelosztás
  • Több száz natív integráció
  • Önkiszolgáló tudásbázis
  • Önkiszolgáló portál és fórum

Érvek és ellenérvek

A LiveAgent jó választás azok számára, akik alacsony költségvetéssel rendelkeznek, mivel még a legmagasabb szinten is kedvező árú. Azonban nem támogatja az SAML egyszeri bejelentkezést a több száz alkalmazottat foglalkoztató vállalatok számára.

Árak

Free
Small – $9/ügynök/hónap
Medium – $29/ügynök/hónap
Large – $49/ügynök/hónap

Kulcsfontosságú LiveAgent információk

Részletes LiveAgent összehasonlítás más jegykezelő szoftverekkel

2. Zoho Desk

Zoho desk ticketing system homepage

2016-ban elindítottak egy help desk jegykezelő rendszert, amely számos, a Zoho által fejlesztett alkalmazással integrálható. Összességében több mint 60 millió felhasználót értek el az üzleti élet minden szintjéhez tartozó alkalmazások sokasága között, amelyek továbbra is néhány havonta csökkennek. Ezenkívül átfogó és kedvező árú felhőalapú szoftverekkel rendelkeznek.

A Zoho Desk egy alkalmazotttól több százig skálázható rendszer. A Zoho felhasználói a Zoho Deskhez integrálható Zoho termékek hozzáadott könyvtárával is rendelkeznek.

Főbb jellemzők

  • Omnichannel
  • Munkafolyamat automatizálás
  • Platform integráció
  • Önkiszolgáló tudástár
  • Mesterséges intelligencia

Érvek és ellenérvek

Noha kedvező árú, egy könnyű szer hozzáadásának lehetősége havonta további 6 USD (és 50 ingyenes könnyű ágens a legmagasabb szinten). A könnyű ügynökök korlátozott ügyfélszolgálati jogosultságokkal rendelkeznek, mivel nem tartoznak az ügyfélszolgálati csapathoz, de támogathatják az ügyfélszolgálati interakciókat Hiányzik belőle a SAML egyszeri bejelentkezés is, és ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) integrációja a Zohotól eltérő termékkel történik. Az egyik fő jellemzője, amely megkülönbözteti, az AI Zia, amely hatékonyan kiegészíti a támogató személyzetet, de csak a legmagasabb szinten érhető el. Sőt, további előnyük is van, ha évente számlázzák, csökken az ár

Árak

Free
Standard – $20/ügynök/hó (14 USD/ügynök/évente)
Professional – $35ügynök/hó (23 USD/ügynök/évente)
Enterprise – $50ügynök/hó (40 USD/ügynök/évente)

LiveAgent vs Zoho Desk összehasonlítás

3. HappyFox

Happyfox helpdesk ticketing system homepage

A HappyFox egy gyorsan beállítható, webalapú ügyfélszolgálat, amely hatalmas testreszabási lehetőségeket, adminisztrációs irányítást és biztonsági funkciókat kínál, amelyek a nagyvállalatok javát szolgálják. Ezenkívül könnyen használható, és számos olyan funkciót kínál, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek önkiszolgálását, hogy megkönnyítsék ügynökei munkaterhét.

Mivel nincs ingyenes opció, és az árazási lehetőségeik ügynökenként havi 29 dollártól kezdődnek, nem könnyű eladni a költségvetéssel rendelkezők számára. A pozitívum az, hogy korlátlan ügynöki szolgáltatást kínálnak, de korlátozzák az évi jegyeket a kiterjedtebb műveletekhez. A vállalat egyszeri bejelentkezést és eszközöket biztosít a nagyvállalatok irányításának és biztonságának fenntartásához.

Főbb funkciók

  • Omnichannel
  • Belső és külső tudásbázis
  • Testreszabás
  • Adminisztrációs és biztonsági funkciók

Érvek és ellenérvek

Minden csomaghoz 5 ügynök szükséges, de az árstruktúra ismerete nélkül nehéz felmérni, hogy ez jó vagy rossz.

Árak

Az árak nem állnak rendelkezésre könnyen, de négy szintű ügynökalapú árazást kínálnak, 29 USD/ügynök/hótól kezdődően. Négy szintű korlátlan ügynök is létezik jegy- és egyéni mezőkorlátokkal. A korlátok évi 10 000 jegytől és tíz egyéni mezőtől kezdődnek, a legmagasabb szint pedig évi 250 000 jegyet és 200 egyéni mezőt tartalmaz.

LiveAgent vs HappyFox összehasonlítás

4. Help Scout

Help Scout help desk ticketing tool homepage

140 ország több mint 12 000 vállalkozása által megbízott Help Scout egy olyan ügyfélszolgálati platform, amely a növekvő vállalkozásokra épül. A Help Scout ügyfelekre való összpontosításának eredményeként a csapattagok közötti együttműködést is megkönnyíti, ami tíz év tapasztalata alapján jött létre.

A Help Scout úgy lett kialakítva, hogy az Ön vállalkozásával együtt növekedjen, és minden méretű vállalkozást támogat. A legalacsonyabb szintek a funkciók széles skálájával kezdődnek. A szolgáltatás fejlettebb biztonságot, például HIPAA-kompatibilis szolgáltatásokat és egyszeri bejelentkezési lehetőségeket tartalmaz a középső és legmagasabb csomagokkal.

Főbb jellemzők

  • Megosztott postafiók
  • Tudástár
  • Ügyfélkezelés
  • HIPAA Compliance
  • SSO/SAML
  • Biztonság

Érvek és ellenérvek

A két alacsonyabb szint 15 napos próbaverzióját kínálják, de a legmagasabb szint, bár olyan robusztus funkciókat mutat, amelyeket bármely vállalat keresne, nincs feltüntetve az ár. A Help Scout egy olyan lehetőség, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy frissítsék terveiket, ahogyan a vállalat méretezhető. Nem kínál ingyenes verziót.

Árak

Standard – 25 USD/ügynök/hó (20 USD/ügynök/évente)
Plus – 50 USD/ügynök/hó (40 USD/ügynök/évente)
Enterprise – Kérésre (csak évente)

LiveAgent vs Help Scout összehasonlítás

5. Tudástár támogatás

Zoom inKb-support ticketing software homepage

Bár nem olyan gyakori, mint a listán szereplő többi ügyfélszolgálati jegyértékesítő rendszer, a KB Support arra összpontosít, hogy a WordPress és az e-kereskedelmi webhelyek legjobb támogató eszköz-bővítménye legyen.

Ez a termék az interneten induló vállalkozások számára készült, kifejezetten a WordPress és az e-kereskedelmi integrációhoz szükséges beépülő modulokkal.

Főbb jellemzők

  • Beküldési űrlapok
  • Vendégjegyek
  • Tudásbázis cikkek korlátozásának lehetőségével
  • Ügynöki engedélyek
  • Automatikus hozzárendelés
  • SLA követő

Érvek és ellenérvek

Míg a tudástár támogatás alacsony éves számlázási költséggel jár, a kifizetés után egy év kötelezettségvállalást igényel. Lehetőségük van a csomag minden egyes szintjéhez adott bővítmények vásárlására, így Ön eldöntheti, mire van szüksége, és mire nincs szüksége, bár a csomagok jelentős kedvezményt kapnak. A költségeken kívül az a hátránya, hogy nem működik intelligens hozzárendelési technológia; csak véletlenszerűen vagy felhasználónkénti aktív jegyek alapján rendel hozzá.

Árak

Egyetlen webhely esetén, évente számlázva (telephelyenkénti áremelés korlátlan előfizetésre):

Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150

LiveAgent vs Help Scout összehasonlítás

6. Zendesk

Zendesk ticketing software homepage

Az egyik legismertebb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, a Zendesk számos lehetőséget kínál ügynökönként havi 19 eurótól az alapvető funkciókkal együtt, és a vállalati használatra kész tervük ügynökenként havi 99 eurótól kezdődik. Ebben a felső kategóriás szolgáltatásban olyan cégek bíznak meg, mint az Uber és a Netflix, valamint több mint 160 000 globális vállalat.

A Zendesk minden vállalkozásmérethez kínál terveket, valamint ingyenes próbaverziót minden szinten.

Főbb funkciók

  • Élő chat
  • Közösségi fórumok
  • Válasz bot
  • Tudástár
  • Közösségi média integráció
  • Sandbox teszt
  • Könnyű hozzáférési engedélyek

Érvek és ellenérvek

A Zendesk szolgáltatásai kiterjedtek, a tervek a kisvállalkozásoktól a vállalati szintig terjednek. Évente vagy hónapról hónapra számlázva nincs kötelezettségvállalás a Zendesk felé ezeken a feltételeken kívül (lemondás vagy visszaminősítés esetén nem jár visszatérítés).

Árak

Support Team – Ügynökönként 19 USD/hó, évente számlázva
Support Professional – Ügynökönként 49 USD/hó, évente számlázva
Support enterprise – Ügynökönként 99 USD/hó, évente számlázva
Suite Team – Ügynökönként 59 USD/hó, évente számlázva
Suite growth – Ügynökönként 99 USD/hó, évente számlázva
Suite Professional– Ügynökönként 125 USD/hó, évente számlázva
Suite Enterprise – Ügynökönként 199 USD/hó, évente számlázva

LiveAgent vs Zendesk összehasonlítás

7. Vision Helpdesk

Zoom inVisionhelpdesk help desk ticketing system homepage

Miközben számos ügyfélszolgálati lehetőséget kínál, az ügyfélszolgálattól az informatikai támogatásig, a Vision Helpdesk egy olyan ügyfélszolgálati jegyértékesítő rendszer, amely az alkalmazottakra összpontosít olyan együttműködési és gamification funkciókkal, amelyek elősegítik a pozitív munkakörnyezetet. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szem elől tévesztik az ügyfelet, amely többcsatornás megközelítést kínál az ügyfelek számára, hogy kapcsolatba lépjenek a támogatással.

Ez a rendszer személyre szabható munkafolyamatokkal egy központosított ügyfélszolgálatot hoz létre vállalkozása számára. Bár kedvező árú, nem rendelkezik azzal a sokféle funkcióval, amelyre egyes nagyobb vállalkozásoknak szüksége van.

Főbb funkciók

  • Automatizálás
  • Gamifikáció
  • Számlázás
  • Többcsatornás

Érvek és ellenérvek

Míg a Vision Helpdesk SaaS felhőben és letölthető licencekben is elérhető, a SaaS felhőlicenc csak az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, az EU-ban és Indiában érhető el. Van azonban egy 30 napos, kötelezettségmentes szoftver próbaverziójuk.

Ez a rendszer inkább a számlázható ügyfélszolgálati órákra irányul, mint az általános ügyfélszolgálatra, az élő chat funkció pedig külön vásárlás.

Árak

Starter – Ügynökönként havonta 12 USD, évente számlázva / ügynökönként 15 USD havonta számlázva
Pro – Ügynökönként havonta 20 USD évente számlázva / ügynökönként 25 USD havonta számlázva
Satellite Help Desk – Ügynökönként havonta 24 USD évente számlázva / ügynökönként 30 USD havonta számlázva
Pro Service Desk – Ügynökönként havonta 32 USD évente számlázva / ügynökönként 40 USD havonta számlázva
Ent Service Desk – Ügynökönként havonta 48 USD évente számlázva / ügynökönként 60 USD havonta számlázva

LiveAgent vs Vision Helpdesk összehasonlítás

8. HubSpot

Hubspot Service Hub ticketing tool homepage

A listán szereplő többihez hasonlóan a HubSpot Service Hub is úgy lett beállítva, hogy Önnel együtt növekedjen, és felismerhető név, mivel sok más terméket is kínálnak. Kezdheti egy ingyenes csomaggal egy megbízható névről az interneten, és rugalmas támogatást és egyszerű bejelentkezést vehet igénybe, hogy jobban megértse ügyfeleit.

A HubSpot Service Hub rendszer egy olyan opció, amely az Ön vállalkozásához igazodik, ingyenes és fizetős verziókkal is, a vállalat igényeitől függően. A magasabb szintek alapvető funkciókat kínálnak egy nagyvállalat számára, ahogyan az növekedik.

Főbb jellemzők

  • Jegyek átirányítása
  • NPS felmérések
  • Egyszeri bejelentkezés
  • Slack integráció
  • Szintenkénti engedélyek

Előnyök és hátrányok

Ingyenes verziót kínálnak számos alapvető funkcióval, amelyekre szüksége van az induláshoz. Ennek ellenére a jegyek automatizálása csak a havi 50 dolláros csomagtól kezdődik, amely két ügynököt és további felhasználók hozzáadását 25 dollárért a kezdő szinten tartalmazza. A legmagasabb szinten ez éves kötelezettségvállalás.

Árak

Ingyenes eszközök
Starter
– Havi 50 USD-tól kezdődően, havi számlázás (két fizető felhasználótól kezdődik)
Professional – Havi 450 USD-tól kezdődik, havi számlázás (öt fizető felhasználótól kezdődik)
Enterprise – 1200 USD/hó áron, 14400 USD/év számlázás (10 fizető felhasználótól kezdődik)

LiveAgent vs Hubspot Service Hub összehasonlítás

9. Front

Front ticketing system software homepage

Az ügyfélszolgálati megoldásként forgalmazott, személyre szabottabb élményt nyújtó Front eltávolítja a jegyek számát, hogy az ügyfél személyes választ kapjon. Könnyű és intuitív, és az automatizálás nyomon követi a kérdések hozzárendelését a megfelelő támogatási csoporttaghoz.

A Front egy rendkívül skálázható rendszer, amely akár tíz csapattársat is tartalmaz az alsó szinten, 50 a másodikon, és korlátlan a felső szinten.

Főbb jellemzők

  • Csapat postaládák
  • Elemzések
  • Üzenet sablonok
  • Szabályok
  • Feladatok

Előnyök és hátrányok

Nincs jegykezelő rendszer, de úgy működik, hogy megosztott postafiókokon keresztül szervezi a támogatást, és automatikus terheléselosztással rendeli hozzá őket. Bár a jegyrendszer nem automatizálja a hozzárendeléseket, létrehozhat szabályokat, amelyek ezt megteszik (az egyéni szabályok csak a 49 dolláros szintnél érhetők el).

Van egy éves kötelezettségvállalás is.

Árak

Starter – 19 dollár személyenként, havonta, évente számlázva
Growth – 49 dollár személyenként, havonta, évente számlázva
Scale – 99 dollár személyenként, havonta, évente számlázva

LiveAgent vs Front összehasonlítás

10. AzureDesk

Zoom inAzuredesk ticketing support system homepage

Ez a rendszer megfizethető lehetőség a kis- és középvállalkozások számára, amelyek a help desk rendszer használatának egyszerűsítésére törekszenek. Testreszabási lehetőségeket és harmadik féltől származó alkalmazások integrációját kínálja.

Míg az Azure desk költsége magas, az a tény, hogy csak egy csomagjuk van, amelyből hiányoznak a vállalati szintű szolgáltatások, korlátozza annak használhatóságát a kis- és középvállalkozások számára.

Főbb funkciók

  • Jegykezelés
  • Korlátlan postafiók
  • Alkalmazás integrációk
  • Jelentések
  • Együttműködés
  • Tudásbázis

Előnyök és hátrányok

14 napos ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre; azonban csak egy csomag lehetőség áll rendelkezésre. A csomag számos funkcióval rendelkezik, de a méretezhetőség korlátozott. Nincsenek fejlett funkciók a vállalatok számára, mint például a biztonság vagy az irányítás.

Árak

One plan – Felhasználónként havonta 33 USD évente számlázva (felhasználónként havonta 50 USD havi számlázás).

11. SupportBee

Zoom inSupportbee IT ticketing system homepage

A SupportBee egy ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer, amelynek célja együttműködésen alapuló munkakörnyezet kialakítása, hogy az ügyfélszolgálati csapat tagjai segítséget nyújthassanak egymásnak az ügyfelek problémáinak megoldásában. A könnyen beállítható és mobilra optimalizált megosztott postafiókon keresztül a SupportBee rugalmas csapatalapú rendszer.

Ez a rendszer minden olyan alapvet kínál, amelyre egy ügyfélszolgálati csapat indításához szüksége van. Ez azonban nem biztosítja azt a támogatást, amelyre a nagyobb vállalkozásoknak szüksége lehet.

Főbb funkciók

  • Megosztott postafiók
  • Tudásbázis
  • Ügyfélportál
  • Alkalmazás integráció

Előnyök és hátrányok

Bár nagyon megfizethető, a SupportBee szolgáltatásai és funkcionalitásai nem olyan kiterjedtek vagy átfogóak, mint más cégek ugyanazon az áron. Az ügyfélkapu szoftvere is csak a magasabb szinten érhető el. De összességében ez egy egyszerűsített jegyrendszer, amely jól működik a kisebb cégek számára.

Árak

Startup – 15 USD /felhasználó/hónap vagy 13 USD /felhasználó/hónap számlázva évente
Enterprise – 20 USD /felhasználó/hónap vagy 17 USD /felhasználó/hónap számlázva évente

LiveAgent vs SupportBee összehasonlítás

12. Freshdesk

Freshdesk support ticketing system homepage

Több mint 40 000 vállalkozás – köztük a HP, a Pearson és az American Express – által megbízott Freshdesk egy mindent az egyben ügyfélszolgálati platform. A Freshdesk méretezhető platformjával, natív többcsatornás támogatásával és együttműködési funkcióival vállalkozása egyszerűsítheti a munkát, és felülmúlhatja az ügyfelek elvárásait.

Ez a rendszer méretarányosan épült, megfizethető opciókkal a különböző üzleti körülmények között.

Főbb funkciók

  • Üzenetküldő szolgáltatás integrációja
  • Önkiszolgáló lehetőségek botokkal és mesterséges intelligenciával
  • Automatizálás
  • Együttműködési funkciók
  • Kezelési és biztonsági funkciók
  • Identitás- és hozzáférés-kezelés

Előnyök és hátrányok

Létezik egy ingyenes verzió, amely tartalmazza azokat az alapokat, amelyekre egy vállalatnak szüksége van az induláshoz. Ezt követően minden szint előrehalad, és tartalmazza azokat a funkciókat, amelyekre a növekedés során szüksége lesz. A készségalapú továbbítás azonban csak a legmagasabb szinten kezdődik.

Árak

Free
Growth –
15 €/ügynök/hó, évente számlázva – 18 €/ügynök/hó, havonta számlázva
Pro –
49 €/ügynök/hónap, évente számlázva – 59 €/ügynök/hónap, havi számlázás
Enterprise –
79 €/ügynök/hónap, évente számlázva – 95 €/ügynök/hónap, havi számlázás

LiveAgent vs Freshdesk összehasonlítás

13. Awesome Support

Zoom inAwesome Support ticketing tool homepage

A WordPress támogatási beépülő moduljaként az Awesome Support egyszerű, könnyen beállítható, és minden csomagszinthez számos kiegészítő tartozik. Ők kínálják a „legfantasztikusabb” súgószolgálatot és a WordPress támogatási bővítményét, több mint 10 000 aktív telepítéssel.

Bár vannak olyan nagy WordPress alapú webhelyek, mint a Microsoft News és a BBC America, ez a legjobb egy kisebb vállalat számára, mivel több biztonsági és felügyeleti funkciót kell tartalmaznia ahhoz, hogy hasznosabb legyen feljebb. Azonban még ha ezek feleslegesek is egy nagyobb cégnél, a korlátlan ügynökök hatalmas eladási pontot jelentenek.

Főbb funkciók

  • Nincs ügynökönkénti díj
  • Testreszabható
  • Jegy előzmények
  • Időmérés
  • Automatikus jegyelosztás

Előnyök és hátrányok

Bár korlátlan számú ügynököt és korlátlan számú jegyet kínálnak, Önnek egy évig el kell köteleznie magát a termék használatára. A pozitív oldal az, hogy mindegyik szint nagyon megfizethető bármilyen üzleti szinten, de nem rendelkeznek olyan lehetőségekkel, amelyekre egy nagyvállalatnak szüksége lenne.

Árak

Standard – 149 dollár évente
Pro – 229 dollár évente
Enterprise – 289 dollár évente
Agency – 409 dollár évente

14. TeamSupport

TeamSupport ticketing software homepage

A Fujifilm, a Comcast és az NBA megbízásából a TeamSupport egy webalapú, vállalkozások közötti ügyfélszolgálati rendszer. Többcsatornás támogatással rendelkezik, amely megkönnyíti az együttműködést és egyszerűsíti az ügyfélszolgálati jegyeket azáltal, hogy integrálja az eszközkészletben lévő szoftverrel.

Ennek a rendszernek a támogatási szolgáltatása sok mindent kínál, de az egy ügynökre jutó havi induló költség magas, ami azt jelenti, hogy néhány kisebb cég számára elérhetetlen lehet.

Főbb funkciók

  • B2B számára készült
  • Jegykezelés
  • Ügyfélkezelés
  • Integrációk
  • Ügyfél-önkiszolgáló portál

Előnyök és hátrányok

Számos funkció a B2B ügyfélszolgálatra és IT támogatásra összpontosít. Hátránya, hogy a legalacsonyabb szint ügynökenként 49 dollárba kerül havonta, ami viszonylag költséges néhány más, hasonló tulajdonságokkal és alacsonyabb árfekvésű ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerhez képest.

Árak

Essential Support – 49 dollár ügynökönként havonta
Enterprise Support – 69 dollár ügynökönként havonta
Complete Customer Support Suite – 119 dollár ügynökönként havonta

LiveAgent vs TeamSupport összehasonlítás

15. Freshservice

Freshservice It ticketing system homepage

A Freshservice egy felhő alapú IT szolgáltatáskezelési megoldás. A help desk megfelelőjéhez hasonlóan ez is egy könnyen használható, mindent magában foglaló rendszer, számos funkcióval.

Ennek a platformnak a méretezhetősége lehetővé teszi, hogy bármilyen méretű vállalkozás számára dolgozzon, ahogyan azok növekednek.

Főbb funkciók

  • Automatizálás
  • AI chatbotok
  • Integrációk
  • Gyors implementálás
  • Kód nélküli platform

Előnyök és hátrányok

21 napos ingyenes próbaidőszakot kínálnak az összes funkció aktiválásával. Bátorítják az együttműködést a funkcióikon belül. Biztonsági funkciókat kínálnak, amelyek védik a felhőben lévő adatokat, hozzáférés-kezeléssel és titkosítással az átvitel során. Sajnos nincsen ingyenes verzió.

Árak

Starter: 15 € ügynökönként havonta, évente számlázva.
Growth: 40 € ügynökönként havonta, évente számlázva.
Pro: 80 € ügynökönként havonta, évente számlázva.
Enterprise: 405 € ügynökönként havonta, évente számlázva.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Zoom inManageEngine Service Desk Plus IT ticketing software homepage

Több mint 100 000 szervezet, például a Disney és a Honda bízik a ManageEngine-ben informatikai kezelésében. A Service desk Plus rendszerük egy felhő alapú informatikai megoldás, amely több mint tíz éve teszi boldoggá az informatikusokat és az ügyfeleket egyaránt.

Bár a ManageEngine Service Desk Plus szolgáltatások széles skálájával rendelkezik, a költségek ismerete nélkül nehéz ajánlani bizonyos méretű vállalkozásoknak. Úgy tűnik, hogy az árazási csomagok minden üzleti szinten jól skálázhatók. A Zoho-val azon is dolgoznak, hogy a Zia AI-asszisztensüket potenciális első kapcsolati pontként használják az ügyfelek számára.

Főbb funkciók

  • ITSM munkafolyamatok legjobb gyakorlata
  • Okos automatizálás
  • Integráció
  • Kód nélküli testreszabás
  • Jelentések

Előnyök és hátrányok

Nincs ingyenes verzió. Minden ügyfélszolgálathoz 30 napos próbaidőszak tartozik, valamint elérhető egy demó.

Ez egy mindent magában foglaló informatikai szolgáltatás, amely hatékony funkciókkal javítja szervezete szolgáltatásait, beleértve az eszköz- és problémakezelést.

Árak

Standard – Havi 12 dollár technikusonként havonta (évente 10 dollár technikusonként havonta)
Professional -23 USD technikusonként havonta, havi számlázás (21 USD technikusonként havonta évente)
Enterprise – Havi 58 USD technikusonként havonta (évente 50 USD technikusonként havonta)

17. Kayako

Kayako ticketing system homepage

Több mint 131 000 ügynök nyújt támogatást a Kayako használatával, a Segától az MTV-n át az Acerig. A rendszer személyre szabott és egyszerű. Gyorsan implementálható, könnyen használható, és olyan egyedi funkciókkal rendelkezik, mint a SingleView, amellyel személyre szabott utazást tesz lehetővé az érintett ügyfél számára.

Ez egy olyan rendszer, amelyet az üzleti élet minden szintje használhat, mivel funkciói lehetővé teszik, hogy jobban megértse ügyfélkörét, amely egyedülálló a Kayako számára. Ezenkívül minden üzleti szinten nagyon megfizethető, ügynökenként havi 12,50 dollártól kezdve.

Főbb funkciók

  • SingleView
  • Élő chat
  • Önkiszolgáló
  • Együttműködés
  • Integrációk

Előnyök és hátrányok

A SingleView rendszer, amely nyomon követi az ügyfél webhelyén való utazását, lehetővé teszi ügynöke számára, hogy az ügyfélélmény kontextusában nyújtson ügyfélszolgálatot. A többcsatornás beérkező levelek és a SingleView a legalacsonyabb szintű díjszabásban érhetők el.

Nincs ingyenes verzió, de van egy 14 napos ingyenes próbaverzió és egy demó. Sajnos hiányzik belőle az egyszeri bejelentkezés funkció.

Árak

Gold Support Plan – 12,50 USD ügynökönként havonta
Platinum Support Plan – 25 USD ügynökönként havonta

LiveAgent vs Kayako összehasonlítás

18. SolarWinds

Solarwinds support ticketing system homepage

A SolarWinds egy modern IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldás, amely magában foglalja a help desk jegykezelő szolgáltatás összes funkcióját, amely egyedülálló ebben a rendszerben.

Ez a rendszer minden üzleti szinthez rendelkezik árazási struktúrákkal, és a növekedés során könnyen méretezhető.

Főbb funkciók

  • Incidenskezelés
  • IT vagyonkezelés
  • Munkavállalói szolgáltatási portál
  • Tudástár
  • Változáskezelés
  • Többtényezős hitelesítés

Előnyök és hátrányok

30 napos ingyenes próbaverzió. Demók kérésre. Ésszerű árképzés. Ez a rendszer olyan automatizálási eszközökkel rendelkezik, amelyek segítenek a megfelelő jegyet a megfelelő csapattag kezébe adni. Ingyenes verzió azonban nincs.

Árak

Team – Ügynökönként 19 € havonta, további 0,10 € készülékenként havonta
Business – Ügynökönként 39 euró havonta, további 0,30 euró készülékenként havonta
Professional – Ügynökönként 69 euró havonta, további 0,50 euró készülékenként havonta
Enterprise – Ügynökönként 89 euró havonta, további 0,70 euró készülékenként havonta.

LiveAgent vs SolarWinds összehasonlítás

19. JitBit

Jitbit ticketing software homepage

Az Adobe és a Microsoft által használt szoftverükkel a JitBit helpdesk egy SaaS felhőalapú szolgáltatás, amely egyszeri bejelentkezéssel és GDPR- és HIPAA-megfelelőséggel rendelkezik. Az automatizálási szabályokkal a JitBit segít megszervezni a jegyeket és megtakarítani a csapat idejét.

Ennek a rendszernek a méretezhetőségével és biztonságával bővítheti és megszerezheti azokat a szolgáltatásokat, amelyekre szüksége van cége növekedésével.

Főbb funkciók

  • Egyszeri bejelentkezés
  • HIPAA megfelelőség
  • Jegyrács
  • Tudástár
  • Sablon üzenetek

Előnyök és hátrányok

A 21 napos ingyenes próbaidőszak szükség esetén meghosszabbítható. Másodpercekbe telik egy webhely létrehozása, amellyel dolgozni és tesztelni lehet. Egyenletes havi ára van, de korlátozza az ügynökök számát minden szinten, de a legmagasabbra.

A „Powered by Jitbit” a legmagasabb szintig nincs elrejtve. Nincs ingyenes verzió.

Árak

Freelancer: 29 dollárba kerül, és csak 1 ügynök.
Startup: 69 dollárba kerül akár 4 ügynök esetén.
Company: 129 dollárba kerül legfeljebb 7 ügynök esetén.
Enterprise: 249 dollárba kerül legfeljebb 9 ügynök esetén, plusz ügynökenként 29 dollárba.

20. Jira Service Desk

Jira ticketing system homepage

A Zoho-hoz hasonlóan a Jira is része az alkalmazások hálózatának, ami azt jelenti, hogy képes integrálni az adott esernyő alatt található összes alkalmazással. A Jira termék ebben az iparágban a gyorsaságra készült, hogy segítsen gyorsabban megválaszolni a kérdéseket és növelje az ügyfelek elégedettségét. Szolgáltatásukat a Domino, a Square és a Twitter használja, hogy csak néhányat említsünk.

Ez a rendszer az üzleti élet minden szintjén jól működik, ingyenes opciót és megfizethető szinteket kínál, amelyek a vállalati szintre skálázhatók. Mindegyik szint titkosítást biztosít nyugalmi és átviteli állapotban.

Főbb funkciók

  • Változáskezelés
  • Konfiguráció menedzsment
  • Problémakezelés
  • Vagyonkezelés
  • Tudásmenedzsment
  • Biztonság és megfelelés

Előnyök és hátrányok

Létezik egy ingyenes verzió számos funkcióval, és az érdeklődő cégek élő bemutatót foglalhatnak.

A vállalati költségek azonban egy kapcsolatfelvételi űrlap mögé vannak zárva.

Árak

Free – Legfeljebb 3 ügynök
Standard – 21 USD ügynökönként (átlagosan) havonta
Premium – 47 USD ügynökönként (átlagosan) havonta
Enterprise – Évente számlázzák, 201 vagy több ügynöknél elérhető

LiveAgent vs Jira Service Desk összehasonlítás

Hasznos a help desk jegykezelő rendszer próbaverziója?

A próbaverzió mindig hasznos a help desk jegykezelő rendszerek közötti döntés során. Mielőtt elkötelezné magát egy szolgáltatás mellett, meg kell tapasztalnia, milyen lesz minden nap használni. Előfordulhat, hogy a szolgáltatás az Ön által keresett összes funkcióval rendelkezik, de még mindig nem megfelelő az Ön számára. Néha egy rendszer érzése nem megfelelő, és meg kell próbálnia, hogy lássa. Olyan, mint egy farmer, jól mutathat a próbababán, de nem illik Önhöz.

Ugyanez igaz bármely ügyfelére. Azért választották a márkáját, mert az működik nekik. Ezért vásárlás előtt érdemes kipróbálni.

Jelenleg a LiveAgent 14 napos próbaverzióval áll rendelkezésére az all-inclusive csomaghoz, bankkártya megadása nélkül. Kevesebb mint egy percet vesz igénybe a regisztráció és a teszt megkezdése.

A jegykezelő szoftver vásárlásakor kerülendő hibák

Nincs képzett személyzet

Ha nem csak a sablon üzenetekre szeretne összpontosítani, a személyzetet ki kell képezni a jegykezelés és az ügyfélszolgálat alapjairól és haladó oldalairól egyaránt. Éppen ezért a jegykezelő szoftvernek mindenki számára könnyen elsajátíthatónak kell lennie, még összetett eseményforgatókönyvek esetén is, és segítenie kell ügynökeit abban, hogy megtanulják a teljes értékű helpdesk szoftver használatát. A LiveAgent rendszer egy praktikus üzembe helyezési útmutatót kínál, amely megtanít mindenkit, hogyan kell mindent beállítani és elkezdeni. Az Akadémia tele van cikkekkel, amelyek lefedik az ügyfélszolgálati rendszerek teljes spektrumát, mint például a jegykezelés, az élő csevegés, a call center stb. Ezenkívül segíthet ügynökeinek megtanulni, hogyan váljanak teljes értékű help desk szakértővé és megbízható ügyfélszolgálati ügynökké.

Több funkció nem egyenlő egy jobb termékkel

Az ügyfelek interakciójához nem mindig van szükség minden eszközre, szolgáltatási csatornára vagy speciális funkcióra. A különböző vállalkozások eltérő megoldásokat igényelnek a jegykezelési kihívások tekintetében. A soha nem használt szolgáltatásokért való túlfizetés ronthatja az ügynök teljesítményét, és bonyodalmakhoz vezethet az ügyfélszolgálati platformon. Mindenképpen használja ki az ingyenes próbaverzió előnyeit, hogy megtudja, mi működik az Ön számára és mi nem.

Nem használja ki a próba teljes előnyeit

A próbaverziók azért fontosak, mert segítségével kipróbálhatjuk a rendszert és annak interfészét funkcióit. Ne hagyja ki az ingyenes próbaverziót a webhelyen olvasott díszes beszédek miatt. Az ingyenes próbaverziók lehetővé teszik az alapvető funkciók kipróbálását, és megmutatják, hogyan kell kezelni összetett eseményeket és helyzeteket a mindennapi ügyfélszolgálatban.

Nem gondolni előre a terjeszkedésre

A help desk felület a jelenleg fizetett funkciókkal elég lehet, de gondolkodott már azon, hogy mi fog történni a frissítéssel? A legtöbb robusztus jegykezelő rendszer különféle fizetős csomagokat kínál, amelyek bizonyos funkciókkal vagy anélkül járnak. Ügyeljen arra, hogy olyan megoldást válasszon, amely lehetővé teszi a frissítést, és szükség esetén megfelel az igényeinek.

Mit kell kérdezni az informatikai jegykezelő rendszerekkel kapcsolatos bemutatóhíváson

Vásárlói kérdések

Van néhány kulcsfontosságú dolog, amelyet szervezetek százai tesznek fel a bemutató hívások során. Először is meg kell találnia, hogy mire fog fizetni. Kérdezzen a támogatott ügyfélkommunikációs központokról vagy csatornákról, a csomagokban szereplő szolgáltatásokról és a harmadik féltől származó, más szoftverekkel való támogatott integrációkkal kapcsolatban. Aztán jöjjenek az árképzési lehetőségek. A teljes tulajdonlási költség az egyik legfontosabb prioritás.

Help desk jegykezelő rendszer bevezetése

A jegykezelő szoftver megvalósítása általában egyszerű folyamat, amely néhány tekintetben eltérhet. A fő különbség a webalapú és az alkalmazás alapú szoftverek között van. Általában kihagyja a telepítési folyamatot a web alapú megoldásokkal és azonnal elkezdi használni őket. Csak meg kell adnia e-mail címét, és regisztrálnia kell egy ingyenes próbaverzióra. Miután megerősítette e-mail címét, bejelentkezhet, és megismerkedhet a help desk platformmal. Példaként a LiveAgent egy praktikus kezdő útmutatót kínál a kezdetektől fogva. Minden új felhasználót néhány egyszerű lépésen keresztül vezet, amelyek segítenek új megoldásuk beállításában.

Mi a legjobb jegykezelő eszköz?

A legjobb ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer az, amely hatékonyabbá teszi működését, és önkiszolgáló lehetőségeket biztosít az ügyfelek számára, hogy csökkentsék az alkalmazottak munkaterhelését. Az olyan megoldások, mint a LiveAgent, robusztus testreszabási lehetőségeket kínálnak a vállalkozásra jellemző munkafolyamatok létrehozására. A legjobb rendszer az, amelyik leginkább megfelel az Ön egyedi igényeinek.

A legjobb help desk jegykezelő rendszer kisvállalkozások számára

Ha Ön egy kisvállalkozás, a választott cél a ROI, az érték és a méretezhetőség legyen. Ezért az ideális forgatókönyv, ha megfizethető áron találja meg az igényeinek megfelelő rendszert.

Az egyszerű jegykezelő rendszer szolgáltatói szoftverük ingyenes verzióját kínálják korlátozott képességekkel. A LiveAgent egy ingyenes csomagot kínál, amely megadja az alapokat mindenhez, amire szüksége lesz az induláshoz, mint például a chat gomb, az alapvető jelentéstétel és az ügyfélkapu. Egy másik kedvező árú lehetőség a Zoho Desk, amely ingyenes verziót is kínál. Innen dönthet úgy, hogy fizetős csomagra vált.

A legjobb help desk jegykezelő rendszer középvállalkozások számára

Ahogy vállalkozása folyamatosan növekszik, egyre több lehetőség nyílik az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerek középszintű piacán, mivel több pénz több funkciót jelent. Ezen a ponton valószínűleg egyre több ügyfélszolgálati ügynök csapata van. Arra kell összpontosítania, hogy összekapcsolja őket olyan rendszerekkel, amelyek elősegítik az együttműködést, és integrálhatók a már meglévő és a bővíteni kívánt alkalmazásokkal. Mindazonáltal továbbra is az értékre kell összpontosítani, mivel valószínűleg nem akarja túl sok funkcióért áttörni a költségvetést.

A LiveAgent több mint 190 programot képes integrálni ezen a szinten, beleértve a közösségi médiát is. A közösségi média értékes a marketingkampányok szempontjából, különösen, ha feltörekvő márkáról van szó. A közösségi médiában felmerülő kérdések és aggályok megválaszolása elősegíti a márka bővítését és emlékezetes ügyfélkapcsolatok létrehozását. A többi ügyfélszolgálati jegykezelő rendszerhez hasonlóan ez is integrálódik a Slackkal, hogy segítsen fenntartani a zökkenőmentes kommunikációt a csapattagok között. Egy másik nagyszerű lehetőség a Jira Service Desk, mert az integrálási lehetőségek széles választékával is büszkélkedhet.

A legjobb help desk jegykezelő rendszer nagyvállalatok számára

A nagy vállalkozások mindent megtehetnek. Itt az ideje, hogy megvizsgálja az összes kívánt és szükséges funkciót. Az érték keresése azonban mindig a legjobb megoldás, függetlenül attól, hogy mennyi pénzzel kell dolgoznia.

A LiveAgent, a Zendesk és a Jira Service Desk olyan tulajdonságokat kínálnak, amelyekkel mások nem rendelkeznek, például együttműködési funkciókat, automatizálást és egyszeri bejelentkezést. Az egyszeri bejelentkezés lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy meglévő hitelesítő adatokkal, például Google-fiókkal bejelentkezve hozzáférjenek a szoftverhez.

Ez nem jelenti azt, hogy ezek az egyedüli lehetőségek. Attól függően, hogy mire van szüksége nagyvállalkozásként ügyfélszolgálat formájában, jobb lehet, ha egy költséghatékonyabb megoldást választ, amely rendelkezik azzal, amire szüksége van. Például a LiveAgent rengeteg funkcióval rendelkezik, miközben a legmagasabb szintű szolgáltatása ésszerű árú, és hasonló értéket kínál, mint néhány, sokkal többe kerülő help desk rendszer.

Összefoglaló

Megbeszéltük az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer számos előnyét, és azt, hogy ez hogyan vonatkozik az Ön vállalkozására. A jegykezelő szoftver az ügyfélszolgálat kezelésének egyik legfontosabb eszközévé vált. Az online felhasználók növekvő száma miatt mindannyian minőségi ügyfélszolgálatra és támogatásra számítanak. Ez a szempont a legfontosabb különbség az ügyfél megtartása és elvesztése között. Az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer támogatja Önt és vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálati élmény megteremtésében azáltal, hogy automatizálással javítja munkafolyamatait. Ezenkívül minden naplózott ügyféltranzakcióból hasznos adatokat hoz létre, és csökkenti a jegyenkénti időt azáltal, hogy a feladatnak leginkább megfelelő kezekbe adja azokat.

A megfelelő kommunikációs csatornákra támaszkodva és jól képzett ügyfélszolgálati ügynökökkel az ügyfélszolgálati jegykezelő rendszer értékes kiegészítője lehet ügyfélszolgálati stratégiájának. Szerezze be a megfelelő jegykezelő szoftvert az ügyfélszolgálathoz, és könnyedén válaszoljon a kérdésekre.

Kapcsolódó cikkek ehhezGist alternatíva
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

Landing PPC Archive - LiveAgent

Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati eszközeit! Integrációk, omnichannel támogatás, gyors élő chat – próbálja ki ingyen most!

A nagyszerű ügyfélszolgálat a jobb Help Desk szoftverrel kezdődik. Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, és 5 perc alatt kezdje el használni.

Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.

Egyszerű ügyfélszolgálati szoftver 24/7 támogatással. Próbálja ki a LiveAgentet 30 napig ingyen, bankkártya nélkül!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrációk

Fedezze fel a LiveAgent integrációit! Maximalizálja ügyfélszolgálatát plug-injeinkkel és applikációinkkal. Növelje hatékonyságát most!

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Ellenőrző listák

Fedezze fel részletes ellenőrzőlistáinkat, hogy hatékonyan szervezze meg üzleti folyamatait és érjen el sikereket könnyedén!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x