Élő chat üzleti vállalkozások számára

Nyűgözze le ügyfeleit, és növelje elégedettségüket.
  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Fejléc animáció
Helpdesk szoftver

A vállalkozók körében gyakran vitatott stratégiák az üzleti növekedés és a skálázhatóság. A növekedési stratégia kívülről hasonlíthat egy sikeres vállalkozáshoz, de ez egy olyan üzleti stratégia, amely növeli a hatékonyságot és a legjövedelmezőbb. Az ügyfélszolgálat kommunikációjának hatékonysága kulcsfontosságú eleme az üzleti stratégia növelésének.

Az ügyfelekkel való kommunikáció sokféle formát ölthet, mivel mind külső, mind belső tényezőktől függ. Mindkét ilyen típusú kommunikáció operációs rendszert igényel az üzenetküldéshez.

Az ideális és költséghatékony megoldás, amely minden vállalkozás számára a legjobb megtérülést hozza, az az élő chat szoftver.

Miért is?

Olvasson tovább, hogy megtudja.

Mi az élő chat szoftver?

Az élő chat története évtizedekkel ezelőtt kezdődött, de csak támogató eszközként tekintettek rá. Az elmúlt évek bebizonyították a marketing, az értékesítés és az átalakítás lehetőségét, és mára értékes eszközként ismerik el a mai üzleti életben. Az élő chatet ma már nemcsak követelménynek tekintik, hanem az ügyfelek elvárják a vállalattól az ügyféltámogatás terén.

Szóval, mi az élő chat szoftver, és hogyan néz ki?

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=4s

Az élő csevegés egy kis interaktív ikon, általában a weboldalon elhelyezett gomb formájában általában a jobb alsó sarokban. Az élő csevegés célja, hogy valós időben segítsen a weboldal látogatóinak bármilyen megkeresésében.

Példa a vállalati élő chat gombra

Az összes élő chat funkció támogatja a testreszabást, beleértve a gombot is. A márka imázsának és stílusának következetes megőrzése elengedhetetlen része a vállalat online hírnevének.

Választhat előre elkészített gomb dizájnok közül a chatgombok galériában,

Chat gomb galériára
Példa egy chat gomb galériára

helyzetét és animációját,

https://www.youtube.com/watch?v=kY1iAEJjf68

vagy létrehozhat egy vadonatúj csevegőgombot saját kódjának beillesztésével.

Lépések-a-Chat-gomb-létrehozására-a-LiveAgentben
Példa a csevegés gomb létrehozására

Az élő csevegés segítségével megkezdheti a beszélgetést egy ügyféllel egy csevegőablakban, folytathatja videocsevegésben, vagy fájlokat csatolhat és küldhet, ugyanazon a felületen belül.

A LiveAgent csevegő szoftvere személyre szabott élménnyé teszi, hogy a chatbot helyett emberi képviselőt alkalmaz. Az ügynökök a nevük egyszerű megadásával megnyugtathatják az ügyfeleket arról, hogy a másik oldalon valódi személy van.

Példa egy vállalati élő csevegési beszélgetésre

A kutatások szerint annak ellenére, hogy a chatbotok egyre népszerűbbek, csak az Egyesült Államokban az online fogyasztók 54%-a azt vallja, hogy a chatbotokkal való interakciók negatívan befolyásolják életminőségüket.

Milyen előnyökkel jár az élő csevegés az üzleti vállalkozások számára a telefonos vagy e-mailes támogatással szemben?

A technológiák terjeszkedésével és innovációjával együtt az ügyfélszolgálatokat az alkalmazkodásra kényszerítik. Az élő csevegés a legelőnyösebb kommunikációs csatorna az ezredfordulós generáció számára, de ez nem jelenti azt, hogy ennek nincs szélesebb vonatkozása és ne elégítene ki más korcsoportokat is.

Például a mobil felhasználók kevésbé hajlamosak átalakulni ügyfelekké, ha az oldalanként történő böngészés után telefonálniuk vagy e-mailt kell küldeniük, ha segítségre van szükségük.

Ha nem teljesíti az ügyfelek igényeit a jobb szolgáltatás iránt, magas visszafordulási arány és negatív megjegyzés érheti. A telefon és az e-mail nem fog hamarosan kicserélődni, de az élő csevegés hozzáadása a webhelyéhez még több pozitív hatást hozhat az üzleti vállalkozás számára.

A szokásos kommunikációs csatornák, például a telefon és az e-mail, bizonyos korlátozásokkal rendelkeznek. Az Élő Chat képességei kibővítik a kommunikációs csatorna szerepét az reaktívtól a proaktív támogatásig, és kényelmes szolgáltatást tesznek lehetővé az ügyfelek számára.

Az előnyök összefoglalása a vállakozásokhoz:

  • Csökkentett várakozási idő
  • A legkevesebb vevői erőfeszítés
  • A bejövő üzenetek mennyiségének csökkenése
  • Fokozott elkötelezettség
https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

A telefonos vagy e-mailes adatokkal ellentétben az élő chat ügynökök egyszerre több csevegést is kezelhetnek. Annak érdekében, hogy ne terhelje túl a támogatást és fenntartsa a hatékonyan szolgáltatást, az adminisztrátorok beállíthatják az aktív csevegések számát és a sorban várakozók maximális számát.

Véletlenszerű hozzárendelés helyett, mint általában telefonos vagy e-mailes támogatás esetén, a chat szétosztása a megfelelő osztályra, csapatra vagy egy adott ügynökre állítja be az automatikus csevegést.

Három előre definiált, készségalapú elosztási lehetőség garantálja, hogy minden ügyfél megkapja a megfelelő szolgáltatást az adott típusú kérdéshez.

  • Véletlenszerű hozzárendelés
  • Jelzés mindenkinek
  • Maximális kihasználtság

Az élő csevegés milyen egyéb funkcióit használhatják az üzleti vállalkozások az ügyféltámogatási stratégiában?

When you serve the customer better, they always return on your investment.

Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist

hibrid jegyrendszerünknek köszönhetően minden csevegési munkamenet vagy üzenet jegyekké konvertálódik, és egy univerzális, megosztott postaládába kerül. A beépített CRM által az ügynökök hozzáférhetnek a kommunikációs előzményekhez, és nem pazarolják az idejüket a jegyzetek vagy e-mailek nézegetésével. Az összes szükséges információ rendszerezett, kész és bármikor elérhető.

Az egyik legfontosabb és többcélú szolgáltatás a proaktív csevegési meghívás, egy időzített előugró üzenet, amely testreszabott meghívásként vagy bevezetésként jelenik meg a webhelyen. Az élő csevegés látogatóinak jelenlegi URL-jének figyelemmel kísérésével elérheti és segítő kezet nyújthat ügyfeleinek. Az ügynökök létrehozhatnak egy vagy több meghívót, vagy teljesen kikapcsolhatják őket, ha az összes ügynök már csevegésben van.

Példa egy vállalati proaktív csevegési meghívóra

Annak érdekében, hogy még személyesebb kapcsolatot biztosítson ügyfélszolgálatának, használja a videót és a csevegést egyszerre. Állítsa be ugyanúgy, mint a csevegés gombot, azáltal, hogy az élő csevegés videó gombját elhelyezi webhelye adott oldalain.

Valós idejű video chat böngésző
Példa egy videocsevegésre

A növekedési stratégia nem fog eredményt hozni a potenciális ügyfelek és listák nélkül. A kapcsolatfelvételi űrlap megvalósításával összegyűjtheti és megszerezheti az érdeklődők elérhetőségeit, például nevét, e-mail címét vagy telefonszámát. A galériában több dizájn közül is választhat.

Példa a vállalati kapcsolatfelvételi űrlapra

Az ügynökök testreszabhatják munkafolyamatukat úgy, hogy kézzel hozzáadnak címkéket bizonyos szavakhoz vagy kifejezésekhez, vagy hagyják, hogy a rendszer ezt automatikusan elvégezze minden beérkező üzenettel.

Címkék-Funkció-LiveAgent
Példa címkékre

Lehetővé teszi az ügyfelek részéről történő visszajelzéseket és javaslatokat, valamint az ügynök hatékonyságának rangsorolását, az általános elégedettséget a csevegés munkamenetével,

Példa egy vállalati ügynök rangsorolási ablakára

vagy a csevegés másolatának megosztásának lehetőségét.

Példa vállalati csevegés utáni felmérésre

Milyen irányelvek vonatkoznak az ügynökökre az élő csevegés során?

Azoknak az ügynököknek, akik a csevegést folytatják, bizonyos tulajdonságokkal és készségekkel kell rendelkezniük, és be kell tartaniuk a csevegés illemszabályait.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0&t=2s

Ez tréningekkel érhető el, de az ügynökök maguk is igénybe vehetnek bizonyos élő chat funkciókat a kiváló ügyfélszolgálat biztosítása érdekében.

A csevegésre való felkészüléshez az ügynökök megtudhatják a webhely látogatóinak adatait, például IP-címüket, országukat vagy tartózkodási helyüket, mely oldalakat böngészik, vagy mennyi időt töltenek azon. A még proaktívabb megközelítés érdekében ügynökei kombinálhatják ezeket a szolgáltatásokat egy proaktív csevegési meghívóval, és előre elkészíthetik a csevegési sablonokat.

Webhely látogató követési funkció a Help Desk szoftverben - LiveAgent

A megfigyelés eredménye alapján az élő csevegés lehetővé teszi, hogy személyre szabott üdvözleteket vagy üdvözlő üzeneteket küldjön az ügyfél által preferált nyelven, a nyelvhez alkalmazkodó widgetek segítségével.

A csevegés során az ügynök megfigyelheti, hogy mit ír az ügyfél, és előre elkészítheti a választ, mielőtt még az ügyfél azt elküldené. Ez a szolgáltatás opcionális, de kötelező minden ügynök számára, aki szeret egy lépéssel az ügyfél előtt járni.

Valós idejű csevegés
Példa valós idejű gépelési nézetre

A sablon válaszok a leggyakoribb kérdésekre lementett és előre definiált rövid szöveges válaszok segítségével gyorsítják a válaszidőt. Testreszabhatók és felhasználhatók különféle részlegeken, hogy a válaszok következetesek legyenek az egész vállalkozásban.

Sablon üzenetek
Példa a sablon válaszokra

Bár a csevegés elsősorban külső célokra szolgál, az ügynökök is profitálhatnak a belső csevegés használatából. A belső csevegés javítja a csapatmunkát és az elkötelezettséget az osztályok között.

Belső chat
Példa egy belső csevegésre

Az ügyfélszolgálat teljesítményének betekintése érdekében az élő csevegés támogatja az ügyfélszolgálati jelentéseket.

A jelentések alapján a csapatok vagy az egyes ügynökök jutalmazhatók vagy készségszintjüket az ügyfélszolgálati játék részeként állíthatják be.

Hogyan lehet integrálni az élő chat szoftvert a webhelyére?

Sok vállalat vonakodik az élő csevegés megvalósításától, mivel meggyőződése, hogy valahogy nehéz integrálni. Az ellenkezője az igazság. Az élő csevegés webhelyére történő integrálásához nem kell semmiféle kódolási tapasztalat vagy szakképzett programozó.

Az élő csevegés gomb integrálása webhelyére gyors és egyszerű. Amikor regisztrál és bejelentkezést kap a LiveAgent-fiókjába, mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen kimásol és beilleszt egy rövid HTML-kódot.

Ennyi – nincs szükség további szoftverek letöltésére. Ha azonban integrálni kíván harmadik féltől származó szoftvereket, alkalmazásokat vagy WordPress beépülő modulokat az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében, akkor ezt a Native vagy a Zapier integrációk teljes mértékben támogatják.

Mennyire biztonságos az élő csevegés?

Vállalkozása és ügyfelei adatvédelme és kiberbiztonsága elsődleges fontosságú minden olyan vállalkozás számára, amely hitelesnek és megbízhatónak akar tűnni és hűséges ügyfélkört akar vonzani. A LiveAgent kombinált biztonsági funkciói biztonságot nyújtanak minden ügyfelének.

Íme néhány, a LiveAgent által kínált biztonsági funkció:

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni az élő chat szoftverről, látogasson el akadémia oldalunkra további információkért, tekintse meg ügyfélszolgálati portálunkat,

Élő csevegés egy omnichannel help desk rendszer részeként

Az élő csevegés nem az egyetlen szükséges eszköz a valóban ügyfélközpontú és jövedelmező vállalkozás elképzeléseihez. Az ügyfelek több csatornán történő vonzása és bevonása kulcsfontosságú az a bevételek és az előnyök megszerzésében versenytársaival szemben.

Az élő csevegés csak egy része a komplex ügyfélszolgálati rendszernek, amely magában foglalja a jegykezelést, telefonos központot, közösségi média kezelését és még sok minden mást.

A teljes ügyfélszolgálati megoldás és funkciói képessé teszik az ügyfélszolgálatot a nagyobb termelékenység és figyelemre méltó eredmények elérésére.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is one of the best ROI communication solutions for enterprises. It is a web-based tool for instant messaging between the business and the customers

What are the benefits of using live chat for Enterprise businesses over the phone or email support?

In comparison with a phone or email support, live chat delivers - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, and increased engagement

What other features of live chat can Enterprise businesses utilize in their customer support strategy?

Any sized enterprise will find live chat features to be user-friendly and efficient for marketing, sales, conversion, and retention strategies. The core features are:<br> Universal inbox<br> Proactive chat invitation<br> Video chat<br> Contact form<br> Tags<br> The post-chat survey

What are the guidelines for agents operating live chat?

Agents must follow the rules of chat etiquette in order to deliver a positive experience. For that reason, they can utilize features such as Monitoring online visitors, Multi-language chat, Real-time typing-view, Canned responses, or Internal chat. The managers can observe the performance report of each agent and implement gamification for rewarding agents for their performance

How to integrate live chat software into your website?

After receiving login details for your LiveAgent account, you can integrate the live chat button on your website by copying and pasting a short HTML code. No additional software is required, but additional integrations are supported.

How secure is live chat?

LiveAgent provides combined security features for the safety and security of all its clients and subscribers:<br> BAN IPs<br> 2-step verification<br> HTTPS Encryption<br> Multiple Data Centers<br> GDPR<br> API security

Motiválnia kell az ügyfélszolgálati csapatát, hiszen tőlük függ az ügyfél elégedettsége. Olvasson el néhány ügyfélszolgálati idézetet, hogy felélessze csapatának hozzáállását.

10 idézet az ügyfélszolgálati csapat motiválására

Az ügyfélszolgálati munka számos kihívással jár, de motiváló idézetek és jó ügyfélszolgálati gyakorlatok segíthetnek. Az ügyfél elégedettsége fontosabb, mint bármi más, és az érzelmi kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel fontos az ügyfél megszerzéséhez és megtartásához. Jó ügyfélszolgálatot nyújtani olcsóbb és hatékonyabb, mint rossz ügyfélszolgálatot nyújtani. Fontos az ügyfelek megértése, a türelem és a kedvesség az ügyfélszolgálati munka során.

Az érzelmi marketing működik, de sikere a helyes megközelítésen múlik. Olvassa el tippjeinket, és tanulja meg, hogyan lehet érzelmi kapcsolatokat kialakítani az ügyfelekkel.

5 tipp az érzelmi kapcsolatok kialakításához az ügyfelekkel

A márkák sikere az érzelmi kapcsolatokon múlik. Fontos a névfelismerés megalapozása, majd az érzelmi kapcsolatok kialakítása. A jó UX, az ügyfélszolgálat és a tökéletes termékek és szolgáltatások segítik az érzelmi kapcsolatok kialakítását. Fontos megérteni az ügyfeleket és megfelelni az igényeiknek, bevonni őket a történetbe, értékeket osztani. Az érzelmi marketing működik, sikere a megfelelő megközelítésen múlik.

A kiváló ügyfélszolgálat nem csak a szavakról szól. A tettekről szól. Tartson be 15 szabályt és soha többé nem kell ügyfelek elvesztésével foglalkoznia.

15 módszer arra, hogy érdeklődést mutasson ügyfeleinek

Az ügyfélszolgálati kommunikációban fontos a pozitív és empátiás hozzáállás, valamint hatékony visszajelzés adása. Az érzelmi kapcsolatok fontosak az ügyfelekkel való tartós kapcsolat kialakításában. A visszajelzések gyűjtése és az ügyfélszolgálati csapat motiválása kulcsfontosságú. Fontos, hogy az ügyfelek elégedettsége legyen a legfontosabb. A LiveAgent help desk szoftver segíthet a könnyebb és élvezetesebb ügyfélszolgálatban. Több tipp is adódik a visszajelzések szerzéséhez és az ügyfélek megtartásához, mint például az alkalmi ajándékozás vagy a közösségi média használata.

Az ügyfelek felhasználói bevonásának kritikus szempontja a vásárlás előtti, a vásárlás közbeni és az utáni időszak. Tudjon meg többet a felhasználók beavatási példáival.

Ügyfélszolgálat – Felhasználó beszállása

A márkaépítési taktika kulcsfontosságú a vállalkozás sikeréhez. Fontos figyelembe venni az ügyfelek problémáit, a márka identitást, az alkalmazott tehetséget és a konzisztenciát. A vásárlói hűségprogramok növelik az ügyfélmegtartást és a nyereséget. A tudatosan tervezett programok hatékonyak lehetnek az ügyfélélmény javítására és a fokozott elkötelezettség ösztönzésére. LiveAgent többféle szoftverével támogatja a vállalkozásokat a hatékonyabb ügyfélszolgálatban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót