Növelje üzleti vállalkozásának elégedettségét az élő chat segítségével. Nyűgözze le ügyfeleit, személyre szabott élményt nyújtva, bárhol és bármikor. Nincs beállítási díj, ügyfélszolgálat 24/7, és bármikor lemondhatja. Az élő chat szoftver proaktív csevegési meghívókkal, videocsevegéssel és belső csevegéssel is segíti vállalkozását.
A vállalkozók körében gyakran vitatott stratégiák az üzleti növekedés és a skálázhatóság. A növekedési stratégia kívülről hasonlíthat egy sikeres vállalkozáshoz, de ez egy olyan üzleti stratégia, amely növeli a hatékonyságot és a legjövedelmezőbb. Az ügyfélszolgálat kommunikációjának hatékonysága kulcsfontosságú eleme az üzleti stratégia növelésének.
Az ügyfelekkel való kommunikáció sokféle formát ölthet, mivel mind külső, mind belső tényezőktől függ. Mindkét ilyen típusú kommunikáció operációs rendszert igényel az üzenetküldéshez.
Az ideális és költséghatékony megoldás, amely minden vállalkozás számára a legjobb megtérülést hozza, az az élő chat szoftver.
Miért is?
Olvasson tovább, hogy megtudja.
Az élő chat története évtizedekkel ezelőtt kezdődött, de csak támogató eszközként tekintettek rá. Az elmúlt évek bebizonyították a marketing, az értékesítés és az átalakítás lehetőségét, és mára értékes eszközként ismerik el a mai üzleti életben. Az élő chatet ma már nemcsak követelménynek tekintik, hanem az ügyfelek elvárják a vállalattól az ügyféltámogatás terén.
Szóval, mi az élő chat szoftver, és hogyan néz ki?
Az élő csevegés egy kis interaktív ikon, általában a weboldalon elhelyezett gomb formájában általában a jobb alsó sarokban. Az élő csevegés célja, hogy valós időben segítsen a weboldal látogatóinak bármilyen megkeresésében.
Az összes élő chat funkció támogatja a testreszabást, beleértve a gombot is. A márka imázsának és stílusának következetes megőrzése elengedhetetlen része a vállalat online hírnevének.
Választhat előre elkészített gomb dizájnok közül a chatgombok galériában,
helyzetét és animációját,
vagy létrehozhat egy vadonatúj csevegőgombot saját kódjának beillesztésével.
Az élő csevegés segítségével megkezdheti a beszélgetést egy ügyféllel egy csevegőablakban, folytathatja videocsevegésben, vagy fájlokat csatolhat és küldhet, ugyanazon a felületen belül.
A LiveAgent csevegő szoftvere személyre szabott élménnyé teszi, hogy a chatbot helyett emberi képviselőt alkalmaz. Az ügynökök a nevük egyszerű megadásával megnyugtathatják az ügyfeleket arról, hogy a másik oldalon valódi személy van.
A kutatások szerint annak ellenére, hogy a chatbotok egyre népszerűbbek, csak az Egyesült Államokban az online fogyasztók 54%-a azt vallja, hogy a chatbotokkal való interakciók negatívan befolyásolják életminőségüket.
A technológiák terjeszkedésével és innovációjával együtt az ügyfélszolgálatokat az alkalmazkodásra kényszerítik. Az élő csevegés a legelőnyösebb kommunikációs csatorna az ezredfordulós generáció számára, de ez nem jelenti azt, hogy ennek nincs szélesebb vonatkozása és ne elégítene ki más korcsoportokat is.
Például a mobil felhasználók kevésbé hajlamosak átalakulni ügyfelekké, ha az oldalanként történő böngészés után telefonálniuk vagy e-mailt kell küldeniük, ha segítségre van szükségük.
Ha nem teljesíti az ügyfelek igényeit a jobb szolgáltatás iránt, magas visszafordulási arány és negatív megjegyzés érheti. A telefon és az e-mail nem fog hamarosan kicserélődni, de az élő csevegés hozzáadása a webhelyéhez még több pozitív hatást hozhat az üzleti vállalkozás számára.
A szokásos kommunikációs csatornák, például a telefon és az e-mail, bizonyos korlátozásokkal rendelkeznek. Az Élő Chat képességei kibővítik a kommunikációs csatorna szerepét az reaktívtól a proaktív támogatásig, és kényelmes szolgáltatást tesznek lehetővé az ügyfelek számára.
Az előnyök összefoglalása a vállakozásokhoz:
A telefonos vagy e-mailes adatokkal ellentétben az élő chat ügynökök egyszerre több csevegést is kezelhetnek. Annak érdekében, hogy ne terhelje túl a támogatást és fenntartsa a hatékonyan szolgáltatást, az adminisztrátorok beállíthatják az aktív csevegések számát és a sorban várakozók maximális számát.
Véletlenszerű hozzárendelés helyett, mint általában telefonos vagy e-mailes támogatás esetén, a chat szétosztása a megfelelő osztályra, csapatra vagy egy adott ügynökre állítja be az automatikus csevegést.
Három előre definiált, készségalapú elosztási lehetőség garantálja, hogy minden ügyfél megkapja a megfelelő szolgáltatást az adott típusú kérdéshez.
Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist
A hibrid jegyrendszerünknek köszönhetően minden csevegési munkamenet vagy üzenet jegyekké konvertálódik, és egy univerzális, megosztott postaládába kerül. A beépített CRM által az ügynökök hozzáférhetnek a kommunikációs előzményekhez, és nem pazarolják az idejüket a jegyzetek vagy e-mailek nézegetésével. Az összes szükséges információ rendszerezett, kész és bármikor elérhető.
Az egyik legfontosabb és többcélú szolgáltatás a proaktív csevegési meghívás, egy időzített előugró üzenet, amely testreszabott meghívásként vagy bevezetésként jelenik meg a webhelyen. Az élő csevegés látogatóinak jelenlegi URL-jének figyelemmel kísérésével elérheti és segítő kezet nyújthat ügyfeleinek. Az ügynökök létrehozhatnak egy vagy több meghívót, vagy teljesen kikapcsolhatják őket, ha az összes ügynök már csevegésben van.
Annak érdekében, hogy még személyesebb kapcsolatot biztosítson ügyfélszolgálatának, használja a videót és a csevegést egyszerre. Állítsa be ugyanúgy, mint a csevegés gombot, azáltal, hogy az élő csevegés videó gombját elhelyezi webhelye adott oldalain.
A növekedési stratégia nem fog eredményt hozni a potenciális ügyfelek és listák nélkül. A kapcsolatfelvételi űrlap megvalósításával összegyűjtheti és megszerezheti az érdeklődők elérhetőségeit, például nevét, e-mail címét vagy telefonszámát. A galériában több dizájn közül is választhat.
Az ügynökök testreszabhatják munkafolyamatukat úgy, hogy kézzel hozzáadnak címkéket bizonyos szavakhoz vagy kifejezésekhez, vagy hagyják, hogy a rendszer ezt automatikusan elvégezze minden beérkező üzenettel.
Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzéseket és javaslatokat, valamint az ügynök hatékonyságának rangsorolását, az általános elégedettséget a csevegés munkamenetével,
vagy a csevegés másolatának megosztásának lehetőségét.
Azoknak az ügynököknek, akik a csevegést folytatják, bizonyos tulajdonságokkal és készségekkel kell rendelkezniük, és be kell tartaniuk a csevegés illemszabályait.
Ez tréningekkel érhető el, de az ügynökök maguk is igénybe vehetnek bizonyos élő chat funkciókat a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása érdekében.
A csevegésre való felkészüléshez az ügynökök megtudhatják a webhely látogatóinak adatait, például IP-címüket, országukat vagy tartózkodási helyüket, mely oldalakat böngészik, vagy mennyi időt töltenek azon. A még proaktívabb megközelítés érdekében ügynökei kombinálhatják ezeket a szolgáltatásokat egy proaktív csevegési meghívóval, és előre elkészíthetik a csevegési sablonokat.
A megfigyelés eredménye alapján az élő csevegés lehetővé teszi, hogy személyre szabott üdvözleteket vagy üdvözlő üzeneteket küldjön az ügyfél által preferált nyelven, a nyelvhez alkalmazkodó widgetek segítségével.
A csevegés során az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előre elkészítheti a választ, mielőtt még az ügyfél azt elküldené. Ez a szolgáltatás opcionális, de kötelező minden ügynök számára, aki szeret egy lépéssel az ügyfél előtt járni.
A sablon válaszok a leggyakoribb kérdésekre lementett és előre definiált rövid szöveges válaszok segítségével gyorsítják a válaszidőt. Testreszabhatók és felhasználhatók különféle részlegeken, hogy a válaszok következetesek legyenek az egész vállalkozásban.
Bár a csevegés elsősorban külső célokra szolgál, az ügynökök is profitálhatnak a belső csevegés használatából. A belső csevegés javítja a csapatmunkát és az elkötelezettséget az osztályok között.
Az ügyfélszolgálat teljesítményének betekintése érdekében az élő csevegés támogatja az ügyfélszolgálati jelentéseket.
A jelentések alapján a csapatok vagy az egyes ügynökök jutalmazhatók vagy készségszintjüket az ügyfélszolgálati játék részeként állíthatják be.
Sok vállalat vonakodik az élő csevegés megvalósításától, mivel meggyőződése, hogy valahogy nehéz integrálni. Az ellenkezője az igazság. Az élő csevegés webhelyére történő integrálásához nem kell semmiféle kódolási tapasztalat vagy szakképzett programozó.
Az élő csevegés gomb integrálása webhelyére gyors és egyszerű. Amikor regisztrál és bejelentkezést kap a LiveAgent-fiókjába, mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen kimásol és beilleszt egy rövid HTML-kódot.
Ennyi – nincs szükség további szoftverek letöltésére. Ha azonban integrálni kíván harmadik féltől származó szoftvereket, alkalmazásokat vagy WordPress beépülő modulokat az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében, akkor ezt a Native vagy a Zapier integrációk teljes mértékben támogatják.
Vállalkozása és ügyfelei adatvédelme és kiberbiztonsága elsődleges fontosságú minden olyan vállalkozás számára, amely hitelesnek és megbízhatónak akar tűnni és hűséges ügyfélkört akar vonzani. A LiveAgent kombinált biztonsági funkciói biztonságot nyújtanak minden ügyfelének.
Íme néhány, a LiveAgent által kínált biztonsági funkció:
Ha többet szeretne megtudni az élő chat szoftverről, látogasson el akadémia oldalunkra további információkért, tekintse meg ügyfélszolgálati portálunkat,
Az élő csevegés nem az egyetlen szükséges eszköz a valóban ügyfélközpontú és jövedelmező vállalkozás elképzeléseihez. Az ügyfelek több csatornán történő vonzása és bevonása kulcsfontosságú az a bevételek és az előnyök megszerzésében versenytársaival szemben.
Az élő csevegés csak egy része a komplex ügyfélszolgálati rendszernek, amely magában foglalja a jegykezelést, telefonos központot, közösségi média kezelését és még sok minden mást.
A teljes ügyfélszolgálati megoldás és funkciói képessé teszik az ügyfélszolgálatot a nagyobb termelékenység és figyelemre méltó eredmények elérésére.
Hogyan kell hozzáadni az élő chat gombot a weboldalához
Élő csevegő widget birtoklása a vállalati weboldalon szinte minden vállalkozás számára szükséges. Tanulja meg, hogyan kell azt integrálni.
Hogyan kell hozzáadni az élő chat gombot a weboldalához
Az utánkövetési kommunikáció kulcsfontosságú a márka megbízhatóságának és az ügyfelek elégedettségének növelésében. Az élő csevegés előnyös az ügyfélszolgálatban, és bármely méretű online vállalkozás számára elengedhetetlen. Ezért érdemes választani egy jó élő chat szoftver szolgáltatót, figyelembe véve a szolgáltatások, integrációk, árképzés és ügyfélszolgálat szempontjait. Regisztráljon egy ingyenes próbaverzióra, mielőtt megvásárolná az előfizetést.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team